Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Tunang Intan Najua Nafi Putus, "Siapa Bawa Cerita Tak Betul Ni?"

16-1-2020 05:41 PM| Komen: 55




"Siapalah bawa cerita. Tiada masalah saya dan tunang dan tiada sebab untuk saya beritahu perkara yang tidak benar."

Tunang kepada pelakon kontroversi, Intan Najua, Razrul Anwar Rosli, 38 menafikan spekulasi bahawa pertunangannya dengan pelakon itu telah berakhir.

Kepada portal mStar, Razrul menjelaskan yang mereka masih baik hingga kini.

Ig

Ianya adalah rentetan emel yang diterima portal tersebut mengesahkan Intan menyekat akaun Instagram tunangnya.

Malah mungkin juga perbezaan usia 16 tahun antara punca hubungan mereka bermasalah.

Menerusi IG pelakon itu, Intan masih menyimpan sekeping gambar bersama tunangnya tetapi dalam masa sama tidak mengikuti akaun Razrul.

Ig

Sebelum ini, masing-masing dilihat 'unfollow' akaun IG dipercayai kerana gambar mesra Intan bersama pelakon Idris Khan dan Zul Arifin tahun lalu.

Ig
Ig

Mereka yang bertunang 18 Ogos tahun lalu memang banyak diduga ya. Sebab itu lah orang tua-tua ada berkata dugaan masa bertunang ni lain macam. Ada artis yang sampai putus tunang gara-gara tidak tahan dugaan. Jadi, harapnya Intan akan lebih matang dan akan ke jinjang pelamin nanti ya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
0
0
Komen: 55
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : Suka Buat Lirik Lucah, Miming, Downgrade Wanita - K-Clique Dibanding Dengan Malique

Komen Terbaru

Quote coco 23-1-2020 11:46 AM
Kurex replied at 16-1-2020 05:58 PM
pelakon yg tak berkaliber, tak ada gred, pelakon tak berbakat dan bakalan sendu tak lama lagi. yg te ...

patut di tubuhkan satu kelab... pelakon2 fofuler kerana jantan hauk tapi berduit.   ahli ahli nya - Presiden - si ruhanies kemut,  naib presiden - si intan tak cukup umur, setiauasaha - akak si ruhanies apa ke nama nya

Lain-lain Komen

Quote Kurex 16-1-2020 05:58 PM
pelakon yg tak berkaliber, tak ada gred, pelakon tak berbakat dan bakalan sendu tak lama lagi. yg terpaksa jadi murah untuk kekal relevan. pelakon yg entah apa2, tak cantik, dan murah. pelakon takde gred yg terpaksa jaja cerita tunang untuk kekal dikenali walaupun dah tak relevan. pelakon tibaiunta yang bakat entah kemana. pelakon yang akan tenggelam tak lama lagi dalam masa terdekat
Quote Ritacomels 16-1-2020 06:00 PM
Kurex replied at 16-1-2020 05:58 PM
pelakon yg tak berkaliber, tak ada gred, pelakon tak berbakat dan bakalan sendu tak lama lagi. yg te ...

Lagi kurex? Sikit sgt carutan tu hahaaaa
Quote boojaat 16-1-2020 06:10 PM
Xabis lagi ke kisah tunang najwa ni.. cpt2 la kawen n bersara dek...
Quote Melur1 16-1-2020 07:24 PM
PR team hang lah yg up cerita supaya uolls stay relevan.. tanpa gosip murahan hangpa berdua sendurina jah
Quote ikanmasin 16-1-2020 07:46 PM
tp selalunya lah kan.tak mengaku dgr2 jadi betul pl kan..tp hrp2
tak lah kan..
Quote beatgirlX 16-1-2020 08:01 PM
Kalau x betul ok l.takut selalunya in denial...
Rasa tunang dia udah2 la bg kenyataan..siapa yg retis ni?
Quote KekDurian 16-1-2020 08:07 PM
Hok aloh gmbar dgn aiskrim tu pun...
Quote nurbaya 16-1-2020 08:51 PM
Ada org bawak cerita ke? Tatau pong.
Quote Nenasketum 16-1-2020 09:09 PM
Kenapa? Dia kena tuduh paedo ke? Macam atuk ngan cucu
Quote sukacactus 16-1-2020 09:19 PM
Budak2 bercinta
Skali majuk, skali unfollow, skali majuk, skali unfollow
Quote Nt-ViruS 16-1-2020 09:45 PM
dia ni muka macam suka sedap je.
Quote MsKathryn 16-1-2020 10:13 PM
Kecik kurus je intan ni.
Quote biozipstar 16-1-2020 10:46 PM
mula2 tuduh takut jadi penyebab betul2 putus tunang. kesian je kang....netijen ni
Quote ashilalat 16-1-2020 10:53 PM
ikanmasin replied at 16-1-2020 07:46 PM
tp selalunya lah kan.tak mengaku dgr2 jadi betul pl kan..tp hrp2
tak lah kan..

Aku pulak harap2 jadi betol la putus tunang. Sebab meluat aku tgk asik klua cerita sama je kat benang cari.

Semoga ada betina yg rampas tunang kau najua.
Quote newyork 16-1-2020 10:56 PM
Eh dah lupa pasal minah ni up
Balik pasal tunang..
Quote Armand2018 16-1-2020 11:57 PM
Kalau putus tunang tak dpt lg lah g event private coach gucci dan etc
Quote ikanmasin 17-1-2020 12:27 AM
ashilalat replied at 16-1-2020 10:53 PM
Aku pulak harap2 jadi betol la putus tunang. Sebab meluat aku tgk asik klua cerita sama je kat ben ...

sabar byk2
Quote Ailebiu 17-1-2020 12:29 AM
Tunang dia ni mesti style daddy2... suka manjakan sugar baby
Quote anaktoyol 17-1-2020 09:12 AM
yuckkkk......

Lihat semua komen(55)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.135296s Gzip On
To Top