Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Muat Naik Video Dengan Bella Astillah, Apa Motif Aliff Aziz?

20-1-2020 06:57 PM|Oleh: Saiful| Komen: 44

Sebelum ini Aliff Aziz buang semua gambar dan video di Instagram.

Namun baru-baru ini ramai yag terkejut bila dia memuat naik video bersama bekas isteri, Bella Astillah dan anak lelakinya.

Seronok nampaknya bermain bola dan meluangkan masa bersama-sama.


Disebabkan itu, ramai yang tertanya-tanya adalah video tersebut dirakam semasa mereka masih bersama atau pun selepas bercerai? 

Menjawab persoalan, Bella memberitahu yang ia sebenarnya baharu dan bukan video lama.


Menurut mStar, video itu mungkin dirakam November tahun lepas memandangkan Bella pernah memuat naik rakaman di lokasi sama dengan memakai baju yang serupa.

Di ruangan komen, ramai juga yang mendoakan agar pasangan ini kembali bersama.

Foto: IG
Namun tak kurang juga yang menyampah dengan perangai Bella yang tak serik-serik dikhianati.

Tunggu sahajalah, sekejap lagi adalah pengumuman rasmi kata nak bersatu semula. Tunggu. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 44
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : Kenalan Zaman Sekolah, Ini Wajah Suami Baru Sasha Saidin

Komen Terbaru

Quote irapie 10-2-2020 10:23 PM
Ermmm biar laaa... Kalau dorang berbaik ke ap..itukan bgus until ank nnty x Salah klu dh bcerai to still baik

Lain-lain Komen

Quote friedfishsoup 20-1-2020 07:26 PM
Banyak thread pasal 2 org ni
Quote hady_vit 20-1-2020 07:30 PM
Bella sejenis perempuan yg perlukan aliff utk terus relevan daam industri hiburan..sekian!

Sejenis batak attention
Quote BicaraHatiku 20-1-2020 07:32 PM
Edited by BicaraHatiku at 20-1-2020 11:33 PM

Sangat sesuai lah. Sorang over confident, sorang lagi lack of confident. Sorang suka buat kerja bodoh, sorang lagi rela diperbodohkan.
Quote nia_salina 20-1-2020 07:38 PM
NEXT!{:laugh
Quote Kampungpeoplesz 20-1-2020 08:05 PM
Begitu la cerita 2 ekor ni pusing2 sampai abg jamil mampos
Quote sarah82 20-1-2020 08:33 PM
Rujuk balik.. Lps tu cerai.. Lps tu rujuk.. Lepas tu cerai.. Lepas tu guna cina buta... Kemudian cerai dan nikah semula 2 ketui ni.. Cycle berulang sampai AJM
Quote Victorioussss 20-1-2020 08:39 PM
Motif supaya ade someone isap pelir?
Quote eyansss 20-1-2020 08:48 PM
antara manusia yang paling aku menyampah lepas kokping...
Quote misc 20-1-2020 09:16 PM
Fefeeling selina g dgn justin b versi asia.
Quote ina_na 20-1-2020 09:31 PM
Penat gan dia org ni.. X serik2 si Bella ni.. X pe la.. Dah kalo tu yg dia nak.. Lps ni kalo kn tipu lg biar kan je la.. Kita x yah join jemaah meroyan..
Quote Nadzfizz 20-1-2020 09:35 PM
Tak serik2 ke bella oiii
Quote KIM.K 20-1-2020 09:37 PM
Heshe muda lagi kalau nak jadi gila meroyan. Sebaiknya dua2 saling membangunkan karier masing2 bukan hempok tok laki

Iols sided dengan aliff

Quote menjad 20-1-2020 09:40 PM
Jantan xguno tuh jugak yg bella hadapppp... Bangang abadi si bella nih
Quote Armand2018 20-1-2020 09:48 PM
Tak dapat lupa belaian aliff ajis
Quote Carcosa 20-1-2020 10:24 PM
Yg haram mmg sedap, kan Bella.. Tu yg menggelinjit ke ko.
Ko tunggu jelah nanti kalau dah rujuk balik. Dah halal, si sampah tu carik kawah lain pulak. Yg haram juga nanti dia carik. Ko tunggu jelah Bella yach
Quote Melur1 20-1-2020 10:29 PM
motip nak attention... nah skrg sepul dh bagi attention alip ajis boleh tido dgn nyenyak
Quote budakpink 20-1-2020 10:30 PM
Becinta ngn ex husband.. Ongoi mcm xde laki lain je.. Kalau ex husband baik pangai x pa la.. Ini lepas cerai pun bsepah lg video x senonoh si jantan..x juga buka mata minah ni..
Quote KiahRonggeng88 20-1-2020 11:18 PM
Kan dh ada Kak Kiah buat thread pasal mangkoq bellah ni hahahah ...
Quote ashilalat 20-1-2020 11:36 PM
Kalau die bawak klua anak dia jumpa alip kenapa korang kecam? Anak die pon perlukan bapak walau bapak x guna sekalipon. Elok juga la si bella ada situ, mana tau kalau die bg anak kat alip suruh bawak klua, dtg gila alip tu kang, ntah macam mana anak nya nanti. Ada bella situ bole la tgk2 anak dia. X salah baik demi anak pon. Kesian anak x cukup kasih sayang.

Kalau dia kata die bercinta dan nak kawen barula selayaknya kena kecam,kan?

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.135251s Gzip On
To Top