Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Kongsi Gambar Hantar Anak Ke Sekolah, Aeril Zafrel Terkilan Anak Dihina Macam Pengemis!

3-1-2020 02:31 PM|Oleh: LilRose| Komen: 166

Niat pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal berkongsi hari pertama persekolahan tahun 2020 bagaikan tidak mendapat sambutan ramai.


Kredit foto: IG

Tindakan Aeril berkongsi gambar menghantar anak mereka iaitu Ahmad Fakharuddin Attar dan Hayla Maghfiratul Adzkiyaa ke sebuah sekolah swasta mendapat kecaman ramai.



Entah apa yang didengkikan sangat dengan pasangan itu hingga ramai yang meninggalkan komen negatif terhadap mereka terutama penampilan Attar yang berambut panjang.

Lantaran itu, Aeril memuat naik beberapa paparan skrin komen negatif berkenaan di laman Twitternya.


Kredit foto: Twitter

Kredit foto: Twitter

Jelas Aeril kecewa apabila rambut anaknya yang dipersoalkan. Malah, ada komen melampau menyamakan penampilan anaknya kelihatan seperti pengemis!


Kredit foto: Twitter

Pun begitu, ramai juga menyebelahi pasangan itu dan memberi kata-kata semangat supaya mengabaikan saja mulut-mulut jahat yang busuk hati.


Kredit foto: Twitter

Apapun, Attar dan Hayla belajar elok-elok ya. Abaikan saja mereka yang cemburu tu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
3
Bosan
2
Komen: 166
Komen

Previous : Sama Cantik Sama Padan, Sekitar Majlis Resepsi Perkahwinan Zamani & Isteri

Next       : Rakan Bisnes Zain Saidin Lingkup Sampai Dikejar 35 Ah Long, Che Ta Tak Senang Duduk?

Komen Terbaru

Quote gideoncross 15-1-2020 07:40 AM
akies replied at 4-1-2020 09:25 AM
Kah kah kah.
Terselit juga kisah mamat dah deactivate FB tu kunun-kunun ‘masanya telah hampir’
...

Knon nya msa dh hmpir tpi x jugak prgi2 nya, ckp je melebih.

Lain-lain Komen

Quote epuepy 3-1-2020 02:45 PM
Hahhahaha. Geng2 makcik or pakcik bawang ni mmg x pernah menghampakan.
X mampu nk hanto anak sekolah private, senyap je la.
Quote Nana_Man 3-1-2020 02:49 PM
Jahat nye mulut dan jari dorang ni???? Mesti jeles tak dpt antar kat private sch agknye.
Quote beatgirlX 3-1-2020 02:49 PM
Lahai natizennn punnn
Quote cha-cha 3-1-2020 02:49 PM
Post nama sekolah anak ke socmed.. tak takut keselamatan anak kerrr?  
Quote Kurex 3-1-2020 02:50 PM
harap gigi anak abg, tersusun rapi
Quote cha-cha 3-1-2020 02:51 PM
Lol! Tiber nak petik fesyen rambut rasul
Quote barfi 3-1-2020 02:51 PM
Nak berambut panjang ke sekolah swasta ok je jika tak langgar peraturan.

Tapi kau sikatkan kemas2 rambut dia tu letak gel ke apa.. sedap sikit mata memandang..
Quote munchkin 3-1-2020 02:54 PM
Pada masa sekolah patuhilah kod rambut sekolah. Dah habis sekolah ikutlah.
Quote prettyuglybabe 3-1-2020 03:02 PM
tapi anak dia memang nampak selekeh pun..
rambut baju tak kemas..
mujur tak nampak gigi jah..
Quote namr 3-1-2020 03:13 PM
Mak bapak kemain melawa, anak selebet..
Quote KIM.K 3-1-2020 03:21 PM
Sekarang ni cyber trooper berani serang business, public figure menyamar orang biasa
Tu namanya character assassination macam @fother_mucker's multinick @MaNaK
Biasa tu memang dia sengaja, aku pun dah kena. Banyak trooper ni mentally tak stabil dia balun semua termasuk orang yang tolong diorg
Quote rayray28 3-1-2020 03:22 PM
namr replied at 3-1-2020 03:13 PM
Mak bapak kemain melawa, anak selebet..

Tak bape pn..walau sandal branded pakai laa kasut kan proper sket rupanya..tapi dh namanya masuk sek akademik pak kan elok lee rambut kemas sket..bukan masuk kolej
Quote hanahani 3-1-2020 03:37 PM
barfi replied at 3-1-2020 02:51 PM
Nak berambut panjang ke sekolah swasta ok je jika tak langgar peraturan.

Tapi kau sikatkan kemas2 ...

Betul tuu. Kemas2 kan rambut tuuu
Quote mizruncing 3-1-2020 03:43 PM
kikiki selalu mengharapkan pujian je kan. nahhh ambik kecaman plak
Quote smeetasmitten 3-1-2020 03:45 PM
anak cerminan ibubapa
ni nmpk sgt parents malas

iols cerca kat poremcari je bukan di sosmed depa
Quote bonggo 3-1-2020 04:04 PM
Biasa la netizen. Jeles pasal orang lebih dr dia sebab dia tak mampu selevel org tu. Jd nak bg diri rasa lebih sikit dia mengecam orang lain utk buat org lain rasa rendah diri. So makcik pakcik bawang rasa la martabat dia lebih tinggi dgn merendah2kan orang lain
Quote biozipstar 3-1-2020 04:06 PM
bukan sekolah swasta tak kisah ke... sbb nye anak buah aku sekolah swasta ilek2 aje rambut dia panjang...
Quote cicicumel 3-1-2020 04:08 PM
hensem nya aeril pakai topi cmtu.. melting uolsss
Quote Cassieopeia 3-1-2020 04:09 PM
memang sekolah ni boleh pakai baju gitu ke

Lihat semua komen(166)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.096137s Gzip On
To Top