Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Semoga Cepat Sembuh My Hero" - Reaksi PU Abu Bekas Isteri Kongsi Gambar Anak Sakit

20-12-2019 11:19 AM|Oleh: LilRose| Komen: 30

Bekas isteri Pencetus Ummah (PU) Abu Sufyan, Ain 'Afini berkongsi beberapa foto anaknya yang jatuh sakit, baru-baru ini.


Kredit foto: IG

Kesiannya, Muhammad Adam Aysar sakit apa tu sampai masuk hospital?


Kredit foto: IG

Ain bagaimanapun tidak menjelaskan punca anaknya sakit dan meminta orang ramai mendoakan Adam Aysar cepat sembuh.


Kredit foto: IG

Intaian di IG PU Abu juga mendapati pendakwah bebas itu turut berkongsi gambar anaknya yang terbaring lemah.

"Semoga cepat sembuh my hero," luahnya.


Kredit foto: IG

Berikutan itu, ramai mendoakan semoga Adam Aysar cepat sembuh. 

Namun, ramai juga meluahkan rasa kasihan terhadap anaknya yang hidup tanpa bapa di sisi lebih-lebih lagi ketika jatuh sakit.


Kredit foto: IG

Semoga Adam Aysar cepat sembuh. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
3
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 30
Komen

Previous : "Sekurang-kurangnya Ada A" - Zizan Sempat Melawak Walaupun Dijangkiti Influenza A

Next       : "Didikan Yang Sempurna," Netizen Sebak, Puji Akhlak Anak Ozlynn & Johan

Komen Terbaru

Quote kokocrunch 23-12-2019 11:59 AM
Semoga cepat sembuh adam ...

Lain-lain Komen

Quote Fatyzana 20-12-2019 11:34 AM
Sedihnya baca caption ibu dia.
Semoga membesar jadi anak yang soleh dan jaga umi awak baik2 ya.
Quote LuvAurora 20-12-2019 11:49 AM
sedihnya comey kut
Quote Iramaku 20-12-2019 12:07 PM
moga cepat sembuh syg...comel anak, nasib xikut muka apaknya
Quote Suchi 20-12-2019 12:12 PM
Comel, alolo rindu nk bau masham pipi tembam gini tapi tanak ngandung lagi perit wehh ngandung.
Sakit nk kuarkan anak  tu takla 9 bulan menanggung atapi azab mengandung  jenuh nak hadap

Quote azie_fariza 20-12-2019 12:12 PM
Get well soon. Comel sgt2 bby ni
Quote kibodwatriuh 20-12-2019 12:17 PM
Comel anak dia
Quote chekacheku 20-12-2019 12:25 PM
Semoga membesar jd ank soleh mcm arwah ammar..
Quote jijilaaa 20-12-2019 12:28 PM
yucks my hero konon, budak tu besar itu, dia tumbuk je muka ko..tunggu je laa
Quote mamamia98 20-12-2019 12:56 PM
Semoga membesar dengan baik dan jadi pelindung untuk ummi mu sayang..
Quote buapakperut 20-12-2019 01:46 PM
iols doakan ibunya dapat suami jauh lagi baik, lagi besor badan macam kane,sekali si bapa taguna mencapub dalam kesedihan ibu,penderitaan sianak, kasi uppercut kat dagu kambing ni. kontek senyap2 dahle,nak juga komen kat medsos untuk lihatlah dunia.poyos
Quote bungarose 20-12-2019 01:53 PM
Cumilnyer anak.... kesian baby...
Quote umbut 20-12-2019 03:34 PM
Baby selalu demam.. bdn lum kuat....semoga cepat sembuh
Quote sideqsegaraga 20-12-2019 03:46 PM
Semoga cepat baby Muhammad Adam Aysar. Semoga menjadi anak yang soleh, anak yang boleh Umi harapkan.
Quote Lavender85 20-12-2019 03:57 PM
Cepatnya dh besar huhu.. mcm baru semalam lahir.. tiba2 semangat bulat.. rasa nk gomol2 hehe.. semoga membesar dgn sihat jadi anak yg berjaya dunia akhirat
Quote supermum 20-12-2019 04:11 PM
Comelnyaaaaa
Quote DayangKirana 20-12-2019 04:28 PM
comel sangat..
kesian pulak bile kenangkan kecik2 lagi mak ayah dah berpisah..
Quote Adm89 20-12-2019 05:27 PM
Comeynya anak peekaboo ni. Semoga cepat sembuh adam aysr
Quote Lentera 20-12-2019 05:54 PM
Kesian si kecik.. Kesian si ibu.. Klu x silap ibunya masih study lak tu.. Smoga ibunya being tough. Demi anak, seorg ibu sanggup hadap apa saje
Quote weezerfan 20-12-2019 05:59 PM
Ya Allah sebijik muka apak dia. Harap x menurun perangai buaya apak dialah.

Lihat semua komen(30)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.113190s Gzip On
To Top