Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Ramai Terhibur, Tengku Puteri Jihan Kongsi Foto Semasa Kecil 'Sebijik' Adik Issabelle

15-1-2020 11:04 AM Komen: 19
Tengku Puteri Jihan mencuri perhatian netizen apabila berkongsi gambarnya semasa kecil di Twitter.  Menerusi akaun rasmi TPJ @jihanabdullah27 foto tersebut dimuat naik bagi membalas kicauan adik Issabelle Semanjan yang tular dengan lagu Mengantuknya Mumia. 


Foto: IG

Sehinggakan ada netizen yang menggelar Tengku Jihan sebagai kembar kepada Issabelle. 

"Jangan begitu Isabella" tulis Tengku Jihan apabila membalas video adik Issabelle yang sedang marah. 


 
Rata-rata wargamaya teruja melihat wajah comel Tengku Jihan yang dikatakan mirip Issabelle. 
 
Minggu lalu, Issabelle mula tular dan ramai wargamaya menyamakan wajah comel tersebut sama seperti puteri bongsu Agong itu. 


 
Foto: Twitter

Kali ini, netizen bertambah yakin wajah mereka sama apabila Tengku Jihan berkongsi fotonya semasa kanak-kanak. 

Apa pendapat anda, seiras tak muka Tengku Jihan dengan adik Issabelle? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 19
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 18-1-2020 01:38 PM
Muka budak tu yng sama jihan.

Ok lepas ni budak tu dsn maknya dijemput masuk istana.

Camtu la...... Kalau si teme tu ok jugaklah dapat jumpa siap dapat buat projek sama2 rpa. Still, iols ghaser xpayah kot.

Lain-lain Komen

Quote cikatilia 15-1-2020 11:12 AM
comelnya adik ni
mcm nak geget2 pipi dia
Quote fliphair8 15-1-2020 11:42 AM
sib baik takde anak gegerl..hakak suka anak gegerl yg montel2 dek bella ni ngan lara alanna...sedap gomoi ni..
Quote MayaDelaRosa 15-1-2020 11:42 AM
Kalau x bc mmg ingat adik isabella..Hahahah
Quote Boomibulat 15-1-2020 11:48 AM
Quote menah 15-1-2020 12:10 PM
wowww... comel sangatttt !! nanti besa mesti secantik puteri jihan...

jihan muse taknak share gmbr masa kecik? mana tau seiras gak...
Quote kibodwatriuh 15-1-2020 12:16 PM
kerabat Pahang ni pandai guna socmed ya kehkehkeh
Quote girlfridayz 15-1-2020 12:33 PM
pttla bila tgk budak ni rasa familiar sangat.. dah tengok ni baru aku dpt recall.. kerabat negeriku
Quote NekNgah 15-1-2020 12:38 PM
Tengku Jihan muka panjang, adik Issabelle muka bulat.
Quote nishikido 15-1-2020 12:39 PM
Geramnya tengok budak bambam gini..rase nak gigit2 je pipi dengan peha kepsi dia..
Quote aTiKah_aYuNi 15-1-2020 01:27 PM
wowww... comel sangatttt !!
Quote Artemesiaa 15-1-2020 05:15 PM
Ok juga agak seiras
Quote tupaiterbang 15-1-2020 06:38 PM

marhein sgt rupanya.....


Quote mongoose_kidz 15-1-2020 08:13 PM
tgku jihan ni mcm muka alif rapper..
kump sleeq dulu
klau kata adik beradik pun aku percaya
Quote izzah_ok 15-1-2020 08:37 PM
wowww..mmg serupa huhu
Quote alesandra 15-1-2020 08:56 PM
cutenya issabelle.....i don't want  friendship...i want to hit everyone
Quote diss69 15-1-2020 09:19 PM
Betul laa.. Seiras..
Quote meisapoya 16-1-2020 07:52 AM
Muka sebijik dari kecik ke besar
Quote Pujangga22 17-1-2020 10:03 AM
cute macam isabel
Quote LadyCarefree 18-1-2020 01:38 PM
Muka budak tu yng sama jihan.

Ok lepas ni budak tu dsn maknya dijemput masuk istana.

Camtu la...... Kalau si teme tu ok jugaklah dapat jumpa siap dapat buat projek sama2 rpa. Still, iols ghaser xpayah kot.

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.195238s Gzip On
To Top