Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lelaki Tanggung Ereksi 3 Hari, Padah Ambil Ubat Perangsang Biak Lembu

14-1-2020 02:52 PM Komen: 28
"Aduhai, dah kenapa ambil ubat untuk lembu?"

Seorang lelaki dilaporkan terpaksa dibawa ke hospital kerana mengambil produk perangsang seks yang digunakan untuk membiak lembu. 

Memetik laporan Mirror UK, disebabkan mengambil ubat tersebut lelaki ini terpaksa mengalami ereksi selama tiga hari. 

Difahamkan, lelaki yang tidak diketahui nama dan usianya, mengambil ubat itu selepas merancang melakukan hubungan intim dengan seorang wanita berusia 30 tahun.

Kredit foto: CEN

Kejadian di Mexico itu dilaporkan menyebabkan lelaki itu terpaksa menjalani pembedahan di Hospital Pakar 270 di Reynosa di Mexico. 

Doktor yang merawatnya berkata kepada akhbar La Republica,

"Dia mengambil produk perangsang seks yang digunakan penternak untuk membiakkan lembu bagi tujuan inseminasi."

Malah, mangsa sebelum itu sanggup berjalan jauh ke timur Mexico bagi mendapatkan ubat perangsang itu. 

Buat masa ini masih belum ada perkembangan lanjut tentang keadaan mangsa. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 28
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote GuaSayangMelaka 17-1-2020 12:43 AM
boleh eksport kopi janda ke sana

Lain-lain Komen

Quote jofizo 14-1-2020 02:53 PM
kalau dpt jual kt msia, laku kerasssssss............
Quote menah 14-1-2020 03:01 PM
Euwww??!... mati pucuk ke sampai sangap sangat makan ubat lembu semata nak beromen... mengelembu betol lah !
Quote fizamn 14-1-2020 03:05 PM
hahahahahahahahahahahhaahahhaha gila miang sgt sgt!!!!
Quote chicozinn 14-1-2020 03:06 PM
jalani pembedahan kasi potong urat ke hape??bangangnye makan ubat lembu..
Quote Artemesiaa 14-1-2020 03:12 PM
Orang yang berfikiran macam lembu je suka cuba ubatan yang khusus untuk lembu
Quote addved 14-1-2020 03:24 PM
Maybe sebab viagra doesn't work for him
Quote Kurex 14-1-2020 03:27 PM
@Themilo boleh kurangkan ereksi tu.. kan uols???
Quote manehnya 14-1-2020 03:43 PM
ha ha h sian sgt... len kali mkn tupai jantan dah
Quote OmJualGas 14-1-2020 03:43 PM
Tanya sikit (ala-ala nick Tanyasikit forum cari) ,  mana nak beli ubat ni ya?
Quote najib888 14-1-2020 03:53 PM
OmJualGas replied at 14-1-2020 03:43 PM
Tanya sikit (ala-ala nick Tanyasikit forum cari) ,  mana nak beli ubat ni ya?

om boleh tanya jabatan haiwan..
om dah taknak jual gas dah ke?
Quote sarah82 14-1-2020 03:53 PM
Lps operate maka dah tak berguna apa apa? Nayaaa
Quote CiliPadiSedap 14-1-2020 03:55 PM
chicozinn replied at 14-1-2020 03:06 PM
jalani pembedahan kasi potong urat ke hape??bangangnye makan ubat lembu..

buat bypass rangsang dari 2b ke 1 inch
Quote husna_amal 14-1-2020 04:29 PM
Normal ereksi berapa lama boleh tahan?
Quote shark_eow7 14-1-2020 04:42 PM
nasib badan la.. tu jela last ereksi yang dia dapat..
Quote epuepy 14-1-2020 08:47 PM
Giler. Mati pucuk ke sampai tkut brg x naik?
Quote makadek 14-1-2020 09:18 PM
Menegang je ke..sakit ke apa
Quote ikanmasin 14-1-2020 09:21 PM
so harapan tinggal harapan lah ya..lol:
Quote mia31483 14-1-2020 09:33 PM
klu biar je apa jadi? xpun langgan la 30 org pmpuan ke...hahahaha
Quote diss69 14-1-2020 09:52 PM
Ada je idea.. Kegunaan utk binatang pon sanggup try..

Lihat semua komen(28)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.156454s Gzip On
To Top