Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Dah Tua, Tak Ada Otak!" - Chef Wan Bengang Dengan Video Jenaka Sebar Koronavirus

12-2-2020 11:39 AM|Oleh: LilRose| Komen: 29

Biadab! Seorang lelaki tidak sensitif dengan ketakutan dunia terhadap penularan wabak koronavirus, selamba menjadikan isu itu sebagai satu jenaka.

Dipercayai berlaku di Singapura, seorang lelaki dirakam membuka penutup botol air di sebuah pasaraya.


Kredit foto: IG/Twitter

Ingatkan kes picit-picit barang di Family Mart dah cukup teruk, rupanya ada lagi lebih teruk!

Siap minum dan letak balik di bahagian jualan air di pasaraya berkenaan.

Lebih menyakitkan hati apabila kapsyennya seolah-olah berjenaka mengenai wabak yang sedang melanda dunia hari ini.

"Bagaimana nak sebarkan Wuhan," tulisnya.



Video itu mendapat kecaman ramai termasuk Chef Wan dan Hisyam Hamid.


Kredit foto: IG

"Dah tua pun tak ada otak!" kata Chef Wan.


Kredit foto: IG

Chef Wan atau Datuk Redzuawan Ismail turut berharap agar pemuda itu dikenakan hukuman untuk memberi pengajaran atas sikapnya.


Kredit foto: IG

Berhati-hatilah membeli air kotak atau air botol di pasaraya mahupun di kedai runcit. Pastikan penutupnya masih tertutup kemas. - CARI




Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 29
Komen

Previous : Kesukaran Hidup Buat Mawar Rashid Bekerja Sejak Usia 15 Tahun Lagi

Next       : Peguam Terkenal Tampil Nafi Dakwaan Persembahan Berdarah Aina Abdul Salahi Akta

Komen Terbaru

Quote biozipstar 20-2-2020 04:39 PM
geli sangat budak ituew

Lain-lain Komen

Quote Kurex 12-2-2020 11:50 AM
kau pun apa kurangnya mahayam
Quote Kurex 12-2-2020 12:06 PM
sorry cep, mask tu nampak macam pampers.. sorry.. iols bukan kata sebab iols benci uols tapi apa yg iols nampak
Quote RatuDunia94 12-2-2020 12:15 PM
Perangai PPRT dimana2..
Quote MadameOnion 12-2-2020 12:19 PM
Semua isu nak mencapub
Quote bondeh 12-2-2020 12:30 PM
singapork acah cool
Quote husna_amal 12-2-2020 12:38 PM
ternyata singapura takde lah semaju mana. masih lagi dengan masyarakat yang kurang adabnya
Quote rosli_nurizzati 12-2-2020 12:49 PM
food tempering.. kat us kira felony dah.. harap takdak la utuber, instafemes,twetfemes malaysia buat hal cmni.. bodoh tu simpan sikit
Quote joyahglam 12-2-2020 12:52 PM
mohon sipelaku tu betul2 dapat virus wuhan
Quote violetungu 12-2-2020 12:53 PM
Nak beli apa2 lepasni kena la cek penutup tu betul2..sebelum ni cek lbh krg je
Quote kiah_mai_pulak 12-2-2020 12:55 PM
haruslahh gelabah tetek kalau isu mcm ni
Quote krustykrab 12-2-2020 01:22 PM
husna_amal replied at 12-2-2020 12:38 PM
ternyata singapura takde lah semaju mana. masih lagi dengan masyarakat yang kurang adabnya

Kalo kencing pun tak nk basuh...idak le maju mana pun lol

Quote keds 12-2-2020 01:33 PM
Dasar pengotor
Quote chanthik 12-2-2020 01:35 PM
kiah_mai_pulak replied at 12-2-2020 12:55 PM
haruslahh gelabah tetek kalau isu mcm ni

Kak Kiah punya tetek mesti dah cecah lantai kan sekarang??
Kerjanya menggelabah je dekat semua benang
Quote irapie 12-2-2020 01:36 PM
benda x lawak laaa... to joking around..use your brain plezzz
Quote elzy 12-2-2020 03:31 PM
disgusting
Quote QueenIsolde 12-2-2020 03:55 PM
Jarang skali ikon liberal felda kutuk cinapet
Quote EvieWanKenobi 13-2-2020 09:47 AM
mulut cep pun ada virus berbahaya..
Quote Rara77 13-2-2020 09:59 AM
diam laa pondan bapuk tua
Quote imanjannah 13-2-2020 10:17 AM
mmg pengotor

Lihat semua komen(29)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.084757s Gzip On
To Top