Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Tengah Live, 'Kantoi' Nabil Mahir 'Gosok-Gosok' Ayda Jebat

4-2-2020 01:04 PM|Oleh: Saiful| Komen: 187

Rasanya semua pun dah tahu yang Ayda Jebat kini sedang hangat bercinta dengan Nabil Mahir.

Baru-baru ini, pasangan dua sejoli itu hadir bersama ke Auditorium MBSA, Shah Alam untuk menonton program Dansa Dan Sing.

Foto: IG
Yang menariknya, semasa program berlangsung, kamera sempat merakamkan aksi Nabil 'menggosok' tangan Ayda Jebat.

Amboi, sempat pula tu! Rakaman tersebut telah dimuat naik di IG Memes_Puaka dan menjadi bahan umpatan netizen.


Ada segelintir yang menyifatkan aksi tersebut sebagai tak senonoh.

Namun ramai juga yang mempertikaikan penampilan Ayda yang nampak macam Ah Soh, iaitu gelaran yang digunakan untuk wanita Cina tua.

Tak baiklah cakap begitu. Yang penting Nabil sayang, kan?



Semoga cepat-cepat kahwin ya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
3
0
0
Komen: 187
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : Zynakal Anak Angkat, Ibu Kandungnya Dulu Seorang Pengemis

Komen Terbaru

Quote mixed 25-2-2020 02:29 PM
ayda dah pg umrah dgn nabil kan sekali nyawa sis pg laki bini

Lain-lain Komen

Quote fushimi 4-2-2020 01:09 PM
gosok gitu buleh jadi gosip gak ke
Quote de_ikea 4-2-2020 01:10 PM
Agak2 berbulu tak que haidar kat sebelah?
Quote takkizawa 4-2-2020 01:14 PM
you gosok i, i gosok you. agitchuewww
Quote RatuDunia94 4-2-2020 01:14 PM
AJ mmg x sesuai lgsung berambut pendek gitu.. sbb muka sheols lebor mcm pinggan.. dlm ig kemain nampak smart je.. bila dlm video terserlah mcm nyonya2..
Quote helicornia 4-2-2020 01:19 PM
dua2 bila bergambar jadi beruk
Quote Rainrein 4-2-2020 01:22 PM
Memupa i tengok x perasan pun dorang buat apa. Lagi fokus nak tau sape sebab sebijik ahso. Kemain baca komen demi nak tau sape pompuan itu.
Quote Kurex 4-2-2020 01:23 PM
hadap pulak ye aida mat aris dgn pelahap ni
Quote kiah_mai_pulak 4-2-2020 01:23 PM
belakang2 org, ntah apa yg dh digosok gosok tu
Quote kiah_mai_pulak 4-2-2020 01:24 PM
tajuk benang ada nama Ayda Jebat, scroll2 gmbr, keluar gmbr Rosnah mat aris, gmbr AJ satu pun xda
Quote nura19 4-2-2020 01:32 PM
Berbulu mata org menengok nya
Quote MisXoXo 4-2-2020 01:34 PM
..meluat dgn AJ ni esp dgn so called maknya si SR..adoii..bgslah JN dh xterlubat..gedic nengoknyaa..dgn bini Johan bagai semua kipas demi kelangsungan utk dpt job ke apa..
Quote gujiwa 4-2-2020 01:37 PM
waktu mula2x video ni siyes aku ingat ahso mane.. tak perasan ayda.
Quote sukacactus 4-2-2020 01:38 PM
Mata aku terfokus kat AJ je
Mula2 tgk, eh tuanya rupa AJ ni
Betul la mcm ahso
Quote nanie 4-2-2020 01:45 PM
boring. sejak kapel dgn nabil ni nampak mcm budak2 sgt. klo dgn redza dulu nampak la matured sikit.
Quote mieymiey 4-2-2020 01:47 PM
Jijiknya pasangan ni. Tak boleh ker jadi macam orang biasa? Nak jugak jadi serupa beruk.
Quote Afifi82 4-2-2020 01:50 PM
Memang semua pose kena mcm beruk mat yeh ke hape?
Quote ais_kosong 4-2-2020 02:00 PM
rasa mcm pengotornya bila lihat pica2 mereka.. (Bukan video gosok tu)
Quote rosasen 4-2-2020 02:01 PM
mana aida yg duluuuu
Quote izzah_mia 4-2-2020 02:09 PM
lahai..mati2x ingat ah soo mana. tak sangka AJ

Lihat semua komen(187)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top