Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Kau Jangan Jalan Nak Gedik-Gedik Ya," -Aliff Syukri Bengang Sajat Tayang Punggung

24-1-2020 12:26 PM|Oleh: Saiful| Komen: 50

Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman nampak macam bengang bila nampak Sajat sengaja memakai seluar ketat.

Bukan itu sahaja, Sajat macam sengaja memperlihatkan bentuk punggungnya.

Foto: IG
Menerusi satu rakaman yang dimuat naik di Instagram, Aliff dilihat sedang memarahi Sajat. 


???Eh kau jangan jalan nak gedik-gedik ya, kereta langgar kau nanti. Cuba jalan betul-betul boleh tak? Asyik nak mengacau mata orang saja. Tengok orang bangla (Bangladesh) tu dah ghairah dah," katanya.

Sajat mendakwa kecantikan yang dimilikanya adalah asli sejak lahir lagi. 



???Ramai yang suka menjeling saya, mata seolah berlari-lari melihat kecantikanku. Betul tak???? soalnya.

Di ruangan komen, ramai yang meminta Sajat supaya bertaubat sebelum ajal datang.

Banyak mana pun kecaman ada Sajat kisah? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
4
0
0
Komen: 50
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : Bakal Kakak Ipar Tak Suka Heboh Hal Peribadi, Farali Khan Perli Risteena Ke?

Komen Terbaru

Quote mizkajura 26-1-2020 02:44 PM
Dia nih Tate kat sajat ke?
Aku speku sgt bila asyik kepit ngan sajat

Lain-lain Komen

Quote Arry 24-1-2020 12:29 PM
buruk pulak muka sajat dalam video tu... kalau tidak kenmain peloles lagi
Quote slyfynx 24-1-2020 12:37 PM
Seriously Sepul.
Ko mmg kulit tebal tahan kene maki kan.
Ini gosip ke setan?
Semua le dok cedok dr IG org2 bodo yang x perlu difamouskan lg.
Grow up la.
Dah 2020 kot.
Thread tahap sampah lagi
Quote cikenet76 24-1-2020 12:47 PM
tok Alip pn sama gak gediknya kan...

dah taw bini dlm pantang...duk ler diam2 kt umah tlg jaga bini..

yg ngko  g cruise dgn sajat tu dah kenapa
Quote dudaberhias 24-1-2020 12:54 PM
geli betul tengok bontot sajat tu... burukkkk..... tak natural...... dia jalan tu dia dah rasa dia paling lawa di muka bumi dan macam kim k... padahal macam orang tua pakai pampers.....
Quote seri_mawr 24-1-2020 12:58 PM
klu perempuan sebenar ....gedik mcm mana pun x kan buat gediks tunjuk bontot mcm gitu la bang sajat oii.....
Quote BicaraHatiku 24-1-2020 01:02 PM
Edited by BicaraHatiku at 24-1-2020 01:17 PM

Perpun...x boleh lwn Kak KM.
Pemegang #1 carta kelucahan.

[ig]https://www.instagram.com/p/B5VCSX_hXzb/?utm_source=ig_web_copy_link[/ig]

Quote tokchik 24-1-2020 01:10 PM
Arry replied at 24-1-2020 12:29 PM
buruk pulak muka sajat dalam video tu... kalau tidak kenmain peloles lagi

Terserlah Jan nya kn
Quote Kampungpeoplesz 24-1-2020 01:15 PM
Dua2 propa je lebih koserrrrrr
Quote sarah82 24-1-2020 01:20 PM
Bontot dia tu mcm bontot negro yg operate boh simen
Quote LadyCarefree 24-1-2020 01:24 PM
Lantak le sajat ni. Iols ok je. Hehehehe
Quote Pink_Purple 24-1-2020 01:32 PM
besarnya tapak tangan bamjat
Quote makneng 24-1-2020 01:51 PM
Sangkak la dua org ni.. Halahhhhh
Quote Atiesha 24-1-2020 01:59 PM
Bini toklip x jeles ka toklip rapat2 ngan jajat....selak2 rambut selit tepi telinga lagi.....agak2 kalo jajat ni ppuan ori,meroyan dah bini toklip tu
Quote MeghanK 24-1-2020 02:00 PM
cik saiful fetish pondan macam sajat ke
Quote mieymiey 24-1-2020 02:12 PM
Siapa la yang bengap sangat bukak thread pasal benda sampah cenggini.




*scroll atas balik*

















Ooooh, patut la.
Quote violetungu 24-1-2020 02:28 PM
Tendon tu nampak sangat x ori..mcm pki span kat dalam.
Quote syakuntala 24-1-2020 02:50 PM
Tok alip pun seksi hihi
Quote takeshi2006 24-1-2020 03:15 PM
propa lebih je sotong 2 ekor ni
Quote September14 24-1-2020 03:17 PM
Padan muka buat hidung bagai muka dah buruk... sblm buat muka tu nmpk la iras2 cikta

Lihat semua komen(50)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.151851s Gzip On
To Top