Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Tampil 'Freehair' Di AJL34, Netizen 'Speku' Datuk A Aida Buat Muka!

10-2-2020 11:03 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 246

Penerbit terkenal, Datuk A Aida merupakan antara selebriti yang tidak putus-putus diselubungi kontroversi. Semakin meningkat usia, ada sahaja cerita kurang manis mengenainya!

2019 merupakan tahun yang 'panas' bagi wanita ini apabila perkahwinannya bersama pelakon Ariff Aziz menemui noktah apabila membuat keputusan bercerai selepas hanya sembilan bulan berumah tangga. 

Paling mengejutkan apabila penulis lirik lagu Kisah Cinta Kita nyanyian Hafiz Suip bahawa mengakui dia tidak lagi mengenakan tudung sejak beberapa bulan lalu.



Kredit foto: Youtube

Penampilan A Aida itu mengejutkan ramai pihak apabila muncul pada Anugerah Juara Lagu ke-34 (AJL34) ketika ditemu bual pengacara, Awal Ashaari dan Sherry Alhadad.

“Ya, betul saya tidak lagi berhijab. Tapi, saya tidak mahu bercakap banyak mengenai perkara ini. Saya minta maaf. Dokan yang baik-baik saja buat saya,” katanya kepada Harian Metro.


Kredit foto: Harian Metro

Netien nyata terkejut dengan penampilan baru Datuk A Aida ini dan tidak menyangka dia sudah menanggalkan tudung padahal sehingga beberapa hari lepas, wanita itu masih mengenakan tudung dalam klip pendek yang dimuat naiknya di Instagram.

Ramai yang menebak penerbit ini hanya mengenakan hijap kerana ia merupakan permintaan bekas suaminya, Ariff Aziz semasa mereka berkahwin dahulu.


Kredit foto: Twitter

Lagi mengejutkan apabila wajah Datuk A Aida juga nampak lain daripada biasa, ramai netizen yang 'speku' bahawa dia telah mengusik dan mengubah wajahnya itu.


Kredit foto: Twitter

Fuhh! Ada yang kata A Aida nampak 'hot' malam tadi, ye ke? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 246
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : "Ia Simbol Hati Yang Terluka" - Respons Aina Abdul Persembahan Berdarah Dikritik

Komen Terbaru

Quote yellowfish 16-2-2020 09:35 PM
Orang kampung area besut sana... Sekarang perghhh

Lain-lain Komen

Quote jlo 10-2-2020 08:33 AM
tengok sekejap je AJL semalam.. perasan gak..tak sangka dia
Quote WawaRaRa 10-2-2020 08:36 AM
ptt la slm rasa ada yg pelik kat dia... tapi x tau nape.. rupanya tudung... tp dia nmpk helok sikit... tapi cam kurus sgt pulak rsnya...
Quote akuMNdia 10-2-2020 08:40 AM
manusia yg pakai tudung pastu bukak tudung ni apa perasaan dia sebenarnya?
pakai tudung tu dah beberapa lama, lps tu takmo pakai dah, bukannya mcm budak2 sekolah yg pergi sekolah pakai tudung...keluar pagar bukak tudung..
apa perasaan korang sebenarnya?
apa tujuan korang bertudung?
yg memuda tu 1 hal laa...
ni yg dah kertu dah kenapa?

Quote shahirakay 10-2-2020 08:42 AM
rugi la u olls buat makeover berhabis puluh ribu... kena la tayang.. tapi serius lah hebat transformasi. dah macam aktress korea
Quote teky 10-2-2020 08:44 AM
sblm ni macam berlitup kepala time boxing...
Quote mummy75 10-2-2020 08:45 AM
aku pun tanjat tgk dia smlm. kemain dahsyat renovation dia ek. nampak makin muda dan kurus. makin lawa. boleh jd sumber inspirasi ni
Quote amlisa 10-2-2020 08:46 AM
Dia pakai tudung ke buka tudung ke aku tetap nampak dia kepam
Quote hudalarva 10-2-2020 08:46 AM
Ooo smlm apiz salam cium tangan dia ni kan? Ingatkan family members
Quote dekmieDandy 10-2-2020 08:50 AM
aku ingat ke kilafairy semalam
Quote bellaamsar 10-2-2020 08:50 AM
Tp muka dia lain betul sekarang
Quote blekkep 10-2-2020 08:52 AM
x taw lar ape org xde leher pikir bile nk pkai bju turtle neck
Quote NazRysha 10-2-2020 08:57 AM
nampak lawa dan muda la
Quote fish 10-2-2020 08:57 AM
tp body & muka dia nampak lawa la pulak skrg
masa duda dia menyanyi pun dia enjoy je, siap nyanyi sekali
Quote dubuk 10-2-2020 08:59 AM
wow! you look young twenty
Quote amal12bh 10-2-2020 08:59 AM
iols pun x igt dia dah bertudung. tapi sheols letops la smlm. so kena tarik balik ke pangkat nek aida?
Quote sue_liah 10-2-2020 09:00 AM
yg berstatus nenek2 pun hati berbolak balik inikan pula yg muda2 bertudung tu

wpun umur dh setengah abad tapi nak bergaya mcm org muda
Quote cikperiukkera 10-2-2020 09:01 AM
dekmieDandy replied at 10-2-2020 08:50 AM
aku ingat ke kilafairy semalam

Aah mula2 tgk igtkn kilafairy...& meols br tgk rambut ori nek aida ni...dulu pakai rambut pelesu memanjang kn,? Elok plk mlm td....lebat,hitam & lurus.Meols syak rambut ori heshe kepok2 mcm kak ratu...
Quote ina_na 10-2-2020 09:04 AM
Semalam ms duda dia menyanyi kan cameraman ade zoom ke dia.. Br terfkr patut dia renovate muka dia.. Kalo x agak nye muka dia org berdua hampir2 sama.. Yg penting duda dia suara power lg.. Cuma tu la penampilan mcm pak kodi.. Hahahaha.. Si aida ni mcm biasa la.. Perasan muda.. Hehehe..
Quote de_ikea 10-2-2020 09:05 AM
Overhaul habis. Cantik, nmpk muda body dia. Tp hidung dah jd pelik. Kalo byk duit, apa pun boleh kann.

Lihat semua komen(246)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.104220s Gzip On
To Top