Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Nak Kahwin Kali Keempat! Kalau Dah Mata Keranjang, Memang Susah Nak Berubah

20-12-2019 04:47 PM|Oleh: Saiful| Komen: 86

Adalah seorang bekas pembaca berita ni, dah kahwin kali ketiga pun masih lagi mata keranjang!

Gosip panas Miss K dari Astro Gempak ini menyatakan dulu masa kahwin dengan isteri ketiga memang manisnya tahap potong kaki.

Pendek kata memang lovey dovey dan lautan api pun sanggup direnangi.

Namun semuanya tinggal kenangan sahaja bila baru-baru ini bekas penyampai berita itu edarkan kad kahwin.

Gambar Hiasan
"Terus terbayang wajah isteri dan anak dia yang comel tu," kata Miss K.

Difahamkan, bekas penyampai berita itu rupa-rupanya curang dengan seorang wanita lain sampai mengabaikan isterinya di rumah.

Bukan itu sahaja, suami entah ke masa masa isteri mengalami keguguran.

Mungkin sebabk sibuk usung bakal isteri baru agaknya.

Dengar kata masa jadi penyampai berita pun 'kantoi' usung perempuan pergi kelba malam tanpa pengetahuan isteri.

"Alahai…kasihanilah isteri tu. Lupa ke pada pengorbanan dia masa awak merayu-rayu nak kahwin dengan dia dulu? Lupa ke macam mana keadaan awak masa dia terima awak dulu?" tambah Miss K.

Harap perkahwinan kali keempat ini kekallah sampai mati.

Tapi kalau dah namanya mata keranjang, susah juga nak berubah. -CARI   

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
5
Terkejut
4
Sedih
2
Lawak
3
Bosan
1
0
0
Komen: 86
Komen

Previous : Shuib Lebarkan Sayap, Lancar Single Pertama "Sampai Tua"

Next       : Kini Bergelar Suri Hati Mr Pilot, Farah Nabilah Selamat Diijab Kabul

Komen Terbaru

Quote mily 24-12-2019 01:45 PM
Jenuh pikir akronim2 ni...hahah

Lain-lain Komen

Quote kakasotong2 20-12-2019 04:49 PM
Whoryus?




Quote matbad 20-12-2019 04:56 PM
Aku nk baca komen kejap lagi nak tau sapa ja
Quote Adm89 20-12-2019 04:59 PM
Siapakah?
Quote matchstick 20-12-2019 05:15 PM
Abu bakar atan ke.. Speku je ni.
Quote beta_carotene 20-12-2019 05:22 PM
matchstick replied at 20-12-2019 04:15 PM
Abu bakar atan ke.. Speku je ni.

Meols pernah jumpa pakcik ni kat airport.. Macam gatal je rupanya
Quote chilly 20-12-2019 05:37 PM
Macam ngumpat pasal Tok ABA jer ni Kalau betol dia OKT teringat betapa gomaknya mekap perantin pompuan yang ke-3 Tok ABA.
Quote awekjepun 20-12-2019 05:57 PM
matchstick replied at 20-12-2019 05:15 PM
Abu bakar atan ke.. Speku je ni.

Sapa isteri2 dia tu.. dia pun pernah kawin dgn pembaca berita jugak kan. Still together or dah bercerai?
Quote syamzana 20-12-2019 06:27 PM
ABA bukan kawen ngan Dang S ke?igt itu je la bini nye smpai skrg.
Quote tikusmontok 20-12-2019 06:29 PM
syamzana replied at 20-12-2019 06:27 PM
ABA bukan kawen ngan Dang S ke?igt itu je la bini nye smpai skrg.

Dang tu bekas istri kan
Quote boboiyot 20-12-2019 06:29 PM
syamzana replied at 20-12-2019 06:27 PM
ABA bukan kawen ngan Dang S ke?igt itu je la bini nye smpai skrg.

DS dah jadi bini composer ke apa ntah....lama dah cerai
Quote syamzana 20-12-2019 06:37 PM
boboiyot replied at 20-12-2019 06:29 PM
DS dah jadi bini composer ke apa ntah....lama dah cerai

laaahaii tinggal ketapi iols. waktu bibir mcm kene sengat tebuan tu dah cerai ke?
Quote samshik 20-12-2019 06:41 PM
boboiyot replied at 20-12-2019 06:29 PM
DS dah jadi bini composer ke apa ntah....lama dah cerai

DS dah slmt kawin ngn abam kpd minik puteh gebus abang bung...
Quote silampumeja 20-12-2019 06:44 PM
syamzana replied at 20-12-2019 10:27 AM
ABA bukan kawen ngan Dang S ke?igt itu je la bini nye smpai skrg.

Ya ampon zaman bila chuols ni...dh 10tahun agaknya dang suria tu kawin dgn ad samad komposer lagu tu...
Quote timah03 20-12-2019 06:48 PM
Jap.....kalau dah ambil gosip dari orang lain...kena la bagi credit.....
Respek bahan orang lain....
Quote Perawankota 20-12-2019 07:11 PM
timah03 replied at 20-12-2019 06:48 PM
Jap.....kalau dah ambil gosip dari orang lain...kena la bagi credit.....
Respek bahan orang lain... ...

Perhhhhh hebat ABA nih
Quote thetimes 20-12-2019 07:23 PM
Huhu. Siapa pulak tu?
Quote MisXoXo 20-12-2019 07:54 PM
samshik replied at 20-12-2019 06:41 PM
DS dah slmt kawin ngn abam kpd minik puteh gebus abang bung...

Abg tirik kann..bkn se mak dgn bini bung kan
Quote SR4tahun 20-12-2019 08:01 PM
siyes ah abu bakar atan ni seorang yg gatal hahaha xleh brain
tp dia bekas pembaca berita ke, mcm wujud je dia kt tv3 lg
Quote mimi77 20-12-2019 08:18 PM
samshik replied at 20-12-2019 06:41 PM
DS dah slmt kawin ngn abam kpd minik puteh gebus abang bung...

Yeke mek?hat mana 1?

Lihat semua komen(86)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top