Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Anjing Ini Dikatakan Mirip Pelakon Komedi Terkenal Seth Rogen, "Comel Gila"

6-2-2020 11:06 AM|Archaiv| Komen: 13


Kredit foto:  PA/41Strage/Twitter

Anjing spesies King Charles Spaniel ini telah menjadi viral kerana wajahnya serupa dengan pelakon komedi Hollywood, Seth Rogen.

Malah, pelakon berusia 37 tahun itu pula berasa amat menyukai dengan perbandingan tersebut, 

"Saya telah di-tag oleh berpuluh-puluh orang yang mengatakan saya kelihatan seperti anjing ini dan saya merasa amat menyukainya.


Peminat-peminat dikatakan terperanjat selepas melihat foto-foto Rogan dan Nori dibandingkan:

"Dia kelihatan seperti anda lebih daripada anda kelihatan seperti dia ..."

"Saya harap anjing ini menyalak sama seperti anda ketawa."

Anjing yang diberi nama Nori Porkchop, telah menjadi selebriti internet yang terkenal sehingga muncul  dalam rancangan TV di England sehingga ke Jepun.

Anjing ini tinggal bersama tuannya iaitu Tiffany dan Kevin di Seattle dengan 'saudaranya' Boba, campuran Shih Tzu-Yorkie.


Apa pula pendapat anda? Serupakah? - CARI


Sumber : Seatlerefined


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
0
0
Komen: 13
Komen

Previous : Tipah Tertipu! Lama Siram, Rupanya Pokok Palsu

Next       : "Abang Suka Ke Bambam" - Dedah Suami Curang Bersama Wanita Lain Di Aplikasi Omi

Komen Terbaru

Quote bloodyamuk 6-2-2020 09:23 PM
ahahaha seth dengan nori,
Ron Perlman dengan kucing Maine Coon

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 6-2-2020 11:19 AM
Bentuk mata dia mcm mata manusia..
Quote AbukRokok 6-2-2020 11:29 AM
lembut je wajah dia... tenang dan redup je
Quote matchstick 6-2-2020 11:49 AM
Comel.. Muka ada sinyum
Quote gummiebear 6-2-2020 11:51 AM
Comelnyeeee
Quote Artemesiaa 6-2-2020 12:40 PM
Comel dan cantik matanya
Quote Kitty_catz 6-2-2020 01:29 PM
meols sukeee... awat la kucin meols tak seayu ini
Quote CikB 6-2-2020 01:34 PM
comel nyaaaa....
Quote prettyuglybabe 6-2-2020 01:52 PM
comelnya nori.. bestnya kalau boleh bela sorang
Quote husna_amal 6-2-2020 02:38 PM
Ada lah serupa sikit. Tapi anjing tu memang comel.
Quote ais_kosong 6-2-2020 03:08 PM
Comelnya..
Quote uda 6-2-2020 03:08 PM
Mata dia mcm mata manusia. Mata dan mulut dia sgt comel, mulut sentiasa senyum
Quote any42 6-2-2020 08:53 PM
heh snyuman mnis anjing ni. mata pun mcm mnusia. tah2 mcm werewolf tp ni siang jd anjing mlm jd org.
Quote bloodyamuk 6-2-2020 09:23 PM
ahahaha seth dengan nori,
Ron Perlman dengan kucing Maine Coon

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top