CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

Video Mesra Aeril Zafrel Bersama Wawa Zainal Bikin Netizen Kencing Manis Lagi

4-2-2020 10:43 AM| Diterbitkan: hafiz.ahmad| Dilihat: 9374| Komen: 41|Original author: Oleh: Mat

Description: Siapa sahaja yang tidak kenal akan pasangan sama cantik dan sama padan, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal. Mereka berdua boleh dikatakan antara pasangan selebriti di Malaysia yang kurang kontroversi dan se ...
Siapa sahaja yang tidak kenal akan pasangan sama cantik dan sama padan, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal. Mereka berdua boleh dikatakan antara pasangan selebriti di Malaysia yang kurang kontroversi dan sentiasa mencuit hati warganet dengan gelagat yang lucu.



"Walaupun hambar...aku nak pos jgak"

Itulah yang diucapkan Aeril Zafrel dalam video yang dimuat naik di Twitter semalam. Dalam video tersebut, Aeril memanggil Wawa yang mahu menunaikan solat supaya duduk di sebelahnya sebelum bertanyakan soalan berkenaan lukisan rama-rama yang dilukisnya.




"Wingwingwingwing"

"Helo"

Di hujung video tersebut melihatkan rupa-rupanya Aeril hanya mahu bergurau bersama Wawa. Sempat juga Wawa berseloroh di atas kerenah suaminya itu. 




Namun, apa yang menarik perhatian warganet adalah kecantikan wajah Wawa Zainal yang begitu bersinar meskipun berada di dalam rumah. Rata-rata warganet memuji wajah Wawa dan beranggapan, seseorang wanita itu akan nampak menawan jika dilayan dengan baik oleh suaminya.



Buat anda yang masih belum berkahwin, jangan menangis di dalam bilik air pula ya! - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote husna_amal 4-2-2020 10:57 AM
Pasangan suami isteri semanis kurma gitu.
Quote cicicumel 4-2-2020 10:57 AM
mcm pakai mekap je..
Quote natrahn 4-2-2020 11:01 AM
hafiz lol
Quote Y-Nots! 4-2-2020 11:05 AM
Hmmmmmmmmmmm..
Quote rbmy 4-2-2020 11:10 AM
xda lucunya tu... hahahahaha
hidup sabahan!!
Quote TravellingBear 4-2-2020 11:41 AM
Eh dah kenapa pakai telekung tu bermesraan...Aritu siti sarah
Quote cmf_premierleag 4-2-2020 11:42 AM
laki bini muka helok.tp anak2 selekeh yakmat....nmpk sgt parents pemalassss nk jaga kebersihan anak...gigi hitam rongak
mohon berenti membiak
Quote barfi 4-2-2020 11:45 AM
Nak solat kat umah pun bermekap ke sis?
Quote Sangkar_Emas7 4-2-2020 11:45 AM
Ha ha ha aha ha ...walaupon lawak aeril tak bpe nk smpai...
Quote AshkieLa 4-2-2020 11:48 AM
Edited by AshkieLa at 4-2-2020 11:52 AM
cmf_premierleag replied at 4-2-2020 11:42 AM
laki bini muka helok.tp anak2 selekeh yakmat....nmpk sgt parents pemalassss nk jaga kebersihan anak. ...

kat rumah.. bertelekung... siap mekap... rekod video... = aksi spontan

Quote Kejora927 4-2-2020 12:18 PM
Gigi taring aril dh takde ekkk..
Quote Peaches113 4-2-2020 12:27 PM
Kemain mekap dik
Quote RatuDunia94 4-2-2020 01:09 PM
Korang caya ke video2 yg retis2, instafamous upload semua tu spontan?? Sah2 scripted n planned dik oi.. utk content katanya.. sweet celah bedah mana??
Quote de_ikea 4-2-2020 01:14 PM
Iols yg naive, baru nk tnya. Muka dan bibir dia mmg ori cam tu eh?
Quote nura19 4-2-2020 02:05 PM
Haah mcm pkai mekap je
Quote nini_azmi 4-2-2020 02:44 PM
Aku pun nmpk wawa mcm pakai mekap je. Ntah2 mmg dah plan or wawa mmg sejenis bermekap di rumah
Quote incess.my 4-2-2020 03:08 PM
Motif nk tunjuk bertelekung... skrg trend retis bertelekung kat socmed, marketing bisnes kan...
Quote LadyCarefree 4-2-2020 07:50 PM
AshkieLa replied at 4-2-2020 10:48 AM
kat rumah.. bertelekung... siap mekap... rekod video... = aksi spontan

Hehhehee retisssssss
Quote sigur/ros 4-2-2020 07:54 PM
mmg hambarrrrr. lagi-lagi iols dh pernah tgk lawak ni versi omputehhh...

Lihat semua komen(41)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 09:15 AM GMT+8 , Processed in 0.077039 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top