Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Maut 'Disampuk' Bayangan Gelap

Oleh: Archaiv|30-1-2020 10:26 AM Komen: 34

Daily Star Online melaporkan, seorang lelaki dewasa bernama Mohamed Irshad telah rebah dan meninggal dunia selepas melihat sebuah "bayangan hitam".

Sebuah rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di Meerut, India menunjukkan pada awalnya bayangan hitam itu seakan-akan mengelilingi kawasan berkenaan. 

Mohamed Irshad kemudian dilihat berhenti di tengah laman dan matanya seakan-akan terpandang sesuatu sedang mengelilinginya. Bagaimanapun, lelaki itu rebah selepas berpaling dari bayangan tersebut.


Kredit foto: YouTube NEWS24 UP & Uttarakhand

Menurut adiknya, Noor Mohammed, mangsa dalam keadaan sihat ketika meninggalkan rumah selepas makan tengahari.

Sehingga kini, kematiannya masih menjadi misteri. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
0
0
Komen: 34
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote sarah82 31-1-2020 02:36 PM
Archaiv replied at 31-1-2020 01:57 PM
Yang ni tak tahu sahih atau tak... Tapi takkanlah makcik kat tepi tu pelakon.  Perkara yang saya c ...

Tu la.. Kita anggap dia nampak hantu

Lain-lain Komen

Quote sarah82 30-1-2020 10:32 AM
Seram pulak aku.. Masa dia dah sampai
Quote Boomibulat 30-1-2020 10:36 AM
Malaikat maut ke..?
Quote Kurex 30-1-2020 11:00 AM
sihir, jin, bayang atau manusia?
Quote insulin 30-1-2020 11:18 AM
Grim reaper?
Quote harizs 30-1-2020 11:26 AM
cctv blur...  pelaku gagal di cam
Quote husna_amal 30-1-2020 12:00 PM
Dalam fikiran kita malaikat maut ke tu.
Quote husna_amal 30-1-2020 12:01 PM
Dalam fikiran kita malaikat maut ke tu? Hanya terlintas di dalam fikiran sahaja.
Quote amon_79 30-1-2020 12:09 PM
Adakah ini yg dikatakan angin ahmar (Stroke)...ada doanya utk mngelak kena angin ahmar ni xsilap..
Quote CikB 30-1-2020 01:15 PM
no komen....
Quote violetungu 30-1-2020 02:24 PM
Mungkin dah ajal..
Quote MissLana 30-1-2020 04:03 PM
innalillah. dah kematian dia terakam dlm kamera. semoga rohnya ditempatkan di kalangan org beriman
Quote any42 30-1-2020 04:43 PM
dah smpai ajal. tp seram jgk tgk.
Quote Cassieopeia 30-1-2020 04:54 PM
innalillah, heart attack kot..
Quote epuepy 30-1-2020 07:39 PM
Kalo dh ajal.. X kan tercepat atau terlambat sikit pn. Innalillah. Semoga roh beliau di tempatkan di kalangan org beriman. Takziah utk keluarga arwah
Quote Austranesia 30-1-2020 09:11 PM
ye la tu.mungkin memang betul dia mati di situ.tapi bab bayang tu i tak percaya.edit je tu.karala memang i tak percaya walaupon islam berapa keturunan.walaupon title tun i tak percaya
Quote dudaberhias 30-1-2020 09:14 PM
Dementor ke tu kalau iolss di situ dah lama iolss guna patronus iolsss.. seekor bewok
Quote dudaberhias 30-1-2020 09:16 PM
Tengok macam dia terkejut sebab nampak benda pelik macamtu, tak tahulah asap ke jin ke apa... Mungkin dari tu la dia kena heart attack... takziah
Quote Archaiv 31-1-2020 01:57 PM
sarah82 replied at 30-1-2020 10:32 AM
Seram pulak aku.. Masa dia dah sampai

Yang ni tak tahu sahih atau tak... Tapi takkanlah makcik kat tepi tu pelakon.  Perkara yang saya curiga cuma mengapa perlu di tengah-tengah skrin cctv. apapun, terima kasih sebab sudi baca.
Quote Archaiv 31-1-2020 01:59 PM

Tak tahulah. Saya tulis berita ni cuba cari sumber asal tapi tak dapat pula. Tapi video ni 50-50 mcm betul. Terima kasih sebab sudi baca.

Lihat semua komen(34)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top