Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

AC Mizal Nak Buka Stesen TV Sendiri

13-2-2020 05:32 PM|Oleh: Saiful| Komen: 79

Datuk AC Mizal tak mahu lagi dikaitkan dengan stesen televisyen, Awesome TV.

Dia dan isterinya, Datin Emylia Rosnaida tidak lagi terbabit dengan stesen berkenaan dan kini merancang untuk menubuhkan stesen TV milik mereka sendiri.


Ramai pihak menunjukkan minat untuk bekerjasama katanya, namun masalah yang timbul menyebabkan dia membatalkan usaha sama tersebut.

???Sebagai pemilik lesen penyiaran, saya dan isteri berhak menentukan dengan siapa ingin bekerjasama. Kami tidak boleh menghalang Awesome TV meneruskan rancangan menubuhkan stesen itu.


???Sebelum ini, kami memilih tidak mendedahkan perkara ini sebagai menghormati keputusan Awesome TV yang masih ingin meneruskan hasrat mereka.

???Memandangkan ramai yang masih keliru mengenai status, jadi saya ingin memaklumkan tidak lagi menjadi rakan kongsi dalam Awesome TV. Fokus kami kepada stesen baharu yang dijangka memulakan operasi pada tahun ini,??? katanya kepada BH Online.


Disebabkan modalnya mencecah RM100 juta, AC terpaksa mencari rakan kongsi untuk menggerakkan stesen miliknya yang mungkin dinamakan sebagai AC TV.

???Mengikut perancangan, kami ingin memperkenalkan lima saluran tetapi kos satu saluran pun amat tinggi. Jadi, kami akan usahakan satu persatu.

???Saya ingin menjadikan stesen ini sebagai hub untuk golongan artis dan media berkampung. Kita memerlukan seramai 150 tenaga kerja, jadi ia perlu digerakkan mengikut perancangan betul,??? tambahnya.

Foto: IG
Okay, kita tunggu sahajalah AC TV mula beroperasi nanti. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 79
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : Farid Kamil Jadikan Anak Pelakon, Bakal Muncul Dalam Filem Remp-It 2

Komen Terbaru

Quote MadameOnion 17-2-2020 10:53 AM
benda ni aku dah baca 5 tahun lepas..tak jadi2 jugak ye

Lain-lain Komen

Quote EvieWanKenobi 13-2-2020 05:35 PM
keraknya datin..
Quote tupaiterbang 13-2-2020 06:08 PM
muka bopeng berlubang terus jd flawless si ac ni
Quote helicornia 13-2-2020 06:14 PM
apsal dagu datin tu lain macam
Quote EvieWanKenobi 13-2-2020 06:15 PM
pelik sungguh orang suka dagu panjang2..
Quote msdummy.2018 13-2-2020 06:19 PM

kerak2 datin tuh...i respectlah dia xtnggal suami dia tatkala suami dia jatuh berkali2....katanya suami xder duit nk bil beranak gitewwww
Quote epal21 13-2-2020 06:23 PM
Nak buka tv station pulak. Dulu bukan ada kes katanya radio station dia tak bayar gaji dj. Wujud ke pun lagi station nya?
Quote kibodwatriuh 13-2-2020 06:33 PM
Dulu  penah canang nak budak TV station dengan si Afdlin Shauki.  Syiok TV katanya. Syiok sundri nampak gayanya.

https://berita.mediacorp.sg/mobi ... an-hos/3784378.html
Quote c===8 13-2-2020 06:38 PM
Dulu kata ada saham apa ntah utk artis2.pelancaran hebat.apa citer ye saham2 tu?
Quote dudaberhias 13-2-2020 07:22 PM
motip datok gelang dan bini grinch ni nak bukak tv station????
radio ko pun lingkup dek kerana ambil dewi remaja yang 24 jam pakai lens tak sakit2 mata...
Quote Nokiaman 13-2-2020 07:32 PM
AC Mizal...aku baca nama nie asik divert to AC Milan kelab bolasepak liga Italy nun...
Dia nie kaya sangat waris keluarga ke atau ada bzness sendiri..?
Quote BicaraHatiku 13-2-2020 07:37 PM
Pung pang pung pang.... last2 kerja dgn Astro
Quote Megikari 13-2-2020 07:45 PM
Aiyohh... Kuat nau filternya
Quote EvieWanKenobi 13-2-2020 07:46 PM
msdummy.2018 replied at 13-2-2020 06:19 PM
kerak2 datin tuh...i respectlah dia xtnggal suami dia tatkala suami dia jatuh berkali2....katanya  ...

kalau ditinggalkan mau Shafnie bersorak..
Quote aammyy 13-2-2020 07:56 PM
Rasanya itu hari Melodi tanya, dia nafikan..
Quote rukia2 13-2-2020 08:00 PM
tupaiterbang replied at 13-2-2020 06:08 PM
muka bopeng berlubang terus jd flawless si ac ni

Melampau sgt filternya
Quote MissVixen 13-2-2020 08:21 PM
Astro dan tv3 pun buang staffs. Laku ke tv dia? Orang pun dah layan netflix dan youtube.
Quote dudaberhias 13-2-2020 08:28 PM
Nokiaman replied at 13-2-2020 07:32 PM
AC Mizal...aku baca nama nie asik divert to AC Milan kelab bolasepak liga Italy nun...
Dia nie ...

Bisnes tipu orang kan. Mface, gelang dan macam2 lagi. Scam bukan singgit dua ringgit. Juta2 jugak katanya.
Quote ReginaGeorge 13-2-2020 08:29 PM
Ingatkan MJ sebelah atok..
Quote shahreen 13-2-2020 08:34 PM
Radio dlu pun berkuburan

Lihat semua komen(79)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.093003s Gzip On
To Top