Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Ramona Zamzam Dianggap Jahil, Disangka Pakai Loket Lambang Salib

13-1-2020 11:13 AM|Oleh: Saiful| Komen: 16

Gambar Ramona Zamzam bersama Intan Najuwa dah buat ramai orang kecoh!

Ia telah menimbulkan salah faham apabila ada yang menyangka Ramona memakai rantai berbentuk salib.

Foto: IG
Tak mahu isu ini berlanjutan, Ramona melalui Instagram telah menjelaskan situasi yang sebenar.

"Seriously, everything looks like lambang salib to you guys??! I understand you wanna be religious but being alim sampai nampak semua jadi negative payah la kak oi. Does it seriously look like salib in that photo?" tulisnya.

Aktres ini juga memuat naik bentuk sebenar loket tersebut beserta dengan nama dan harganya sekali. 


Di ruangan komen, ramai yang menyokong Ramona dan bersetuju orang zaman sekarang memang terlalu cepat membuat andaian.

Antara komen, "Nak alim boleh, tapi siasatlah dulu sebelum tuduh apa-apa."



Alahai memang selalu terjadi salah faham macam ni. Kadang-kadang sampai teruk dan bergaduh jadinya. -CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 16
Komen

Previous : Nak Tau Lentik, Tak Lentik, Tunggulah..."- Bob Yusof

Next       : Syafie Naswip Berang Dituduh Menari Ghairah Di Parti Tertutup

Komen Terbaru

Quote Rogue98 14-1-2020 01:52 PM
Ramai sangat ke yang sangka salib?
Aku tgk sorang jer yg tanya.
Aku gi IG dia nk tgk anak dia Irvinna jer. Tak kuasa nak tgk dia....

Lain-lain Komen

Quote dudaberhias 13-1-2020 11:17 AM
Relevan lagi ke sheolss ni
ko pakai salib betul pun belum tentu orang kisah k
Quote ReginaGeorge 13-1-2020 11:21 AM
Kan dah malu
Quote RatuDunia94 13-1-2020 11:26 AM
Xkan lah sheols sebodoh itu nk pakai salib terang2an..
Quote AshkieLa 13-1-2020 11:42 AM
dari jauh nampak mcm dragonfly je.. tak nampak mcm salib pun.

orang yang nama start dengan T selalu susah nak cari loket nama..
sbb mcm ni la.. risau org nampak mcm salib...
Quote bobo_beck 13-1-2020 11:54 AM
Quote tuberoses 13-1-2020 02:03 PM
paranoid nye lahh.....

Quote munchkin 13-1-2020 02:08 PM
Tu bentuk kunci zaman dulu kan?
Quote belilies 13-1-2020 04:44 PM
Kertunya sheols. Iols tetaplah takley lupa sheols suro org sponser kawen dedulu tu.
Quote addved 13-1-2020 05:45 PM
Not that she cares but there's something about her and her husband that makes them "fake" and "pretentious".
Quote unguaurora 13-1-2020 05:47 PM
Ingat org ereb xde yg kristian kah
Quote kakiah12 13-1-2020 05:53 PM
Pompuan ni serius kena makan kacip fatimah hari2. Pak ereb kuat seks nok..tgk hidung tau tote besar haha
Quote dudaberhias 13-1-2020 05:58 PM
kakiah12 replied at 13-1-2020 05:53 PM
Pompuan ni serius kena makan kacip fatimah hari2. Pak ereb kuat seks nok..tgk hidung tau tote besar  ...

tapi laki dia ni pak palestin yang tanah kena rampas dan dapat pampasan bulan2...
haruslah dia yang minum tongkat ali hari2....
Quote Victorioussss 13-1-2020 06:56 PM
Dia tau ke cross ade 8 jenis bentuk?
Quote munchkin 13-1-2020 10:00 PM
bila zoom bentuk seashells. siput tapak sulaiman ada 3 gabung sekali.
Quote clarizsa 13-1-2020 10:58 PM
Sukahati dialah nk pakai cross pun
Quote Rogue98 14-1-2020 01:52 PM
Ramai sangat ke yang sangka salib?
Aku tgk sorang jer yg tanya.
Aku gi IG dia nk tgk anak dia Irvinna jer. Tak kuasa nak tgk dia....

Lihat semua komen(16)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.092268s Gzip On
To Top