Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Sumbat Anak Dalam Guni, Tinju Macam 'Punching Bag' Sampai Mati

20-12-2019 06:08 PM Komen: 48
Malang nasib kanak-kanak berusia dua tahun dijadikan 'punching bag' oleh bapa tirinya hingga maut.

Tribun News pada Khamis melaporkan, Muhammad Ibrahim Ramadhan disumbat ke dalam guni dan digantung sebelum suspek, Ricky Sitepu, 30, memukulnya persis meninju punching bag.


Kredit foto: Tribun News

Lebih malang, jeritan dan tangisan kesakitannya langsung tidak dihiraukan ibu kandungnya.

Kematian kanak-kanak malang itu menggemparkan penduduk setempat di sebuah kejiranan di Kabupaten Langkat Sumatera Utara.

Perbuatan Ricky terbongkar apabila penduduk mula berasa curiga selepas Muhammad Ibrahim yang mesra disapa sebagai Akil itu tidak kelihatan bermain selama lima hari.

Menurut penduduk, mangsa merupakan kanak-kanak yang aktif dan sering bermain bersama kanak-kanak sebayanya.

Didorong perasaan curiga, beberapa penduduk berkunjung ke rumah keluarga berkenaan, namun tiga beranak itu tidak ditemui.

Ketika membuat pencarian di sekitar rumah berkenaan, mereka terjumpa gundukan tanah yang mencurigakan serta berbau busuk dan penemuan selipar mangsa di situ menguatkan lagi rasa curiga penduduk mendorong mereka mengorek tanah itu sebelum menemui mayat Akil.

Sementara itu, jurucakap polis Teuku Fathir mengesahkan penemuan mayat kanak-kanak terbabit. Katanya, mayat mangsa ditemui di dalam lubang yang digali sedalam setengah meter.


Kredit foto: Tribun News

Hasil bedah siasat mengesahkan mangsa dibunuh Ricky yang dikatakan kesal dengan anaknya.

Dipercayai, mangsa sering didera suspek seperti dicucuh dengan rokok, dimasukkan ke dalam guni dan digantung di luar rumah.

Malangnya, ibu mangsa, 28, tidak sedikitpun mempedulikan anaknya yang menjadi mangsa kekejaman suaminya itu.

Malah, dia turut sama membantu suspek menanam mayat mangsa sebelum melarikan diri. Namun, usaha mereka gagal apabila ditahan polis ketika melarikan diri ke Bukit Lawang, Kabupaten Langkat pada tengah malam.

Kedua-dua mereka berdepan hukuman penjara maksimum 20 tahun. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
17
Terkejut
4
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
4
Komen: 48
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote aiva 23-12-2019 11:42 AM
benci mak dia

Lain-lain Komen

Quote Kurex 20-12-2019 06:32 PM
ni ke perangai leluhur yg kononnya maju ke depan?????????
Quote Buritan 20-12-2019 06:36 PM
Kurex replied at 20-12-2019 06:32 PM
ni ke perangai leluhur yg kononnya maju ke depan?????????

Bugis ke nii.. diminta bugis memberi sedikit pengumuman
Quote buapakperut 20-12-2019 06:54 PM
mana poremer indon syiall yang agungkan sangat bangsanya yang coprot gagal total
Quote hitam_manis 20-12-2019 06:56 PM
Indog sial
Quote timah03 20-12-2019 06:56 PM
Kejamnya.........mcm mana lah diorang ada kekuatan untuk membunuh.....
Quote poison_paradise 20-12-2019 06:59 PM
Jarang bapak tiri syg anak tiri..
Quote Pearlapple 20-12-2019 07:08 PM
Kenapa kejam sangat.
Patut diri sendiri yang mati bukan anak tu.
Semoga mendapat balasan yang setimpal.
Harap dalam penjara diseksa sebagaimana yg dilakukan.
Quote Perawankota 20-12-2019 07:08 PM
Gila ke????? Jahanam punya manusia
Quote sukacactus 20-12-2019 07:16 PM
Si bapak tiri tu mmg sial la dgn budak kecik pun nak tunjuk kuat
Tp mak kandung mangsa tu beribu kali lebih sial lg sebab mangsa ank kandung dia sdr
Sanggup tu, mcm xde hati perasaan dah
Quote thetimes 20-12-2019 07:21 PM
{:yameteh
Apalah salah budak tu. Budak kot. Yang mak dia pun. Adoi la. Stress baca berita macam ni.
Takziah untuk anak syorga.
Quote batmana 20-12-2019 07:34 PM
Bunuh dpt hadiah.hidup ditanggung selama 20 tahun?
Quote adila39 20-12-2019 07:47 PM
boleh x putuskan hubungan politik dgn indon ni
... pelik pelik2 lah
Quote ikanmasin 20-12-2019 08:20 PM
jahatnya dgn mak kandung sekali jahat..sampai hati
Quote aHoi83 20-12-2019 08:31 PM
Berita ape yg aku baca ni ????
Quote Modngengade 20-12-2019 08:33 PM
Berita biasa di indon...ummah x bertamadun
Quote Cicisweets 20-12-2019 08:55 PM
20 tahun je kena
Quote chicozinn 20-12-2019 09:29 PM
Tetiba aku teringat si hauk aka kekrul sebab dia penah acah2 tumbuk kekcop masa kekcop kcik2 dulu
Quote aienul 20-12-2019 09:30 PM
otak mana otak?
Quote umbut 20-12-2019 09:43 PM
Dah knp ngan indon goblok jongos ni.. macam2 perangai indon ni.. haritu pak nak kahwin anak, anak kahwin mak.. cam jilakeee

Lihat semua komen(48)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.246959s Gzip On
To Top