CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Yang Lain Tu Glamour Ke?"- Aliff Syukri Kecewa Tak Tercalon Dalam AME 2020

5-2-2020 12:10 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 13706| Komen: 109|Original author: Oleh: Saiful

Description: Datuk Seri Aliff Syukri terkilan sungguh apabila namanya langsung tak tercalon dalam sebarang kategori Anugerah MeleTOP 2020 (AME2020).
Datuk Seri Aliff Syukri terkilan sungguh apabila namanya langsung tak tercalon dalam sebarang kategori Anugerah MeleTOP 2020 (AME2020).

Sampai sekarang dia keliru dan tak faham mengapa namanya tiada dalam pencalonan anugerah tersebut.



"Semua orang kenal keluarga saya dan masih relevan dalam industri tetapi saya tak boleh puaskan hati semua orang.

"Sudah tentu saya terasa dan sedih, orang yang tercalon itu terkenal ke? Tetapi saya akui, saya tak boleh memaksa mana-mana pihak sebab siapalah saya?

"Saya rasa kurang adil tapi apakan daya takkan saya nak meraih simpati pula," katanya kepada Gempak.



Menurut pelakon dan usahawan ini lagi, dia tak ada pun masalah dengan mana pihak cuma akan berasa gembira sahaja sekiranya tercalon. 

"Saya pun sebenarnya tak rasa saya popular dan tak berharap orang tengok saya, apapun tak boleh paksa orang suka saya," tambahnya.

Foto: IG
Ada juga ke yang bersediah Aliff Syukri tak tercalon. Kalau ada, boleh angkat tangan. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
5

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • DayangKirana

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Megikari 4-2-2020 06:02 PM
Laaa anugerah cikai tahap selipar putus tu pun ko nak hadap?
Quote ReginaGeorge 4-2-2020 06:04 PM
Kami tumpang sedih tok lip.. Nanti kita buat kenduri kesedihan ok..
Quote tuberoses 4-2-2020 06:16 PM
kosser gile glamer....
Quote fadz84 4-2-2020 06:16 PM
Megikari replied at 4-2-2020 06:02 PM
Laaa anugerah cikai tahap selipar putus tu pun ko nak hadap?

Anugerah ni je pun yg dia blh tercalon.. tu yg hadap benaw.. pathetic la tgk dia ni.. huhu
Quote fahdramli 4-2-2020 06:19 PM
Lapaq anugerah rupanya... Hirmm
Quote dudaberhias 4-2-2020 06:43 PM
tak sangka dia hadap sangat anugerah murahan AME ni....
harga diri beliau pun semurah anugerah yang beliau mahukan itu...
Quote dudaberhias 4-2-2020 06:46 PM
btw outlet dherbs tu bakalan sendu... membuktikan takde manusia pun nak beli produk sampah beliau... ujung2 agent suri rumah terdesak nak duit jual bengkung sajat saja yang borong barang2 outlet tu.... ko bukak la 100 cawangan pun... rakyat pandai memilih...
Quote bloodyamuk 4-2-2020 06:48 PM
wow shallownya hadap anugerah2 kat donia ni...baik AME baik academy awards...
Quote rayray28 4-2-2020 06:51 PM
dudaberhias replied at 4-2-2020 06:46 PM
btw outlet dherbs tu bakalan sendu... membuktikan takde manusia pun nak beli produk sampah beliau... ...


Ha ah mgu lepas kot lalu yg kt aeon tu igt kedai apa baru ni xde org pn..tgk signboard ooooo dherbs...tp seyeslaa dia amik lot kedai kot..di kala byk kedai lain dh byk ttp kt aeon tu..kiosk pn byk dh ttp
Quote kaseh80 4-2-2020 06:54 PM
Anugerah melatop pun hadap jugak ke?

Quote dudaberhias 4-2-2020 06:55 PM
rayray28 replied at 4-2-2020 06:51 PM
Ha ah mgu lepas kot lalu yg kt aeon tu igt kedai apa baru ni xde org pn..tgk signboard ooooo dhe ...

Takpe sewa murah lagi kalau buka lot jah.... Apa2 agen suri rumah akan borong.. sambil membongak tiap2 bulan sales lagi banyak dari penjawat awam...
Quote nooriesz 4-2-2020 07:06 PM
ha ha ha aku ketawa..
Quote mixed 4-2-2020 07:18 PM
Masa anak nya yg comel yusuf menang baby comel kt AME kemain suka dia

Dia ni nak msk kategori apa influncer ke influenza

Quote tokchik 4-2-2020 07:32 PM
Tak ada yng nk tersasul bertnya kt dia kes sajat?
Quote LadyCarefree 4-2-2020 07:45 PM
dudaberhias replied at 4-2-2020 05:43 PM
tak sangka dia hadap sangat anugerah murahan AME ni....
harga diri beliau pun semurah anugerah yan ...

Xyah lah berbeliau kat alep sokree ni
Quote Boomibulat 4-2-2020 07:50 PM
LadyCarefree replied at 4-2-2020 07:45 PM
Xyah lah berbeliau kat alep sokree ni

Ape salahnya..babi pun di'beliau'kan kat forum ni..
Quote September14 4-2-2020 08:51 PM
Ko x dinafikan glemer tp org meluat tgk muka n aksi ponen terencat ko tu, xkn la diorg nk letak ko jd calon kut kategori apo? Artis terencat ke bolehla sekali calon dgn diva aa, vidah, sajat n kak km
Quote Cassieopeia 4-2-2020 08:55 PM
hala hala AME je pun toklip oii
Quote missinpiece 4-2-2020 08:56 PM
Blergh   

Lihat semua komen(109)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 10:43 AM GMT+8 , Processed in 0.078670 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top