Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Atikah Suhaimie Dapat Bunga, Kekasih Bergelar Datuk Yang Beri

6-2-2020 05:49 PM|Oleh: Saiful| Komen: 66

Kisah putus tunang antara Atikah Suhaimie dan Awie Rafael dah jadi lipatan sejarah.

Sekarang Atikah sedang hangat bercinta dengan seorang ahli perniagaan yang dikenali sebagai Datuk Lokman Teh.


Difahamkan pasangan ini dah berkenalan sejak pertengahan tahun lepas.

Pada mulanya aktres ini tak ada pun mendedahkan siapa kekasihnya.

Foto: IG
Namun spekulasi timbul bila mereka berdua selalu berkongsi gambar di lokasi, tarikh dan masa yang sama.

Sekarang, Atikah nampaknya lebih terbuka bila dia sendiri 'tag' nama kekasihnya di Instagram.



Untunglah badan bila dapat sekotak mawar merah. Hadiah Hari Valentine!

Bila nak kahwin tu? Tak sabar dah peminat tunggu. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 66
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : Gaji Neelofa Sebagai Pengarah Bukan Eksekutif Cecah Lebih RM270,000, Warganet Terkejut!

Komen Terbaru

Quote smeetasmitten 9-2-2020 09:51 AM
Kaya lagi ke clan teh ni? Zaitun pun dah bungkus

Lain-lain Komen

Quote LostStar 6-2-2020 05:58 PM
Bila stalk terjumpa gamba deme berdua.. tapi kenapa dlm gambar ni, pmpuan ni x bersinar.. macam malap..
Quote bloodyamuk 6-2-2020 06:20 PM
Okay dato datuk tan sri mane nak kasik bunga kat iols ni? Bunga Chrysanthemum buat teh pun boleh
Quote dudaberhias 6-2-2020 06:23 PM
tak kisah lah dik.. moga bahagia... tengok muka laki ko pun terus menopos akak...
Quote kiah_mai_pulak 6-2-2020 06:27 PM
so kita nk kena gelabah tetek ke tak ni?
Quote epullipan 6-2-2020 06:41 PM
kiah_mai_pulak replied at 6-2-2020 06:27 PM
so kita nk kena gelabah tetek ke tak ni?

jom kita gelabah tetek beramai2
Quote AbukRokok 6-2-2020 06:48 PM
epullipan replied at 6-2-2020 06:41 PM
jom kita gelabah tetek beramai2

tapi saya xde tetek?

Quote menjad 6-2-2020 07:07 PM
AbukRokok replied at 6-2-2020 06:48 PM
tapi saya xde tetek?

Org lelaki pun ada tetek lah... Cuma xlayut
Quote ashk4nn 6-2-2020 07:09 PM
laki ni rasa dulu bf sepupu lofa. lama jgk kapel kalo x silap
Quote GigaMom 6-2-2020 07:30 PM
dudaberhias replied at 6-2-2020 06:23 PM
tak kisah lah dik.. moga bahagia... tengok muka laki ko pun terus menopos akak...

Ppuan rupanya hang
Quote helicornia 6-2-2020 07:33 PM
mamat ni la kan yg katanya cucu pengasas zaitun industries?
Quote wookiehoney 6-2-2020 07:34 PM
Ni bkn cucu sabun zaiton tu kan?
Bkn mamat ni bf pd retis ke kazen retis sendu

Tak igt dh
Quote Knowlee 6-2-2020 07:42 PM
Macam kenal mamat tu. Pernah dengar citer pasal dia.
Quote miracle_forever 6-2-2020 07:55 PM
Atikah ni mmg xmemilih rupa kan..kekeke
Quote rosmahisham 6-2-2020 07:56 PM
Dato ni bkn ke keturunan zaiton industry
Quote makneng 6-2-2020 07:57 PM
Puhlis la pompuan.. Ko pumpang pumpang lps tu tayang boipren.. Esok2 kena kebas.. Mak gelak kan aje ye!
Quote beatgirlX 6-2-2020 08:00 PM
Moga berkekalan la yer
Quote F685 6-2-2020 08:00 PM
rosmahisham replied at 6-2-2020 07:56 PM
Dato ni bkn ke keturunan zaiton industry

Yup cucu kpd founder
Quote nooriesz 6-2-2020 08:27 PM
miracle_forever replied at 6-2-2020 07:55 PM
Atikah ni mmg xmemilih rupa kan..kekeke

konsep yg menerima diri ku seadanyaa..
Quote sukacactus 6-2-2020 08:33 PM
Ooo...lama gak la diorang
Serius la kot ni

Lihat semua komen(66)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top