Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Makan Jantung, Buah Dada Teman Wanita Untuk Kaya

8-1-2020 01:25 PM Komen: 18
Seorang wanita dibunuh dengan kejam oleh teman lelaki dan ibunya yang kemudian memakan jantung dan buah dadanya.

Mirror melaporkan, kejadian berlaku di sebuah gereja di Nigeria.


Foto: Mirror/Mydrim Jones

Ketika disoal siasat, Owolabi Adeeko, 23, mengakui dia memukul kepala mangsa, Favour Daley-Oladele di kepala menggunakan alu lesung.

Dia dan ibunya, Bola, 46, kemudian memakan jantung dan buah dada wanita itu.

Adeeko mendakwa dia percaya upacara pemujaan itu boleh menjadikan mereka kaya.

"Kami melakukannya kerana tiada wang. Hidup kami semakin susah dan perniagaan ibu semakin merudum. Namun, upacara pemujaan itu tidak berkesan," akuinya.

Menurut laporan media tempatan, Adeeko dan ibunya sudah ditahan polis bersama seorang paderi yang disyaki memasak anggota tubuh mangsa.

Adeeko kemudian mendakwa dia menyesal kerana telah memperlakukan teman wanitanya dengan kejam.

Bola bagaimanapun menafikan pembabitannya dengan pembunuhan mangsa. Katanya, dia menyangkakan daging yang dimakan ketika upacara itu adalah daging kambing. Malah, dia muntah selepas mengetahui kebenarannya.


Foto: Mirror/Mydrim Jones

Menurut laporan, mayat mangsa digali berhampiran gereja berkenaan pada Sabtu dan dihantar untuk bedah siasat.

Jurucakap polis Abimbola Oyeyemi berkata, Adeeko mengakui mangsa merupakan teman wanitanya.

"Keluarga suspek sedang mengalami masalah kewangan.

"Apabila dia meminta bantuan daripada paderi, dia diminta membawa seorang manusia untuk dikorbankan," katanya.

Kes masih dalam siasatan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 18
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Yustan 9-1-2020 09:46 AM
Lain kali maknya patut namakan anak tu ahmad albaab... baru la bole kaya

Lain-lain Komen

Quote kaoru44 8-1-2020 01:33 PM
Adoii laaa...dh la xda duit..g cari mslh plak..
Quote Melur1 8-1-2020 01:35 PM
ingat makan sebab lapaq... rupanya upacara pemujaan. apa2 pun still ewwwww perbuatan keji sungguh
Quote shernazz 8-1-2020 01:35 PM
Bengongnya la
Nak jadi kaya makan tetek orang
Nama nama depa ni iols teringat
Uwevwevwevwevwevwe ossas
Quote crazybeach 8-1-2020 01:42 PM
kaka @CiliPadiSedap tak nak offer kopek sis vokuru kat diorang kah. kot tetiba mujarab berkesan pulak upacara pemujaan diorang tu kann
Quote epuepy 8-1-2020 01:43 PM
ooo.. father tu yang suruh bawak manusia utk bunuh....
Quote crazybeach 8-1-2020 01:45 PM
motip si paderi pun join sekaki buat upacara masak daging tetek
Quote JohnnySins 8-1-2020 01:50 PM
Quote addved 8-1-2020 01:53 PM
The talk of money can make some people stupid
Quote chicozinn 8-1-2020 02:14 PM
Edited by chicozinn at 8-1-2020 02:15 PM

ape la bongok dibunuhnya gf ko tu demi nak makan nenen skali je padahal kalu ko biarkan dia hidup hari2 boleh "makan" btul x?
Quote chicozinn 8-1-2020 02:14 PM
shernazz replied at 8-1-2020 01:35 PM
Bengongnya la
Nak jadi kaya makan tetek orang
Nama nama depa ni iols teringat

Nama mak nya lagi senang, BOLA..

Quote fliphair8 8-1-2020 02:30 PM
tah2 paderi tu gatai mulut sebut jek...sebab bosan, knowing its nothing new about poverty there....

Quote acik79 8-1-2020 02:38 PM
shernazz replied at 8-1-2020 01:35 PM
Bengongnya la
Nak jadi kaya makan tetek orang
Nama nama depa ni iols teringat

Adooiii kelakar la ko ni...
Quote Artemesiaa 8-1-2020 03:13 PM
Euwww mengerikan kerana duit semua sanggup dilakukan
Quote shernazz 8-1-2020 04:56 PM
chicozinn replied at 8-1-2020 02:14 PM
Nama mak nya lagi senang, BOLA..

Gahahaga
Kan.
Gamaknya nama bapak dia apa la agaknya...
Quote shernazz 8-1-2020 04:57 PM
acik79 replied at 8-1-2020 02:38 PM
Adooiii kelakar la ko ni...

Hahahaaa
Btol btol iols nak tgelak bila teringat nama tu..bila suruh eja..dia xtau..hahaha
Quote BoongaKertas 9-1-2020 08:05 AM
Ya Allah, berita apa meols baca ni {:stress
Quote Yustan 9-1-2020 09:45 AM
fliphair8 replied at 8-1-2020 02:30 PM
tah2 paderi tu gatai mulut sebut jek...sebab bosan, knowing its nothing new about poverty there....
...

Hahaha... bole jdi... paderi tu fedap asyik muka 2 beranak ni ja  dtg jumpa dia hari2 mntak kaya.... dia pun main petik ja... sekali 2 beranak bahalol bawak btol2 korban manusia
Quote Yustan 9-1-2020 09:46 AM
Lain kali maknya patut namakan anak tu ahmad albaab... baru la bole kaya

Lihat semua komen(18)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.165422s Gzip On
To Top