Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Tak Mandul, Izara Aishah Hamil Enam Bulan

2-1-2020 09:37 AM|Oleh: intan| Komen: 107

Tahniah diucapkan kepada pelakon Izara Aishah yang telah disahkan hamil enam bulan seperti dilaporkan Berita Harian.

Ketika ditemui, Izara menjelaskan tahun 2020 merupakan tahun impiannya dan suami, Adib Khalid untuk menimang cahaya mata.



"Sejak mendirikan rumah tangga, saya dan Adib memang merancang untuk mendapatkan anak pada tahun 2020 kerana masing-masing sibuk bekerja. Kami juga mahu menikmati masa berdua terlebih dahulu,"

"Alhamdullilah, tuhan makbulkan doa saya dan suami," ujarnya kepada Berita Harian.



Dalam kegembiraan mengumumkan berita itu, Izara juga mendedahkan bahawa terdapat segelintir pihak di luar sana yang menuduhnya mandul.

"Seperti diketahui ramai, saya tak suka kongsi hal peribadi secara umum. Berita kehamilan ini pun saya simpan enam bulan lamanya sebelum dikongsi kepada umum," katanya.

Izara juga memberitahu sepanjang kehamilan, dia langsung tidak mempunyai alahan dan bayi dalam kandungan juga berada dalam keadaan sihat walafiat.

Dia juga kelihatan masih lagi memenuhi pelbagai undangan, termasuklah hadir ke majlis perkahwinan teman baiknya, Farah Nabilah, baru baru ini.



Izara memohon peminat di luar sana mendoakan supaya bayi sentiasa dalam keadaan sihat dan proses kelahiran anaknya nanti akan dipermudahkan.

Untuk rekod, pelakon drama Ombak Rindu The Series ini selamat bernikah dengan Adib Khalid yang juga merupakan anak tiri Datuk Seri Siti Nurhaliza pada 17 November 2017.

Tahniah diucapkan kepada Izara Aishah dan suami! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 107
Komen

Previous : "Berbahagialah Di Sana Sayang" - Abby Kongsi Video Arwah Baby D

Next       : "Hati-hati Hubungan Toksik" - Kisah Gelap Atikah Suhaime Diungkit

Komen Terbaru

Quote addved 5-1-2020 04:13 PM
Tahniah Izzara

Lain-lain Komen

Quote boojaat 1-1-2020 12:27 PM
Wah.. congrats.   Dlm preggy2 pun sibuk shooting aritu kan? Sampai lebam2 mata.. harap baby ok
Quote Cucucaca 1-1-2020 12:29 PM
boojaat replied at 1-1-2020 12:27 PM
Wah.. congrats.   Dlm preggy2 pun sibuk shooting aritu kan? Sampai lebam2 mata.. harap baby ok

Patot la dalam drama tu jerawat teruk muka dia
Quote mixed 1-1-2020 12:31 PM
Npk ritu perut izara sipi2 kt igs tok t

Npk juga anak sulong tok k main panah kt rmh tok t. Siap tok t amik video so sape yg ckp anak tiri x baik dgn tok t tu kena merangkak la chuols
Quote TerataiMelur02 1-1-2020 12:37 PM
Tahniah izara
Quote Cucucaca 1-1-2020 12:37 PM
Quote Cucucaca 1-1-2020 12:39 PM
mixed replied at 1-1-2020 12:31 PM
Npk ritu perut izara sipi2 kt igs tok t

Npk juga anak sulong tok k main panah kt rmh tok t. Siap ...

Tak baik tu dolu dolu. Tapi laki Izara ni da lama baik sejak balik Malaysia kan.

Tinggal si Anas je yg masih bawa diri. Tapi takda la tak baik. Menantu H2O tu baik gitu gitu je maklum la boleh hidup sendiri.
Quote kembangbunga 1-1-2020 12:46 PM
Cucucaca replied at 1-1-2020 12:39 PM
Tak baik tu dolu dolu. Tapi laki Izara ni da lama baik sejak balik Malaysia kan.

Tinggal si Ana ...

Uolss... yg mixed mksudkan tu si anas menantu H2O.. mmg heols ade time main panah2 kat umah ctdk. Mksudnye heols ok je la dgn fmily. Si laki izara mmg stay kat umah ctdk kan..
Quote Cassieopeia 1-1-2020 12:57 PM
wah 6 nln dah ye..tahniah
Quote Kancilkering 1-1-2020 01:00 PM
alhamdulillah tahniah ....
Quote mesmerize 1-1-2020 01:01 PM
congrats izara n adib . izara ni satu2nya retis yg ai penah ajak selfie .. baik n ramah sangat layan fans.
Quote nmi 1-1-2020 01:03 PM
Patut nmpk dier kemain bam..tapi sbb perut tak nmpk Sgt so org tak speku..congrats..
Quote ad_hoc79 1-1-2020 01:08 PM
Alhamdulillah....tahniah
Quote MisXoXo 1-1-2020 01:10 PM
Ptt baru ni mak mertua dia masakkan utk dia ..katanya permintaan izara..ngidam letteww rupanya..baik mertua dia..nmpk sgt sporting
Quote mixed 1-1-2020 01:12 PM
Cucucaca replied at 1-1-2020 12:39 PM
Tak baik tu dolu dolu. Tapi laki Izara ni da lama baik sejak balik Malaysia kan.

Tinggal si Ana ...

Adoi ko salah faham nok. Aku ckp anak laki sulong tok k menantu pd hisyammudib. Dulu umah forom kata x baik dgn tok t sb dendam psl mencaras sampai mak nya bercerai gitu . Laki izara dan tya mmg ngam dgn tok t bercuti pn selalu.
Quote akies 1-1-2020 02:01 PM
Tahniah izara dan suami
Quote sukacactus 1-1-2020 02:09 PM
Tahniah!
Semoga selamat semuanya nnt
Elok je simpan berita baik sampai 6 bln
Xde la tergedik tunjuk 2 line
Quote mieymiey 1-1-2020 02:21 PM
Wah dendiam dah 6 bulan. Tahniah Izara dan suami. Semoga dipermudahkan urusan mengandung dan bersalin nanti.
Quote yuhuu 1-1-2020 02:27 PM
Tahniah Izara. Syukur. Perut sheols tak nampak sangat. Patut acik bawang tak perasan.
Quote cha-cha 1-1-2020 02:28 PM
Yass.. mesti comel gebu gebu macam izara

Lihat semua komen(107)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.139762s Gzip On
To Top