Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Reen Rahim Tak Nak Tayang Kekasih, Nanti Orang Meluat

11-1-2020 01:44 PM|Oleh: Saiful| Komen: 22

Kalau sesetengah artis memilih untuk tayang kekasih hati, lain pula dengan cara Reen Rahim.

Aktres ini lebih selesa merahsiakan identiti kekasihnya kerana baginya, hal peribadi tak perlu pun nak kongsi dengan khalayak.


Reen kata sekarang ini memang dia sedang mengenali hati budi seseorang, namun tak akan berkongsi mengenainya secara terbuka.


"Hal peribadi saya simpan untuk diri sendiri dan bagi saya media sosial adalah untuk saya berkongsi mengenai personal saya, bukannya orang lain.

"Lagi pun saya tak mahu perkongsian tersebut mengundang rasa kurang senang kepada orang lain. Sebab bukan semua orang suka nak tengok benda-benda macam tu," katanya kepada Astro Gempak.

Foto: IG
Siapa agaknya lelaki bertuah tu kan? Untung dapat Reen. Cantik dan tak suka canang hal peribadi di media sosial.-CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
5
Komen: 22
Komen

Previous : Ainul Aishah Terima Hakikat Tak Laku Kerana Dah Tua

Next       : Buka Gerai Char Kuey Teow, Hafreez Adam Diperlekeh Oleh Datin

Komen Terbaru

Quote September14 14-1-2020 08:04 AM
Jgn tayang nnti kena caras....

Lain-lain Komen

Quote Tweety_Senrose 11-1-2020 01:47 PM
So?????????????
Quote Kurex 11-1-2020 02:37 PM
oklah....
Quote slyfynx 11-1-2020 02:38 PM
SO?
Nk kene kagum dgn ko ke nih?
Quote Acikgomen 11-1-2020 04:13 PM
Korang punnnnnn
Dah reporter tuh bodo takde soklan lain nak tanya
Nak marah retis bakpe
Quote timah03 11-1-2020 04:30 PM
Makin seksi dia ni....tapi  baik lah tengok dia dari ainul tu.....
Quote nooriesz 11-1-2020 05:37 PM
timah03 replied at 11-1-2020 04:30 PM
Makin seksi dia ni....tapi  baik lah tengok dia dari ainul tu.....

hahahaha kan.. kerak si reen sejenis flawless..cantikkk

tp dlu bkn ade citer ke reen ni sejenis cat nippon


Quote tanyasikit 11-1-2020 08:24 PM
tanya sikit, meluat dengan kekasih ke dengan kau?
Quote KakakGoyang1 11-1-2020 08:57 PM
Suka dia berlakon jd kakak mirapijah dlu.. Teringat2 smpai skrg
Quote Ladybird910 11-1-2020 09:14 PM
nooriesz: hahahaha kan.. kerak si reen sejenis flawless..cantikkktp dlu bkn ade citer ke reen ni sejenis cat nippon


Kenapa lessy dpanggil cat nippon ye? Cecite sket..

Utk xot, iols slalu confuse muka dia dgn muka puteri ecah.. ade ke yg senasib cm chuols?Haha
Quote nooriesz 11-1-2020 09:57 PM
Ladybird910 replied at 11-1-2020 09:14 PM
Kenapa lessy dpanggil cat nippon ye? Cecite sket..

Utk xot, iols slalu confuse muka dia dgn m ...

nahh.. chuols bc benang ni..

https://bm.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1036597&extra=&page=1&mobile=2
Quote kiah_mai_pulak 11-1-2020 10:02 PM
x nk tayang sbb x nk org meluat ke atau kekasih tu milik org?? ajgggittewww
Quote selipar_hijau 11-1-2020 10:11 PM
Suriram ram
Quote Ladybird910 11-1-2020 10:15 PM
nooriesz replied at 11-1-2020 01:57 PM
nahh.. chuols bc benang ni..

https://bm.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1036597 ...

Xblh bkak la sis.huhu
Quote nooriesz 11-1-2020 11:35 PM
Ladybird910 replied at 11-1-2020 10:15 PM
Xblh bkak la sis.huhu

haa.. iols bkk boleh pulakk
Quote buapakperut 11-1-2020 11:35 PM
sekali tayang tetibe kena serang pempuan lain... rupanya teman lelaki buaya laass
Quote gideoncross 12-1-2020 02:45 AM
slyfynx replied at 11-1-2020 02:38 PM
SO?
Nk kene kagum dgn ko ke nih?

Kita kena mngglabah.
Quote chinta89 12-1-2020 09:00 AM
x hbs2 soal kekasih. kawin. anak. cerai.

tu je la soalan reporter eh??
Quote CurangLagi 12-1-2020 09:45 PM
Sooo?? Nnti tunang/hampir nikah baru bising2 kak..hihihiiii
Quote mieymiey 13-1-2020 09:22 AM
Retis yang suam-suam kuku cenggini netizen tak heran pun ko ada bf ker tidak. Koserrrr!

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.094917s Gzip On
To Top