Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Kalau Boleh Nak Watak Cacat Dan Gila, Izreen Azminda Kembali Ke Pentas Lakonan

17-1-2020 12:03 PM|intan| Komen: 151

Biarpun terpalit dengan beberapa kontroversi berkaitan hal-hal rumah tangga,nampaknya pelakon Izreen Azminda kembali mendunia di pentas lakonan.

Ketika ditemui HLive, Izreen mengakui sudah memegang pelbagai watak sepanjang 12 tahun berkecimpung dalam industri hiburan.

Namun begitu, Izreen berkata bahawa dirinya belum pernah mendapat watak lain seperti seorang OKU (Orang Kelainan Upaya) ataupun seseorang yang mempunyai masalah mental.

Kredit foto: Carian google
"12 tahun saya berlakon, saya dah diberi pelbagai watak untuk saya galas,"

"Namun teringin juga bawa watak orang cacat atau orang gila. Pasti jauh berbeza dari watak biasa yang saya bawa," katanya lagi.


Perkembangan terkini, Izreen Azminda memberitahu sedang menjalani pengambaran sebuah drama sebanyak 12 episod. Beliau kini berbahagia bersama suami tercinta disamping kelahiran cahaya mata baru yang diberi nama Aaron Ibrahim, Jun tahun lalu.

Ada produksi drama nak ambil Izreen jadi orang gila atau cacat tak? Pasti menarik untuk ditonton.- CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 151
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : Alyah Kata Key Lagu Terbarunya Lain, Peminat Tak Cam Suara Pula

Komen Terbaru

Quote tempayanretak 19-2-2020 12:30 AM
Jering n bff ipar lola dan berbaik dgn fmily kude termasuk ngan ipar sarah yg rapat ngannintantu

Lain-lain Komen

Quote uori 17-1-2020 12:08 PM
dan kalau boleh kami tak nak Izreen Azminda kembali ke pentas lakonan
Quote September14 17-1-2020 12:13 PM
Boikot boikot boikot boooooooooo
Quote ajut 17-1-2020 12:18 PM
Boo izrennn...
Quote blue^panther 17-1-2020 12:22 PM
Dia berlakon drama apa?? Mohon uodate ya nanti, tazzabar nak boikot.....pelakor tak layak muncul dikaca tv meols, dasar loe....
Quote helicornia 17-1-2020 12:25 PM
uori replied at 17-1-2020 12:08 PM
dan kalau boleh kami tak nak Izreen Azminda kembali ke pentas lakonan

termasuk la di forum cari huhu
Quote Mary_jane 17-1-2020 12:28 PM
“...nampaknya pelakon Izreen Azminda kembali mendunia di pentas lakonan”.

Mendunia ke kekdahnya.
Quote hatikudus 17-1-2020 12:30 PM
Takyah berlakon cacat or oku pun dah nampak mcm cacat...cacat hati perasaan, cacat mental
Quote chicozinn 17-1-2020 12:36 PM
sila la boikot si kaki caras mulut hansuang ni cm ni hamis dulu..
Quote Gold999 17-1-2020 12:40 PM
boikotttttttt
Quote fliphair8 17-1-2020 12:40 PM
laaaa, nak berlakon lagi ke? ingat dah aman2 duk ghumah jaga anak income bam kude tak masyuk ke? or tak cukup sebab kena bayar nafkah anak2 di sinun....
Quote sukacactus 17-1-2020 12:41 PM
Kalau oku & org gila tu bkn sekadar lakonan, aku ucapkan Alhamdulillah!
Quote ReginaGeorge 17-1-2020 12:51 PM
Boikot perampas!!!!!! Boikot betina hati kering!!!!!! Boikot wanita yang bahagia atas kedukaan wanita lain!!!! Boikot.... Boikot... Boikottttttt!!!! Kita boikot wanita busuk hati boikottttttttttt!!!!
Quote phone_5 17-1-2020 12:52 PM
larrr Kempem #metoo kat malaysia x de fungsi ke.

kasi boikot sampai bila bila ni...

boikot boikot....


#boikot
#boikot
#boikot
Quote umbut 17-1-2020 12:54 PM
Sapa yg ambik dia berlakon ni. Semak je... ooooiiii geli lah tgk muka kau... x selera nak tgk tv
Quote duricinta 17-1-2020 12:58 PM
X sabar nk boikot...cter apa ni? Sp yg ambik dia ni belakon?
Quote sarukhan 17-1-2020 01:12 PM
Elok gak tu.. Sesuai sgt watak saiko/gila..
Quote Tweety_Senrose 17-1-2020 01:22 PM
EWWWWWW TIDAK! saya boikot sekeras2nya untuk anjireen ajmental untuk kembali! nak tahu drama apa dia belakon ni, dapat watak bibik ka?
Quote incess.my 17-1-2020 01:24 PM
Sape je yg nak bawak dia masuk industri balik ni?
Quote Pujangga22 17-1-2020 01:26 PM
watak suami di rampas takde?

Lihat semua komen(151)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top