Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Panggil Saya Lola" - Wan Sharmila Tukar Nama Panggilan, Ada Apa-apa Ke?

2-1-2020 04:40 PM|Oleh: LilRose| Komen: 51

Semua orang memiliki azam baru sempena kedatangan tahun 2020. 

Begitu juga dengan pelakon Wan Sharmila Wan Muhamed, 39, yang sebelum ini dipanggil dengan panggilan 'Lala'.


Kredit foto: IG

Tulisnya di Instagram, dia kini mahu dipanggil dengan nama Lola pula.

"Tahun ini, saya nak tukar nama Lola. Panggil saya Lola tau," tulisnya.



Ramai pengikutnya menyambut baik permintaannya itu dan menyifatkan nama berkenaan sama comel dengan tuan badan.


Ada maksud tersirat ke Lola tukar nama panggilan ni? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 51
Komen

Previous : Dah Kenapa Remy Ishak Padam Semua Gambar, 'Unfollow' Mira Filzah?

Next       : "Saya Tak Tahu Apa Motif Atikah Cakap Macam Tu" - Awi Rafael

Komen Terbaru

Quote AshkieLa 7-1-2020 08:02 AM
yg ahli kumpulan Res2.. lily zarina khalil tu pun guna nama timangan
lola jugakkan? apo... dah kertu2 semua nk guna panggilan sesuai untuk baya2 Lara dgn Ecah...
tp dia ni berlakon best.. jahat pun menjadi... baik pun menjadi... tp sayang tak dpt jd lead actress...
citer Cindai tu kalo letak dia ni ganti AJ lg best...  mengarut je AJ tu berlakon... muka manjang mcm tak tahan nk tersengeh bila berlakon... semenjak citer ngan jul riporn tu lagi..

Lain-lain Komen

Quote chicozinn 2-1-2020 04:46 PM
ini pun jadi berita ke??????please la reputsss
Quote ahlisihircute 2-1-2020 04:54 PM
Apoo nieee....
Quote pure_lady 2-1-2020 04:54 PM
Dia nak ganti ain edruce dalam jkkk ke? Haha
Quote prettyuglybabe 2-1-2020 05:04 PM
bbnu nya lolo lola lala lulu lili..
Quote mizruncing 2-1-2020 05:04 PM
lola takpe jangan lolaq sudah
Quote cikatilia 2-1-2020 05:12 PM
kak oi
ko dah 39 dah ye

jgn acah2 bbnu sgt
unless ko baya2 laila kg people tuh or younger

Quote kaseh80 2-1-2020 05:17 PM
Takde nama lain lagi ke tak suai langsong dgn wanita islam dan berhijab??????
Quote pavlovachoc 2-1-2020 05:17 PM
dulu kan dia ade bf yg pilot tu dh xde putus eh
Quote boojaat 2-1-2020 05:23 PM
I suka dia ni berlakon.. syg xpernah jd heroin kan? Salu dpt watak pembantu jer
Quote gorjeous 2-1-2020 05:40 PM
Suka tgk dia ni belakon… Tak kayu langsung..
Quote nishikido 2-1-2020 06:20 PM
Awet muda betul sheolls.. xnampak 39 pon,masih comel lg..tapi dah kenapa dah umur2 gini nak tukar2 nama..tak kosser la
Quote tagas 2-1-2020 06:48 PM
panggil lok lak bleh tak
Quote Boomibulat 2-1-2020 06:51 PM
Semoga lola menyedari..
Screenshot_2020-01-02-18-46-39-1.png
Quote diss69 2-1-2020 08:49 PM
Gmbr yg kedua tu(baju merah)xcam langsung.. Ingt mcm citer suri katriana dh tukar muka, dari ernie jadi ummi nazeera..
Quote hyie 2-1-2020 08:58 PM
dulu kan ada pompuan nama Lola ke Lolo entah yang ketet dia besar selambak ala2 boleh lambung2 ke depan belakang gitu...pamela pon kalah hoccay
Quote Perawankota 2-1-2020 09:01 PM
Berlakon best.. Muka pon awet muda..
Quote sok_suci 2-1-2020 09:01 PM
Kertu buatlah cara kertu...
Quote Xim 2-1-2020 09:03 PM
diss69 replied at 2-1-2020 08:49 PM
Gmbr yg kedua tu(baju merah)xcam langsung.. Ingt mcm citer suri katriana dh tukar muka, dari ernie j ...

Cite tu mmg tetibe brtkr pelakon ke ? Sbb tgk dh half way .
Quote diss69 2-1-2020 09:22 PM
Xim replied at 2-1-2020 09:03 PM
Cite tu mmg tetibe brtkr pelakon ke ? Sbb tgk dh half way .

Kononnya suri(ernie) buat pembedahan tukar wajah sebab mukanya berparut akibat kena api, kebakaran bangsal... Dh operation bertukar wajah, nama n pengenalan diri pon bertukar jadi katriana(umi nazeera)..

Lihat semua komen(51)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.090124s Gzip On
To Top