Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Mereka Duduk Atas Saya," -Bella Dowanna Tak Selesa Lakon Babak Rogol

5-2-2020 01:28 PM|Oleh: Saiful| Komen: 83

Pelakon yang sedang meningkat naik, Bella Dowanna, 17 berkongsi pengalamannya semasa melakonkan babak dirogol tiga lelaki menerusi filem M4M4.

Babak tersebut benar-benar menguji kemampuannya. Ia cukup menggelikan sampai timbul perasaan malu dan tak selesa katanya.


"Masa awal-awal ditawarkan berlakon memang saya tahu ia mengenai kisah rogol. Lepas dapat skrip baru saya tahu ia filem yang tragis.

"Semuanya real. Mereka duduk atas saya," kongsinya kepada mStar Online.



Bella bersyukur kerana dia mendapat bantuan dari Nabila Huda.

"Saya tak pernah rasa kena rogol, sebab itu susah untuk saya. Takut juga kalau cikgu tengok," tambahnya.

Foto: IG
Filem M4M4 akan mula ditayangkan di pawagam mulai 6 Februari ini. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
0
0
0
Komen: 83
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : "Kenapa Pusing-pusing Isu Sajat? - Riezman Khuzaimi Bengang Dengan Mufti Kelantan?

Komen Terbaru

Quote miemiecha 12-2-2020 04:56 PM
"saya x pernah kena rogol"

demm!! nk kne dlu bru blh menjiwaikah?
aduyaiii/...

baidewaiteringat kat satu artis, ning ke sapa yg imaginasi nak knhenyak dgn wamai jejens dlu..

Lain-lain Komen

Quote mrsLY 5-2-2020 01:33 PM
x kenal pon??
Quote cikatilia 5-2-2020 01:39 PM
ala dah kena duduk pon kan
ni mengimbau kenangan la nih
Quote Boomibulat 5-2-2020 01:40 PM
https://mforum1.cari.com.my/foru ... amp;fromuid=2378666
Quote dudaberhias 5-2-2020 01:41 PM
takut cikgu tengok??? dah kenapa kau ada skandal dengan cikgu ke...
Quote Victorioussss 5-2-2020 01:41 PM
"Saya tak pernah rasa kena rogol, sebab itu susah untuk saya. Takut juga kalau cikgu tengok,"

wadefak..wishlist ke ape ni?
Quote buapakperut 5-2-2020 01:43 PM
tak pernah rasa kena rogol. hadui dek kene rogol bukan macam makan kacang pool. emangnya kalau dah kena boleh rilek ke
Quote Mfzg89 5-2-2020 01:45 PM
yeke x pernah?
Quote olezzeli17 5-2-2020 01:48 PM
Saya tak pernah rasa kena rogol.. Hmm dik, sila cari ayat yg lebih sesuai k.. Takkan la nk kena rasa dulu rogol tu baru boleh blakon.. Apa2 pun semoga menjadi pelapis pelakon2 hebat d masa akan dtg..
Quote lotionmilo 5-2-2020 01:54 PM
17 bawak watak kena rogol? Ehh boleh eh?
Quote incess.my 5-2-2020 02:00 PM
LANtak la ko dik...
Quote Orix 5-2-2020 02:05 PM
"Saya tak pernah rasa kena rogol, sebab itu susah untuk saya. "


bimbo bertingkek2
Quote Pujangga22 5-2-2020 02:09 PM
Budak baru nak up..biarkan jer lah
Quote maitang 5-2-2020 02:12 PM
bebudak sangat statement dia ni
Quote TravellingBear 5-2-2020 02:13 PM
buapakperut replied at 5-2-2020 01:43 PM
tak pernah rasa kena rogol. hadui dek kene rogol bukan macam makan kacang pool. emangnya kalau dah k ...

Kalau pernah kena dia tak keluar rumah skrg. Trauma bukannya senang nak buang.

Plus KALAU pernah kena rogol dia takkan berlakon adegan tu . Nnt menusuk jiwa
Quote TravellingBear 5-2-2020 02:19 PM
lotionmilo replied at 5-2-2020 01:54 PM
17 bawak watak kena rogol? Ehh boleh eh?

Dunia sebenar lagi muda drp tu pon ada kena rogol. Nenek2. And so on. . . So lakonan kena ada had umur ke camne. (dunia dah tak selamat)
Quote mieymiey 5-2-2020 02:29 PM
https://mforum.cari.com.my/forum ... &extra=page%3D1
Quote buapakperut 5-2-2020 02:30 PM
TravellingBear replied at 5-2-2020 06:13 AM
Kalau pernah kena dia tak keluar rumah skrg. Trauma bukannya senang nak buang.

Plus KALAU pern ...

ayat die main hembus je. mangsa rogol kalau terbaca mau meracau
Quote cicicumel 5-2-2020 02:35 PM
cantik dia ni.. muda.. harap x kawin awal... nnt sendu.
Quote fifie_olin 5-2-2020 02:39 PM
stmt bdk begitu la

Lihat semua komen(83)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top