Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Jalani Pembedahan Untuk Rawatan IVF, Tokti Rancang Nak Dapat Baby Baru!

11-2-2020 11:35 AM|intan| Komen: 169

Semalam, di laman Instagram penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza ataupun lebih mesra disapa sebagai Tokti telah memuat naik sekeping foto yang memaparkan bahagian tangan yang diambil dari katil wad seperti baru sudah menjalani rawatan pembedahan.

Ia menjadi perhatian netizen kerana figura popular tersebut baru sahaja membuat kemunculan khas ni AJL 34 pada hari Ahad yang lalu.

kredit foto : Instagram CTDK

Menurut Tokti, dia baru saja menjalani pembedahan kecil di salah sebuat pusat perubatan.

"Alhamdullilah, semalam selesai persembahan di Anugerah Juara Lagu ke-34, saya terus masuk wad untuk menjalani pembedahan kecil pada pagi tadi. Syukur semuanya berjalan dengan lancar," tulisnya.

Menerusi Berita Harian, Tokti menjalani pembedahan tersebut sebagai persediaan untuk menimang cahaya mata lagi.

Tokti menjelaskan prosedur itu perlu dilakukan kerana dia akan menjalani kaedah rawatan persenyawaan in-vitro (IVF).


Memetik portal akhbar tersebut, Tokti berharap semua pihak dapat doakan beliau supaya cepat sembuh.

Dalam perkembangan lain, persembahan Datuk Siti pada malam AJL lalu bersama Bob Yusof mendendangkan lagu Anta Permana telah berjaya merangkul tempat ketiga dalam majlis berprestij itu.

Doakan yang terbaik untuk Tokti, harap Aafiyah dapat adik la nanti! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
0
0
Komen: 169
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : Sambut Hari Jadi Kekasih, Siap Bawa Bersiar-Siar Naik Helikopter!

Komen Terbaru

Quote sonet18 22-2-2020 12:18 PM
semoga dipermudahkan

Lain-lain Komen

Quote sleepandream 11-2-2020 11:55 AM
benang ke-4 untuk tokti sejak malam AJL aritu...
makin gila la haters pasni
Quote nazzse 11-2-2020 12:18 PM
Kuat sungguh la dia ni.. tak makan de hentam, tak kisah melalui kesakitan
Quote MadameOnion 11-2-2020 12:19 PM
tok ti ada cyst ka? ada 2 org kawan i takyah nak pembedahan bagai nak buat ivf ni..
Quote RumiMenari 11-2-2020 12:25 PM
Utk bab dpt anak i x jd hater.. doakan semoga urusan dipermudahkan & diizinkan rezeki sekali lagi.. tambah anak bnyk2 supaya semua harta boleh diwariskan pd anak KANDUNG..
Quote EvieWanKenobi 11-2-2020 12:30 PM
so tiap2 bulan kena update ka?
Quote PintuKayu 11-2-2020 12:46 PM
siti kaya sheols mmg patut lahirkan ramai anak..haters tolong terjun bangunan naaa
Quote PintuKayu 11-2-2020 12:46 PM
siti kaya sheols mmg patut lahirkan ramai anak..haters tolong terjun bangunan naaa
Quote mawarputih2612 11-2-2020 12:48 PM
sebelum pregnant dah sakit
nnt ms bersalin sakit lg
sungguh aku syukur wpun aku suara sumbang dan tak kaya mcm tokti ni
klu aku jd dia, cukuplah ada anak sorang jer kot
Quote mieymiey 11-2-2020 12:54 PM
Semoga dipermudahkan buat CTDK dan semua wanita yang dalam proses nak dapatkan anak.
Quote epal21 11-2-2020 12:56 PM
Kuatnya tokti ni. Demi zuriat,semua diharungi. Semoga dipermudahkan segaka urusan.
Quote mimi77 11-2-2020 12:56 PM
semoga dberikan kesembuhan dan dpermudahkan segala urusan buat Siti Nurhaliza Taruddin dan semua wanita yg melalui pengalaman yg sama.
Quote apedehal 11-2-2020 01:08 PM
Good luck tokti...cepat2 aafiyah dapat adik k..cuma kalini tolong la tolong jgn p gatai nk buat lagu sblm ank lahir
Quote Cassieopeia 11-2-2020 01:09 PM
alang2 tu try la buat kembar terus huhu
good luck  tokti
Quote doubleA 11-2-2020 01:38 PM
Semoga cepat sembuh dan berjaya dapat anak lagi
Quote sayang_mulut 11-2-2020 01:42 PM
kalau mengandung nnti sah sah la kan album baru x leh promote..
Quote abangadek 11-2-2020 02:02 PM
iols doakan kali ni boboi, kaut semua harta jgn tinggal kt tok k & de biawok
Quote husna_amal 11-2-2020 02:23 PM
semoga Allah memurahi rezeki ct
Quote nanasno 11-2-2020 02:23 PM
apedehal replied at 11-2-2020 01:08 PM
Good luck tokti...cepat2 aafiyah dapat adik k..cuma kalini tolong la tolong jgn p gatai nk buat lagu ...

baca komen chuols ni terus bedenting kepala iols ni dgn lagu ting ting tangting afiyah tu. adehhhh dah tak boleh nak remove lagu tu dalam kepala otakkkk
Quote LadyCarefree 11-2-2020 02:23 PM
apedehal replied at 11-2-2020 12:08 PM
Good luck tokti...cepat2 aafiyah dapat adik k..cuma kalini tolong la tolong jgn p gatai nk buat lagu ...

Apa salahnya

Lihat semua komen(169)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top