Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Anak Dah Rentung Pun Tak Insaf Lagi" - DS Vida Kecewa Azwan Ali Sentuh Isu Peribadi

3-2-2020 10:50 AM|Oleh: hafiz.ahmad| Komen: 162

Siapa sahaja tidak kenal Azwan Ali? Seorang pelakon tempatan terkenal dengan sikap dan gelagatnya yang spontan dan tiada tapisan. Lebih mesra dipanggil sebagai Diva AA, Azwan Ali sering kali mempunyai masalah atau bergaduh dengan artis lain kerana mulutnya yang lancang dalam memberi sesuatu komen.



Terbaru, Azwan Ali memuat naik sebuah video di media sosial milik beliau dan menghina Dato Seri Vida. Apa yang mengejutkan warganet adalah bahasa dan isu yang terlalu sensitif yang disentuh oleh Diva AA.


"Lahanat Melayu, babi Kelantan buat malu Kelantan je kau"

Bukan itu sahaja, Azwan Ali juga memaki hamun tanpa tapis seperti dia sudah lama berdendam dengan DS Vida. Lebih teruk, Azwan Ali menyentuh isu anak DS Vida yang sudah meninggal dan perkahwinan beliau yang gagal sebagai satu bahan jenaka.



"Anak dua dah mampus, rentung terbakar pun kau tak insaf-insaf lagi. Padanlah asal kau kahwin je kau bercerai, asal kau kahwin je kau bercerai," sindirnya.

Selepas dikaji, Azwan Ali sebenarnya kecewa dengan DS Vida kerana tidak dapat pembayaran seperti yang dimahukan.



Tidak lama selepas itu, DS Vida membuat video balas dengan menyatakan perasaan kecewanya kepada Azwan Ali. Semoga kemelut di antara mereka berdua berjaya diselesaikan dengan segera. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
4
0
0
Komen: 162
Komen

Previous : "Apa Saja Orientasi S*ksual Anda, Ia Hak Anda" - Rashidi Ishak Diganggu Peminat Gay

Next       : "Kesian Wanita Tandas Diajak Berkongsi, Rumah Allah Pun Dicerobohi" - Finaz Yunus

Komen Terbaru

Quote jo_je 11-2-2020 02:21 PM
Edited by jo_je at 11-2-2020 02:22 PM

benda lain 2x5 jer.. tapi bab anak tu agak2lah AA..

anak2 tu tentu kat syurga tempatnya..


Lain-lain Komen

Quote cmf_premierleag 2-2-2020 06:47 PM
si bapok ni sakit jiwa
hubungan dgn adik beradik pun berantakan
Quote Lolalala 2-2-2020 07:14 PM
Kenyang dengar carutan AA ni.
Quote harkktuih 2-2-2020 07:15 PM
Sbb ape neh?
Quote fuyupoktek 2-2-2020 07:17 PM
Ape punca AA ni marah ng diva. Mencarut mcm gila lambatnya nk tgk mulut si AA ni herot
Quote newyork 2-2-2020 07:22 PM
Perghh carutan penuh saja.. apa benda dia buat kat AA sampai jd mcm tu.. ahahah
Quote xtahumenahu 2-2-2020 07:22 PM
Aiyooooo...x putus makian dia..trus aku tutup vid tu..nape diva AA sakit hati sgt ngan DSV
Quote maxim 2-2-2020 07:25 PM
fuyupoktek replied at 2-2-2020 07:17 PM
Ape punca AA ni marah ng diva. Mencarut mcm gila lambatnya nk tgk mulut si AA ni herot

image.png

image.png
Quote kiah_mai_pulak 2-2-2020 07:26 PM
hidup pondan ni dgn makian je, kesiannn
Quote harkktuih 2-2-2020 07:32 PM
maxim replied at 2-2-2020 07:25 PM

Datang x dijemput.. Pastu mengharap orang byr jua kah?
Quote epuepy 2-2-2020 07:45 PM
Gile la mamat nih. Padhal sendiri yg hadap duit org. Kalo ko mmg kaya raya, xde nye ko dtg event tu. Pastu body shaming org. Ko sendiri ke laut dalam.
Quote annadonna 2-2-2020 07:50 PM
Psiko sgt dah AA ni
Quote ReginaGeorge 2-2-2020 07:53 PM
Mati pucuk memang mcm tu.. Akak pon tak sabar mulut kau terherot bapok
Quote anony-mous 2-2-2020 07:57 PM
Dlm hari i terlintas jgk apa diva AA ckp tp x ada lah nk maki mencarut entah apa2 mcm org gila. Sb nasib kita pon xtau lg mcm mana. Mcm dah teruk sgt je diva AA ni
Quote blekkep 2-2-2020 08:04 PM
eleh ntah2 kene bayor utk buat kontolbersi
Quote sukacactus 2-2-2020 08:04 PM
Dah dia tulis sdr kedatangan xdijemput, pastu expect org bayar apooo!
Quote babycc 2-2-2020 08:05 PM
So cik b punya event kat jb tu x balik modal ke?? Tp org jb mmg takot nak jenjln time2 ni sbb tgh hangat kes coronavirus
Quote newyork 2-2-2020 08:06 PM
Ehhh ahahah dtg tak Di jemput rupanya pastu naknorg bayo.. apa keheinya la adik jemin nih
Quote ekmal_sorrow 2-2-2020 08:32 PM
payah la nnti org yg nk uruskan jenazah tiga ekor bapuk ni
(AA, safiey dan sajat)
Quote misc 2-2-2020 08:37 PM
Laaa, diri sendiri pun dah ngaku datang tak dijemput. Camner tu.

Lihat semua komen(162)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top