Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lelaki Dakwa Najis, Air Kencing Lembu Mampu Rawat Koronavirus

Oleh: Tukang Tulis|3-2-2020 10:43 AM Komen: 15
Tahi lembu kering dan air kencing lembu.
Kredit foto: Thrifty Fun / indiamart

Ketika para saintis di seluruh dunia sedang berhempas-pulas mencari vaksin dan penawar koronavirus, seorang lelaki di India mendakwa wabak yang membawa maut itu boleh diubati dengan najis dan air kencing lembu.

Menurut Suara Merdeka yang memetik laporan India TV, cadangan itu diutarakan Presiden Hindu Mahasabha, Swami Chakrapani Maharaj.

Dia memberitahu, rawatan menggunakan najis dan air kencing lembu perlu dilakukan bersama upacara keagamaan yang dinamakan yagna.


Chakrapani Maharaj.
Kredit foto: India TV

Chakrapani yakin upacara yagna mampu 'membunuh' koronavirus yang sedang menular di China dan beberapa negara lain ketika ini.

"Minum air kencing lembu dan najisnya pula dilumur. Ia boleh menghentikan kesan jangkitan koronavirus.

"Pesakit juga perlu melalui upacara Om Namah Shivay ketika melumur najis lembu ke tubuh," jelasnya.


Gambar hiasan
Kredit foto: NDTV

Tidak dapat dipastikan sama ada kaedah yagna dibuktikan berkesan untuk merawat koronavirus seperti yang didakwa oleh Chakrapani. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
4
Bosan
1
1
0
Komen: 15
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote olezzeli17 5-2-2020 08:09 AM
Hantar dia gi Wuhan dulu.. Agak2 dh confirm kena jangkit virus nCov tu, tengok betul ke tak dakwaan dia.. Rasa2 nk tak dia cakap mcm ni?? Hehehe..

Lain-lain Komen

Quote gaara_X 3-2-2020 10:46 AM
nie satu pendapat geng botol kicap yang nak melariskan jualan....
Quote Mfzg89 3-2-2020 11:05 AM
kena bagi dia rasa semua air kencing/taik mahkluk kat bumi ni.. kot2 ada yg leh buat ubat..
Quote Ina8895 3-2-2020 11:22 AM
Ekau gilo ko apo?
Quote renko 3-2-2020 11:27 AM
keliang dgn taik lembu berpisah tiada
Quote husna_amal 3-2-2020 11:40 AM
Budget nak jadi hero dalam situasi ni tapi diketawakan oleh seluruh dunia. Bebal keling paria.
Quote Andyscenes 3-2-2020 12:00 PM
belum kena kencing PH lg
Quote palmolive 3-2-2020 12:06 PM
muka kena tunjuk serius tanda konpiden
Quote shark_eow7 3-2-2020 12:35 PM
yer... kau la yg test dulu..
Quote InVendeTTa 3-2-2020 12:39 PM
Ni macam Raja Bomoh kat hindu kerala sana ke ape?
Quote Ina8895 3-2-2020 01:41 PM
InVendeTTa: Ni macam Raja Bomoh kat hindu kerala sana ke ape?


Lama tak dengar cerita raja bomoh
Quote Sangkar_Emas7 3-2-2020 01:52 PM
Wahh...senang kerje nampak..
Quote EmaAsmadi 3-2-2020 02:31 PM
Baguslah china + india bergabung = meletup
Quote lipans 3-2-2020 04:21 PM
kalau lidah lembu ke, kaki lembu ke, ekor lembu ke boleh lagi.

Ni tahi & kencing lembu. Memang spesis air berPH teruk ni.
Quote CikB 3-2-2020 04:28 PM
dah buat ujian klinikal ke...senang2 claim boleh buat ubat
Quote olezzeli17 5-2-2020 08:09 AM
Hantar dia gi Wuhan dulu.. Agak2 dh confirm kena jangkit virus nCov tu, tengok betul ke tak dakwaan dia.. Rasa2 nk tak dia cakap mcm ni?? Hehehe..

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top