Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Mengamuk Makanan Dihidang Dihurung Semut, Lelaki Simbah Isteri Dengan Air Panas

9-1-2020 03:41 PM Komen: 9
Hanya kerana dihidangkan makanan dihurung semut, lelaki tergamak menyimbah tubuh isterinya dengan air panas.

Difahamkan, kejadian berlaku di rumahnya di Kecamatan Cibalong, minggu lalu.

Menurut Astro AWANI yang memetik vivanews, bertindak atas maklumat orang awam, polis menahan Hendar, 25, di Jalan Sudirman, Garut, Jawa Barat, semalam.


Foto: vivanews

Kejadian dikatakan berpunca apabila dia melihat sayur daun betik yang dihidang isterinya dihurung semut.

Tidak puas menggunakan tangan, Hendar kemudian memukul isterinya dengan sandal dan sarung golok. Tidak cukup dengan itu, disiramnya pula mangsa dengan air panas.

Ketika disoal siasat, suspek mengaku membiarkan isterinya merintih kesakitan selepas disiram air panas, manakala dia hanya duduk santai di kerusi sambil minum kopi.

Mangsa yang parah akibat melecur dilaporkan sedang menerima rawatan rapi di sebuah hospital di Cibalong. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
0
0
0
Komen: 9
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ellez 12-1-2020 05:45 AM
Arwah ex husband penah toreh br**** aku

Lain-lain Komen

Quote yuki812 9-1-2020 09:14 AM
baca tajuk je..dah paham dah isinya...
nexttt...
Quote Supersirap 9-1-2020 10:51 AM
Semoga sipelaku mendapat hukuman yang sepatutnya dan seterusnya menyesal dengan perbuatan tersebut
Quote munchkin 9-1-2020 06:04 PM
Moga segera sembuh
Quote jazaa100 9-1-2020 08:55 PM
Dah lah kos rawatan kat sana mahal giler....

Bodoh nya indon...
Tertekan le tu tak dpt masuk msia.....
Quote gideoncross 10-1-2020 12:14 AM
Mudah2an c jantan dpt cash on point.
Quote maitang 10-1-2020 09:33 AM
x padan dengan jelek si pelaku ponnnnnnnn
Quote Melur1 10-1-2020 09:40 AM
dah gila agaknya
Quote Artemesiaa 10-1-2020 11:56 AM
Orang mental je suka buat perbuatan macam tu
Quote ellez 12-1-2020 05:45 AM
Arwah ex husband penah toreh br**** aku

Lihat semua komen(9)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top