Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Ramai Sangat Mengurat, Puas Tangan Nak Menepisnya - Datuk A. Aida

23-12-2019 10:14 AM|Oleh: natrahn| Komen: 66


Penerbit Datuk A. Aida atau nama sebenarnya Zaidah Awang, 48, memberitahu ramai lelaki cuba mendekatinya selepas bercerai dengan pelakon Ariff Aziz pada Jun lalu.

Namun, dia lebih memilih untuk memberikan fokus terhadap kerjaya dan anak-anak berbanding soal jodoh.




"Bukan nak cakap besar, tetapi mereka yang nak mengurat saya tu... puas tangan nak menepisnya. Tapi, sebab saya dah selesa dengan kehidupan begini, jadi saya rasa biarlah sekejap.

"Lagipun, saya dah serik dengan kehidupan lalu. Saya sudah empat kali kecundang dalam perkahwinan sebelum ini. 

"Saya sedang cuba untuk memenuhi apa saja impian anak, pusing dunia dengan anak-anak. 

"Saya dah tak nak fikir untuk mencari pasangan buat masa ini," ujarnya kepada mStar.


Kredit foto: A. Aida bersama aktres Nasha Aziz

Aida turut berasa sebak mengenang kembali kata-kata arwah ibu apabila sering gagal dalam perkahwinan biarpun memiliki harta dan kekayaan.

"Betullah kata arwah mak dulu. Tuhan beri saya segala-galanya tapi bila bab suami, memang ada kekurangan di situ. 

"Kalau dengar dia cakap begitu sampai mengalir air mata, ia perkara yang benar-benar terjadi kepada saya sehingga kini," tuturnya.



Dalam pada itu, Aida berkata, dia tidak menolak takdir sekiranya ada rezeki untuk mendirikan rumah tangga sekali lagi.

"Sekarang ini saya nak fokus dengan kerjaya, cari lebih banyak lagi sumber pendapatan sebab anak saya tiga lagi masih belajar.

"Tapi, jodoh, ajal maut di tangan Allah. Kalau tiba-tiba Dia hantar jodoh saya nak buat macam mana?" katanya.

Siapa yang kahwin mahu bercerai-berai kan? Yakinlah bahawa akan ada kemanisan dalam kepahitan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
1
0
0
Komen: 66
Komen

Previous : Shuib Lebarkan Sayap, Lancar Single Pertama "Sampai Tua"

Next       : Menatap Kaabah Depan Mata, Tidak Sedar Air Mata Menitis Sendiri - Ernie Zakri

Komen Terbaru

Quote nono86 28-12-2019 04:53 PM
Untong la laku

Lain-lain Komen

Quote Kurex 23-12-2019 10:19 AM
gosip syok sendiri.. orang nak, orang berebut, orang puja.. btw, pelik la hidung nasha ajis ni. dah buang batang ke...
Quote slyfynx 23-12-2019 10:19 AM
Bukan nak cakap besar, tetapi mereka yang nak mengurat saya tu... puas tangan nak menepisnya. Tapi, sebab saya dah selesa dengan kehidupan begini, jadi saya rasa biarlah sekejap.


Ate ini cakap kecik ke ape ni?
Quote ffbeauties 23-12-2019 10:42 AM
Cantik la bagi usia beliau
Quote cikatilia 23-12-2019 10:52 AM
kembar nadzim othman
Quote newyork 23-12-2019 10:52 AM
Dulu nasha aziz cun gila.. awat huduh bebeno lak muka
Quote MsKathryn 23-12-2019 10:56 AM
Nk mengorat duit datuk je tu..  jaga2
Quote ajinomotonosuga 23-12-2019 11:00 AM
18 kali tepis la kut makcik yer?

Ke 3000 kali tepis...

Kasik ler angka babe..takat cakap tepis saya ari ari tepis

Tepis lalat..tepis nyamuk..tepis agas fuhhhh!!

Quote diggerr 23-12-2019 11:01 AM
Mengorat duit keee
Quote fliphair8 23-12-2019 11:03 AM
huntonglaaa lawo kaya dan berjaya...harus dihurung semut
Quote hollahop 23-12-2019 11:04 AM
i xpernah nampak dia ni cantik. sebelum renovet dgn lepas renovet. lepas renovet lagi hauk rasa.
Quote awanysss 23-12-2019 11:07 AM
yg ngurat tu attracted to your money i guess..
sbb nak kata u cantik, mcm nmpk sgt plastic surgery nye..
tp maybe ade la kot yg ikhlas.. carik baik2 aunty.. jgn kecundang kali ke 5..
Quote barfi 23-12-2019 11:13 AM
Lahai kesiannya nasha surgery gone wrong sangat
Quote haryatie 23-12-2019 11:28 AM
da 4x kali kawin ke dia
jgn org nak tumpang senang sudaaaa
hidup heppy2 je la dgn ank2
bosan g jalan2 pusing dunia
yg penting masih sihat n berduit
jodoh tu...biar je la kalau xde ada pun
kebahagiaan dn keselesaan hidup bukan bergantung sbb ada suami

Quote bungarose 23-12-2019 11:32 AM
Camner dia bley kaya yer
Quote gekkou 23-12-2019 11:35 AM
untunglah ramai yang hulur tangan
murah rezeki bab jodoh

Quote kiyudi 23-12-2019 11:37 AM
tu anak dia ngan ameng sepering ke??
Quote keknaih 23-12-2019 11:53 AM
wow acik takmau kalah
Quote September14 23-12-2019 11:57 AM
Nak kata cantik tu x tapi still boleh stim jgkla laki2 klu fkirkan duit dia berkepuk
Quote Mekpah 23-12-2019 11:58 AM
Alhamdullah ramai mengurat duit makcik yer.. Tahniah2

Lihat semua komen(66)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top