Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Dah Kenapa Remy Ishak Padam Semua Gambar, 'Unfollow' Mira Filzah?

2-1-2020 05:20 PM|Oleh: Myeonir| Komen: 187

Pernah berlakon bersama dalam drama 'Pujaan Hati Kanda' dan 'Lelaki Kiriman Tuhan' terus membuatkan ramai peminat yang 'ship' pelakon Mira Filzah dan Remy Isahk. 

Bahkan, kalau mereka bergandingan dengan orang lain, peminat pasti akan menyebut nama masing-masing sebagai pasangan paling secocok.


Kredit foto: Blog

Pun begitu, kedua-dua pelakon 'hot' itu sendiri mengaku penat asyik bergandingan bersama. Mereka juga berharap agar semua peminat tidak terlampau 'over' apabila memadankan mereka di media sosial.

Ingatkan semua sudah tenang, tetapi menjadi persoalan orang ramai apabila Remy Ishak dikatakan  telah memadam semua gambarnya di Instagram secara tiba-tiba. Lagi pelik apabila lelaki itu turut 'unfollow' Mira Filzah walhal aktres itu masih mengikutinya.


Kredit foto: Twitter

Kebanyakan peminat Remy Ishak menganggap bahawa aktor itu hanya berehat seketika dari dunia media sosial. Berkemungkinan besar, dia akan kembali semula suatu hari nanti.

Tapi, tak pastilah kenapa pelakon lelaki tersebut 'unfollow' Mira. Tentu ada cerita yang kita tak tahu, kan?

Boleh dah kot hentikan 'kenen' Mira dengan Remy. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
Komen: 187
Komen

Previous : Tak Ada Calon Sesuai, Sufian Suhaimi Nafi Tutup Pintu Hati Untuk Bercinta

Next       : "Dah 2020 Ke?" Zul Ariffin Kembali Di Instagram Selepas Kontroversi Video Lucah

Komen Terbaru

Quote biozipstar 17-1-2020 06:32 PM
Greentea03 replied at 3-1-2020 07:57 PM
setuju dengan u.tapi i pernah dengar budak ofis cakap kejayaan terbesar  seorang lelaki bila dapat ...

oh yke macam tu. xtau lah... cantik kalau malas pun susah jugak hahaha

Lain-lain Komen

Quote Kurex 2-1-2020 05:25 PM
sebab bang remy ada kurex
Quote Kurex 2-1-2020 05:25 PM
sebab bang remy ada kurex
Quote Cahaya1 2-1-2020 05:30 PM
Edited by Cahaya1 at 2-1-2020 05:41 PM

Elok la unfollow....good job bam wemy...kita pn dh lama unfollow sbb rimas...
Quote gorjeous 2-1-2020 05:38 PM
Kenapa yek..????
Quote CikRosee_ 2-1-2020 05:58 PM
Kdg kita syg dkt seseorg tu mmg kena lepaskan..huhu..kwn i cerita diaorg mmg bcinta senyap2 la..director tahu..org2 yg terdekat pn tahu..kalau keluar gosip psl diaorg kn mreka menafikan just kwn baik je..biasalah artis nk cover kn..tp bila diaorg ni dh putus taktau lah bila..sbb smpai Remy unfollow Mira ni..skrg Mira in relationship dgn Wan Emir tu kn..cptnya dpt pengganti..huhu
Quote Aunty_Acid 2-1-2020 06:19 PM
Org yg sanggup putus tunang atau bercerai kerana nk kan kita, x mustahil 1 hr nnt pasti akn tggl kan kita kerana nk org lain plk.
1 tindakan yg tepat tdk memilih org mcm tu jd pasangan kita. Anytime kita akn jd mcm yg kena tggl tu.
Quote unguaurora 2-1-2020 06:21 PM
X minat dua2 ni walaupun penah angau dgn remy kat mv tinyah
Quote irsa 2-1-2020 06:22 PM
Omg... Makanya gossip2 dibawa angin ttg Bang Remy Dan MF berchenta tu betul laaa... Ape daaa
Quote no_el 2-1-2020 06:24 PM
CikRosee_ replied at 2-1-2020 05:58 PM
Kdg kita syg dkt seseorg tu mmg kena lepaskan..huhu..kwn i cerita diaorg mmg bcinta senyap2 la..dire ...

Wow panassss. Dgn wan emir rupanye
Quote Ashna21 2-1-2020 06:30 PM
no_el replied at 2-1-2020 06:24 PM
Wow panassss. Dgn wan emir rupanye

Siapa Wan Emir tu
Quote sukacactus 2-1-2020 06:45 PM
Tanya dia la, buat pe tanya kita
Quote AbukRokok 2-1-2020 07:04 PM
biasalah tu... merajuk cara media sosial
sapa je pernah merajuk mcm tu? letak pic profile kaler hitam
Quote no_el 2-1-2020 07:12 PM
Ashna21 replied at 2-1-2020 06:30 PM
Siapa Wan Emir tu


Abg  ipor shalma. Anak yb kuale kgsor.
Okla kalo betoi
I restu
Dia pun bground arkitek mcm abah si mira
Kalobetoi le dia orgnya. Kalo salah ya ampunnnn
Quote Lelli 2-1-2020 07:45 PM
no_el replied at 2-1-2020 07:12 PM
Abg  ipor shalma. Anak yb kuale kgsor.
Okla kalo betoi
I restu

Kasi payung gmbr Wan Emir la chuolss
X pn bg ig dia,nk stalk..
Quote 800214 2-1-2020 07:49 PM
Screenshot_20200102_194815_com.instagram.android.jpg
Lelli replied at 2-1-2020 07:45 PM
Kasi payung gmbr Wan Emir la chuolss
X pn bg ig dia,nk stalk..


Ni ha kan. Miwa follow dia
Quote Kiahpropaganda 2-1-2020 07:51 PM
@wanemirastar
Quote nmi 2-1-2020 07:53 PM
CikRosee_ replied at 2-1-2020 05:58 PM
Kdg kita syg dkt seseorg tu mmg kena lepaskan..huhu..kwn i cerita diaorg mmg bcinta senyap2 la..dire ...

Wan emir Tue dulu pernah dikenen dengan neelofa Gak kan
Quote nmi 2-1-2020 07:54 PM
Mmg nmpk Dari Mula lagi bam Remy mmg smitten dgn miwa..miwa plak suka melayan, kemain lar..
Quote rayray28 2-1-2020 08:14 PM
CikRosee_ replied at 2-1-2020 05:58 PM
Kdg kita syg dkt seseorg tu mmg kena lepaskan..huhu..kwn i cerita diaorg mmg bcinta senyap2 la..dire ...

Smpi lepaskan cik tunang skali ye huhuu

Lihat semua komen(187)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.094430s Gzip On
To Top