Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Baru Putus Tunang, Zara Zya Bercinta Dengan Azlee Khairi?

7-2-2020 04:36 PM|Oleh: Saiful| Komen: 278

Disember lepas, ramai yang terkejut bila dengar berita Zara Zya dan Hafreez Adam putus tunang.

Sebulan sahaja mengikat tali pertunangan, hubungan mereka terlerai.


Tiada siapa yang menyangka memandangkan Zara dan Hafreez merupakan antara pasangan yang paling 'sweet' sekali.

Sekarang ini, Zara dah ada pengganti!

Foto: IG
Katanya tengah hangat bercinta dengan Azlee Khairi yang bergandingan dengannya dalam drama Seadanya Aku.

Semuanya bermula bila Zara memuat naik gambar dengan kapsyen, "Kalau diberi pilihan, apa yang awak nak sangat dalam hidup awak?"


Azlee membalasnya dan menyatakan:

Wah, bukan main ayatnya. Di ruangan komen, nampaknya ramai yang merestui hubungan mereka.

Buat pengetahuan Azlee dikatakan dah berkahwin dengan wanita kelahiran Brunei pada tahun 2014 namun dikatakan sudah kembali solo.




Namun aktor tersebut tidak menyatakan status dirinya yang sebenar. 

Macam mana, sesuai ke tak mereka berdua ni? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
3
0
0
Komen: 277
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : "Cukup! Dia Tak Hormat Agama, Buat Apa Hari-hari Keluar Cerita?" - Adam Corrie

Komen Terbaru

Quote Sally6162 20-2-2020 06:49 PM
Napa plk si zara nie lg menjadi2 melatah dia... d buat2 or mmg sengaja nak gelebah teks dkt si azlee... @kiah_mai_pulak... what say u... ke bior jew dia melatah sampai tahap tunjuk teks dia

Lain-lain Komen

Quote Acikgomen 6-2-2020 10:05 PM
Zarazya ni tah kenapa muka expressionless
Heran acik org ckp dia pandai belakon
Quote kiah_mai_pulak 6-2-2020 10:06 PM
dah tu... kita nak kena gelabah tetek ke tak ni??
Quote masnona 6-2-2020 10:06 PM
Azlee tu bkn dh kawin ke? Euw sgt
Quote stars83 6-2-2020 10:10 PM
Azlee tu kan dh kawin ngan org singapore...
Quote immaryjane 6-2-2020 10:12 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-2-2020 10:06 PM
dah tu... kita nak kena gelabah tetek ke tak ni??

Cliche sgt tu. tukar kepada
Habis nak suruh laga teksa sesama sendiri ke mcm mna ni??
Quote Sally6162 6-2-2020 10:12 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-2-2020 10:06 PM
dah tu... kita nak kena gelabah tetek ke tak ni??

Cik kiah dot dot biashe2 jehhh tak pyh lah sampai gelabsss hehehe... br tau tettt pun blh naik gelabah ya cik kiah uiiii...
Quote afidahoney27 6-2-2020 10:18 PM
Alaaa tunggu sampai drama habis bru bukak benang takleh ehh chuolss
Promo yach, harus padu gitewww
Anti klimaks laaa benang nih
Quote timah03 6-2-2020 10:18 PM
stars83 replied at 6-2-2020 10:10 PM
Azlee tu kan dh kawin ngan org singapore...

Dengan brunei kak....bukan singapore....itu pun ada ura2 dah berpisah.....
Quote NekNgah 6-2-2020 10:20 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-2-2020 10:06 PM
dah tu... kita nak kena gelabah tetek ke tak ni??

Cik Kiah memang copy paste aje comment eh??
Quote belilies 6-2-2020 10:24 PM
Acikgomen replied at 6-2-2020 10:05 PM
Zarazya ni tah kenapa muka expressionless
Heran acik org ckp dia pandai belakon

Iols rasa sheols ok je blakon sblum ni. Masalahnya drama bebaru iols takleh in ngan lakonan sheols. Mcm mati n paksa. Atau iols dpengaruhi dgn skandal lesbi sheols ittewww?

Komen azlee ni iols baca cam utk promo je.
Quote Sally6162 6-2-2020 10:26 PM
Acikgomen replied at 6-2-2020 10:05 PM
Zarazya ni tah kenapa muka expressionless
Heran acik org ckp dia pandai belakon

Mhayati kot sis... sbb sume muka dia mmg sepesen dlm citer mana2 pun....
Quote siq 6-2-2020 10:26 PM
.....bukan ke laki orang?
Quote siq 6-2-2020 10:27 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-2-2020 10:06 PM
dah tu... kita nak kena gelabah tetek ke tak ni??

eh better pegi check kalau tek asyik nak menggelabah, mana la tau kot ada yg tak kena dgn para tek itu
Quote kiah_mai_pulak 6-2-2020 10:27 PM
immaryjane replied at 6-2-2020 10:12 PM
Cliche sgt tu. tukar kepada
Habis nak suruh laga teksa sesama sendiri ke mcm mna ni??

hahahahaa. teksa tu apa?
Quote kiah_mai_pulak 6-2-2020 10:28 PM
Sally6162 replied at 6-2-2020 10:12 PM
Cik kiah dot dot biashe2 jehhh tak pyh lah sampai gelabsss hehehe... br tau tettt pun blh naik gel ...

tu yg tnya tu.. padahal tak tahu pun mcm mana keadaan tetek yg gelabah itu. hahaha
Quote kiah_mai_pulak 6-2-2020 10:29 PM
NekNgah replied at 6-2-2020 10:20 PM
Cik Kiah memang copy paste aje comment eh??

xtau nk komen apa.. so buat2 tnya je lahh..
Quote immaryjane 6-2-2020 10:30 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-2-2020 10:27 PM
hahahahaa. teksa tu apa?

Tetek besar hahaha
Quote miraclehopes 6-2-2020 10:31 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-2-2020 10:06 PM
dah tu... kita nak kena gelabah tetek ke tak ni??

Kena la gelabah
Quote Acikgomen 6-2-2020 10:33 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-2-2020 10:06 PM
dah tu... kita nak kena gelabah tetek ke tak ni??

Yezzaaaaaa. Moh kite teleng tetek bejemaah

Lihat semua komen(278)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089968s Gzip On
To Top