Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Buah Hati Mira Filzah Anak Ahli Parlimen?

7-1-2020 10:42 AM|Oleh: ameenarara| Komen: 11

Hingga ke hari ini, masih menjadi teka-teki siapakah jejaka yang berjaya mencuri hati pelakon paling popular, Mira Filzah.

Antara khabar angin terbaru seperti yang dilaporkan MalaysiaKini, lelaki tersebut merupakan anak seorang ahli parlimen.


Foto: IG Mira Filzah

Sejak dia mengakui dirinya dalam proses mengenal hati budi seseorang, pelbagai spekulasi timbul termasuklah pengarah yang berharap Mira tidak terlalu awal menamatkan zaman bujang.

Menurutnya lagi, dia sedar lagi lama perkara ini disimpan, lagi banyak desas desus yang akan timbul dalam kalangan peminat.



Bukan dia tidak mahu dedahkan, namun Mira sangat menghormati permintaan kedua-dua belah keluarga yang tidak mahu perkara ini menjadi kecoh.

Dia juga tidak pasti apa yang akan berlaku pada masa akan datang dan mana-mana pasangan juga pasti mahu melangkah ke alam perkahwinan apabila sudah tiba masanya.



Makin berdebar pula nak tahu siapa anak ahli parlimen yang berjaya mencuri hati Mira dalam diam. Beruntunglah lelaki tersebut! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 11
Komen

Previous : "Lepas Bercerai, Esok Terus Masuk Kerja" - DJ Lin Lebih Selesa Hidup Tanpa Suami

Next       : Raih Kutipan RM9,185.50 Je, Liyana Jasmay Tak Serik Ke Bikin Filem Lagi?

Komen Terbaru

Quote Rara77 9-2-2020 10:42 PM
keratosis: Parti BN nokssss
Bn ke pakatan tetap tak suka acah2 baik

Lain-lain Komen

Quote Mfzg89 7-1-2020 10:50 AM
mira ni muka besher2 jer.. muka standard dak2 poli..
Quote TerataiMelur02 7-1-2020 10:51 AM
Aiyooo.. Banyaknya benang miwa pasal buah hati dia ni
Quote sayang_mulut 7-1-2020 10:54 AM
iols x de rasa pape pun ngn Mira ni.. she's cute.. cantik.. mmg stok2 die ni jenis jantan suke.. cara akap lembut.. muka cute..kulit putih..
Quote fliphair8 7-1-2020 11:08 AM
dah ade kut benang semek ni....
Quote awanysss 7-1-2020 11:45 AM
tt ni tertinggal kapal ke... kat thread sebelah dah ada gmbr pun..
Quote mieymiey 7-1-2020 04:54 PM
Ko baru bangun dari tidur yang panjang ker tt?
Quote RumiMenari 7-1-2020 06:46 PM
Semakkkkkkkk!!!!!!!!!!
Quote timah03 7-1-2020 09:08 PM
Ala.....mira je pun yg nak kahwin....bukan neelopak...sampai kena ulang2 berita yg sama....
Quote Rara77 9-2-2020 10:40 PM
anak ahli parlimen pakatan harapan. patut lah kuat sokong jilat kerajaan skrg berlakon cite anjing sindir kerajaan dulu. elok lah kahwin takut nnti kerajaan sepenggal taklalu org nk sakibaki tu geli tengok muka minah acah2 baik ni
Quote keratosis 9-2-2020 10:41 PM
Rara77 replied at 9-2-2020 10:40 PM
anak ahli parlimen pakatan harapan. patut lah kuat sokong jilat kerajaan skrg berlakon cite anjing s ...

Parti BN nokssss
Quote Rara77 9-2-2020 10:42 PM
keratosis: Parti BN nokssss
Bn ke pakatan tetap tak suka acah2 baik

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.141711s Gzip On
To Top