Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Kejam! Suami Puas Lihat Isteri Diratah Rakan Sendiri

12-2-2020 05:48 PM Komen: 33
Kejamnya! Seorang suami di Indonesia sanggup melacurkan isterinya demi melangsaikan hutang berjumlah cuma 50,000 atau RM15.

Malah, dia membiarkan empat lelaki 'meratah' isterinya sambil dia sendiri merakam perbuatan itu.

Memetik laporan Kompas, suspek yang berusia 28 tahun dikatakan memukul isterinya jika enggan melayan lelaki yang terdiri daripada rakannya itu. 

Tidak tahan dengan keadaan itu, mangsa membuat laporan polis dan pihak berkuasa kini sudah pun menangkap suspek. 

Foto: Sinar
Menurut pihak polis, suspek turut mengaku menjual isterinya kerana masalah kesempitan wang. 

Bukan itu sahaja, dia juga berkata melakukan sedemikian demi kepuasan seksualnya. 

Dia bukan sahaja merakam perbuatan ketika isterinya dilacurkan, malah menunjukkan video tersebut kepada rakan lain. 

Pihak polis juga mendapati suspek sudah lima kali melacurkan isterinya demi mendapatkan wang, namun hanya kepada rakan yang dikenalinya. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 33
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote puteribaya 13-2-2020 04:35 PM
adeqbun replied at 13-2-2020 09:35 AM
baru lepas tgk cite racun suami jahanam..mcm gini la jual bini yg amik dr kg...ai pulak emo tgk cite ...

kan..iols mampu tenguk citer tu sekali jer..kali kedua x sanggup dah..rasa nak tonyoh jer laki dia..puas hati bila tenguk dia potong anu

Lain-lain Komen

Quote Kurex 12-2-2020 05:55 PM
ni leluhur porumer yg dah bangkit dari kuburan tu
Quote dua_chzy 12-2-2020 05:57 PM
Diratah? Bavi kau. Akak memula tengok tajuk ingatkan pompuan tu dimakan hidup2, choi!
Quote Victorioussss 12-2-2020 07:40 PM
Innocentnya kaka

Iols bile nmpk perkataan PUAS kat tajuk je dh tau intipati berita
Quote otai_g 12-2-2020 08:23 PM
ingt zaman skrg zaman kanibal ke kak nk ratah org hidup2.

ni ratah lain la.
Quote Ed_Lyn 12-2-2020 08:28 PM
Edited by Ed_Lyn at 12-2-2020 08:31 PM

Jijiknya perangai laki dia..  Bangsat punya jantan..
Suami jenis fetish cuckold pun bagi aku jijik ya amat,  tambahan jenis ni lagi la jijik..
Quote cupu 12-2-2020 08:55 PM
15 hinggit ko bg bini dekat org..baikla ko pura2 buta gi tadah tangan jd pengamen...indon indon..
Quote dudaberhias 12-2-2020 08:59 PM
tembak mampos je indon tu.. kalau rm15 pun tak mampu kira memang biawak hidup dan tak guna la tu... kalau mati pun takde efek pada sesiapa...
Quote gideoncross 12-2-2020 09:24 PM
Leluhur Yindon lvl Shitnetron ni, jual bini psl $15 je? Gi mampos.
Quote gideoncross 12-2-2020 09:25 PM
Ni btul2 mngikut lirik lgu Mucikari Cinta yg dangdut tu, choi.
Quote insulin 12-2-2020 09:26 PM
dua_chzy replied at 12-2-2020 05:57 PM
Diratah? Bavi kau. Akak memula tengok tajuk ingatkan pompuan tu dimakan hidup2, choi!

Kan? Tengok tajuk macam kisah kanibal. Rupanya jenayah seks.
Quote epuepy 12-2-2020 10:49 PM
Argh. Sejenis jantan spesis oink.oink. Dh la jual bini, siap rakam lagi, pakej sekali tunjuk kt membe. Hooi super duper celaka
Quote ina_na 12-2-2020 10:53 PM
epuepy replied at 12-2-2020 10:49 PM
Argh. Sejenis jantan spesis oink.oink. Dh la jual bini, siap rakam lagi, pakej sekali tunjuk kt memb ...

Aku lebih rs dia x share free 2 video tu.. Sbb bini dia pun blh dia lacurkan.. Video tu mungkin dia jual.. Tuk dptkan duit..
Quote epuepy 12-2-2020 10:58 PM
ina_na replied at 12-2-2020 10:53 PM
Aku lebih rs dia x share free 2 video tu.. Sbb bini dia pun blh dia lacurkan.. Video tu mungkin di ...

Entah2, dia tunjuk membe tu utk promote servis bini. Buat ala2 katalog jualan. Huii. Sian bini dpt jantan tak guna
Quote ina_na 12-2-2020 11:05 PM
epuepy replied at 12-2-2020 10:58 PM
Entah2, dia tunjuk membe tu utk promote servis bini. Buat ala2 katalog jualan. Huii. Sian bini dpt ...

Kemungkinan mcm tu pun blh jd.. Mmg kesian wife dia...
Quote ikanmasin 12-2-2020 11:07 PM
kesian istri dia dpt laki l*h*n*t..ingat berlaki dpt lah
berlindung dan rasa selamat ni hdp sengsara dpt laki
perangai mcm tu..sedih btl
Quote DARSITA 13-2-2020 12:22 AM

Sebelum ini pun ada kes suami jual isteri. Isteri kemain ckp kena paksa etc tapi dlm bideo gembira jer muka.  Yang best .. suami dia dpt HIV!! padan muka.
Quote any42 13-2-2020 12:36 AM
jhatnya suami.
Quote hasniey 13-2-2020 01:08 AM
dua_chzy replied at 12-2-2020 05:57 PM
Diratah? Bavi kau. Akak memula tengok tajuk ingatkan pompuan tu dimakan hidup2, choi!

Sama la.ai igt bini dia kene mkn
Quote adeqbun 13-2-2020 09:35 AM
baru lepas tgk cite racun suami jahanam..mcm gini la jual bini yg amik dr kg...ai pulak emo tgk cite tu...jahat nau jantan tagona tu

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.100621s Gzip On
To Top