Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Nabil Mahir Kena Marah Dengan Ayda Jebat, Meleleh-Leleh Air Mata Menangis

10-2-2020 02:17 PM|Oleh: Saiful| Komen: 202

Kisah percintaan Ayda Jebat dengan Nabil Mahir bukanlah lagi rahsia.

Masing-masing memang suka berkongsi dan tayang kebahagiaan di Instagram masing-masing.

Biasalah pasangan bercinta mestilah ada masa nak merajuk, masa kena marah kan?


Sama sahaja dengan mereka berdua bila Ayda Jebat marah Nabil Mahir. 

Katanya kena marah sebab tak bagi bawak balik patung bergambar Ayda di Watsons.


Sampai meleleh-leleh air mata Nabil kena marah.

Alahai manja betul kena marah begitu pun dah menangis.


Video ini tular di media sosial dan mendapat reaksi yang bercampur baur dari netizen.

Ada yang suka tapi ramai juga yang meluat.

Foto: IG
Sweet ke tidak? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
0
0
Komen: 202
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : Hina Dua Anak Yang Dah Meninggal Dunia, DS Vida Nak Saman Azwan Ali!

Komen Terbaru

Quote azimodin 17-2-2020 10:55 PM
Semenjak aku melihat iklan Watson couple tersangkak ini, aku malas nak masuk Watson. Guardian pon murah jua. Rindu iklan raya Watson mesti cun sari yanti kebabommm

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 10-2-2020 02:19 PM
Menguapppppppnyaa
Quote masdiana-ana 10-2-2020 02:21 PM
nak muntahhhh...
Quote puanbintang 10-2-2020 02:22 PM
gediknyaaaaa
Quote ms.mango 10-2-2020 02:25 PM
Geli je.. {:nose
Quote ahlisihircute 10-2-2020 02:27 PM
Quote JunkMail 10-2-2020 02:29 PM
pa benda aku baru baca ni.... Taik betul perangai bbnu ni. Bunuh diri je lah oiiii... Puiiiiii
Quote RumiMenari 10-2-2020 02:35 PM
WuvvWaff tu apa? Tnya sbb xtau.. mcm bunyik hanjing je.. tp x kan dia panggil nabil ni hanjing plak..
Quote MsKathryn 10-2-2020 02:36 PM
Isshhhh tu pn nk menangis... ni kalo btl jd kawen rasanya aj mcm jg anak bkn jg suami... mengada2 mesti selalu menangis even benda kecik mengalahkn budak
Quote ellZack 10-2-2020 02:38 PM
Ewwww.. Beach, please??!
Quote sarah82 10-2-2020 02:40 PM
Aku rasa mcm dia titik eyemoist saja
Quote kaseh80 10-2-2020 02:41 PM
Quote husna_amal 10-2-2020 02:44 PM
Tengok dah tahu pasangan ni tak kemana pun hubungan diorang. Tak matang. Macam budak2 bodoh tengah bercinta.
Quote fliphair8 10-2-2020 02:44 PM
kak kiahhh oooo kak kiah? hilang dah teteknya kut banyak nau menggelabah...
Quote wanokakaka 10-2-2020 02:44 PM
meyampahnya
Quote fuyupoktek 10-2-2020 02:45 PM
Kenajisan apakah inih
Quote babyorange 10-2-2020 02:47 PM
RumiMenari replied at 10-2-2020 02:35 PM
WuvvWaff tu apa? Tnya sbb xtau.. mcm bunyik hanjing je.. tp x kan dia panggil nabil ni hanjing plak. ...

Konon love la tu...tp dok sebut wuff dah mcm anjing je. Time2 bercinta dah menganjing sesame sndri secara halus hahaha...

Weh aku cringe gile ngn kapel ni wehh
Quote saviour_09 10-2-2020 02:49 PM
why u CRAYING
why u CRAYING

bloody hell
Quote gummiebear 10-2-2020 02:51 PM
Iols masuk hanya untuk
Quote EvieWanKenobi 10-2-2020 02:54 PM
macam pondan menangis..

Lihat semua komen(202)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.118006s Gzip On
To Top