Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Wanita Sado Tak Kisah Suami Lebih Kecil

12-12-2019 05:57 PM Komen: 33
Wanita ini memiliki badan kekar mengalahkan kaum lelaki, malah tidak kisah jika suaminya memiliki badan lebih kecil daripadanya.

Dia merupakan juara dunia bina badan wanita, Nataliya Kuznetsova yang berasal dari Rusia dan sudah berjinak-jinak dengan sukan itu sejak berusia 14 tahun lagi.

Dalam satu wawancara terbaharu bersama Golder's News and Sport, wanita ini berkata dia bertemu dengan suaminya, Yusif Eyvazof, 42 kira-kira 10 tahun lalu sebelum mereka berkahwin. 

Foto: Golders
Saya tidak kisah jika ada yang berkata lengan saya lebih besar berbanding suami.

Lebih penting dalam hubungan yang bahagia ialah kasih sayang, persefahaman dan sokongan, katanya.

Katanya lagi, bermula dengan berat cuma 40 kg sahaja, kini dia memiliki berat 90 kg. Malah dia tidak pernah bermimpi bakal berjaya dalam bidang bina badan ini. 

Jurulatih saya pertama di sekolah yang memberi galakan kepada saya untuk menyertai sukan ini.

Dia sangat mempengaruhi masa depan saya, katanya. - CARI 

Foto: generationiron

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 33
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Suchi 13-12-2019 07:58 PM
ada anak dah ke dia ye?

Lain-lain Komen

Quote baghal_bortuqal 12-12-2019 02:49 PM
perghhh tgk peha dia; scwharzenegger pon kalah kawwww
Quote Boomibulat 12-12-2019 02:58 PM
Harap2 abang Yusif x berani buat hal..
Quote ciwelireng 12-12-2019 03:18 PM
wow jangan macam " abang
Quote fliphair8 12-12-2019 03:23 PM
sapa top sapa bottom ni?

Quote whadda 12-12-2019 03:34 PM
klo tak tengok muka umpama mengangkat abam sado
Quote Megikari 12-12-2019 03:41 PM
Kussss semangat otot dia. Abis la laki dia kena kepitan skala 9.8 richter malam2
Quote VioletsAre_Blue 12-12-2019 04:02 PM
Suara dia lebih garau dari jantan gara2 banyak ambik hormon jantan dan steroids
Quote Kurex 12-12-2019 04:05 PM
apa iniiiiiii
Quote Kurex 12-12-2019 04:06 PM
@Themilo boleh la try cikki sado pulak lepas ni
Quote sue_liah 12-12-2019 04:12 PM
aduh ngerinya tgk lengan kaki sheols yg mcm nk meletop tu

tp untung la laki sheols stim juga tgk sheols
Quote torres9 12-12-2019 04:16 PM
Tunggu masa je tumbuh janggut macam kes ahli bina badan perempuan sebelum ni
Quote Victorioussss 12-12-2019 04:34 PM
Ni kemut boleh patah

Meraung sakit tp ok la sblm tu dh kesedapan
Quote AbukRokok 12-12-2019 04:46 PM
Victorioussss replied at 12-12-2019 04:34 PM
Ni kemut boleh patah

Meraung sakit tp ok la sblm tu dh kesedapan

patah mende... klu yg bishe bishe.. boleh putus terus woooo

Quote buapakperut 12-12-2019 05:58 PM
nampak beso juga lakinya, ingatkan macam naqiu
Quote Perawankota 12-12-2019 06:28 PM
Seram aihh tgk muka dia
Quote weezerfan 12-12-2019 06:37 PM
Omg.... Another level of ugly
Quote Victorioussss 12-12-2019 07:28 PM
AbukRokok replied at 12-12-2019 04:46 PM
patah mende... klu yg bishe bishe.. boleh putus terus woooo

Fuh..putus dlm kenikmatan
Quote KIM.K 12-12-2019 07:38 PM
Ponend
POnent
PoNEn
Quote sapeka 12-12-2019 08:04 PM
Elok ka badan camni
X lawa lah

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.156471s Gzip On
To Top