Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bergaduh Kerana Berebut Isi NGV, Sampai Maut Dipukul

11-2-2020 07:00 PM Komen: 145
“Ketika kejadian saya baru sampai dan saya tidak tahu mereka sebenarnya sedang bergaduh."

Itulah yang dikatakan oleh Imran, 40 yang menjadi saksi kejadian pergaduhan dua pemandu teksi di sebuah stesen minyak di Jalan Sungai Besi hari ini. 

Memetik laporan Harian Metro, kejadian 11 pagi itu, mangsa yang berusia 61 tahun maut selepas dipercayai dipukul rakannya akibat memotong barisan untuk mengisi gas asli kenderaan (NGV). 

Kredit foto: Harian Metro

"Berdasarkan perbualan kedua-dua pemandu berkenaan, mereka kenal antara satu sama lain namun saya terkejut apabila berlaku pergaduhan.

"Ketika itu saya baru tiba dan seorang pekerja pam minyak warga Bangladesh sedang menjaga pam berkenaan," kata saksi. 

Dalam pada itu, pihak polis berkata mereka menerima panggilan berhubungan hal itu pada jam 11.30 pagi. 

"Kejadian dipercayai berlaku apabila mangsa bergelut dengan seorang lagi pemandu teksi berusia 65 tahun," kata Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Mohamed Mokhsein Mohamed Zon.

Mayat kemudiannya Hospital Canselor Tuanku Mukhriz untuk proses bedah siasat.

"Suspek yang berusia 65 tahun dibawa ke Balai Polis Cheras untuk siasatan lanjut. Polis juga akan melakukan rakaman awal percakapan saksi dan meneliti rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di lokasi kejadian," katanya. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 145
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote gideoncross 16-2-2020 02:52 AM
kaishi replied at 13-2-2020 01:03 PM
Yg ni aku selalu nampak dan pernah kene, pastu ko x tgok plak spesies yg kita da pilih elok2 kita  ...

Astaga, so apa yg uols ckp kat mkcik yg mati2 nakkan bju yg uols dh pilih tu?

Lain-lain Komen

Quote JoyahVegas 11-2-2020 05:12 PM
dah tua2 pun x ada akai
Quote kasibiman 11-2-2020 05:18 PM
Wtf . Akai korang katne. Sia2 je kan.


Having said that, can understand la. On matter of principles. You stand up against bullies
Quote Boomibulat 11-2-2020 05:19 PM
Edited by Boomibulat at 13-2-2020 08:45 AM

Persis Aina Abdul dimalam AJL..
Screenshot_2020-02-13-08-38-45-1.png

Quote Artemesiaa 11-2-2020 05:20 PM
Masing2 dah berumur pun masih tak boleh bersabar memalukan
Quote sarah82 11-2-2020 05:24 PM
Adoii.. Napa pakcik oiiii.. Usia hujung3 mcm ni dah.
Quote NekNgah 11-2-2020 05:29 PM
Tak tahu nak cakap apa dah.  Dah cukup tua, bukan anak remaja yang darah masih menggelegak.
Setakat 2 teksi tu aje, alahaiiii......

Quote momomikomiki 11-2-2020 05:33 PM
ada je org tua dgn muka selamba suka potong q...lelaki ppuan sama jer
Quote EvieWanKenobi 11-2-2020 05:38 PM
seriusnya pergaduhan sampai berbunuh2an..
Quote kucingitam 11-2-2020 05:38 PM
bila kesabaran kurang...

yang potong que pun takdak akal ke..
Quote manehnya 11-2-2020 05:44 PM
Tua pnya level gaduh pun sampai mati ya...

Dia pukul dgn apa sampai berdarah2tuuu
Quote noor2 11-2-2020 06:02 PM
Yg maut tu yg potong Q ke.....
Quote Nes3in1 11-2-2020 06:18 PM
Ingatkan kejadian di luar negara sekali....
Quote kaishi 11-2-2020 06:25 PM
Mcm tu la perangai teksi.... tapi tak semua,
Quote rainbowrainz 11-2-2020 06:25 PM
Aiyokkk begitu sekali ke
Quote harisbee 11-2-2020 06:26 PM
Stress lewtu
Quote jazaa100 11-2-2020 07:07 PM
JoyahVegas replied at 11-2-2020 05:12 PM
dah tua2 pun x ada akai

Bergantung pd org jugak joyah.....

Ramai org tua ni kekdg kasar, panas baran & kekdg mcm kurang ajar jugak....malas nk layan....

Mgkin sbb tekanan hidup yg buatkn emosi dorang tak stabil.....

Sbb tu aku kata....kena plan hidup ni bebetul....jgn sampai umor tua pun kena kerja.....yg muda pun tension kena kuar kerja....apa lg org tua kannn
Quote MsKathryn 11-2-2020 07:09 PM
Dh tua pn masih panas baran
Quote insulin 11-2-2020 07:11 PM
Ni mesti jenis panas baran ni... Hmmmm.....
Quote epuepy 11-2-2020 07:24 PM
Hm. X tau nk ckp apa. Masing2 ada salah. Yg sorg x menyambar potong que, yg sorg x menyambar di potong que.

Lihat semua komen(145)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.108960s Gzip On
To Top