Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Kalau Duduk Dengan Mertua, Kenalah Pandai Ambil Hati, Baru Lah Bahagia"- Niena Baharun

12-12-2019 05:02 PM|Shimmer Shine| Komen: 114



Jarang seorang isteri mahu tinggal bersama mentuanya disebabkan pelbagai alasan. Namun tidak buat aktres jelita, Niena Baharun yang beruntung dapat tinggal bersama ibu dan bapa mertuanya yang tidak pernah membezakan layanan antara anak dengan menantu. 

Pujiannya itu didedikasikan di laman Instagram lalu menjelaskan sepanjang tinggal di rumah mentua,  segala-galanya dimanjakan dan tidak sekalipun berasa terasing. 
Kredit foto:ig


Maklumlah ramai pengikutnya bertanyakan perasaanya tinggal bersama mentua. 

"Bagi Niena, kalau kita masuk rumah orang, kita kenalah pandai bawa diri, ambil hati mertua dan sesuaikan diri dengan keluarga baru." 

Kredit foto:ig


Malahan Niena sempat berkongsi tip bahawa jika suami buat hal, mertua ada sekali untuk dijadikan tempat rujukan. 

Kredit foto:ig


Beruntungnya Niena, tak semua orang yang bertuah mendapat ibu bapa mentua yang baik begini. Apa pun, yang baik jadikan teladan ya. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 114
Komen

Previous : "Zul Ariffin Mahu Berehat Seketika Dari Socmed" - Kelab Peminat Tolong Jawab Sebab Zul Tutup IG

Next       : "Macam Saya" - Neelofa Teruja Melihat Budak 5 Tahun Seiras Dengannya

Komen Terbaru

Quote Jemahjemah 19-12-2019 02:58 PM
Tak semua org bernasib baik cmtu. Ada je yg depan baik kemain. Kalau ada masalah rujuk je diaorg. Rupenya depan menantu ckp lain. Belakang menantu cucuk anak sendiri tp tu la Allah tu adil. Tunjuk depan2 perangai sebenar mentua camne. Malangnya mak dia mencucuk anak suruh cerai tapi anak nya sibuk datang merayu mintak maaf. No wonder semua menantu kaum kerabat tak tahan lama. End up kena tinggal lone ranger. Padan muka. Hasil mulut jahat. Eh emo pulak kiteee

Lain-lain Komen

Quote Kurex 12-12-2019 05:12 PM
aku sorang je ke tak kenal dia siapa
Quote prettyuglybabe 12-12-2019 05:18 PM
acu kalau mertua duduk flat
Quote RumiMenari 12-12-2019 05:20 PM
Kurex replied at 12-12-2019 05:12 PM
aku sorang je ke tak kenal dia siapa

Laki dia gendut kan sbb tu u x kenal hikhik
Quote bondeh 12-12-2019 05:39 PM
meolls je ke rasa anak dia tak comel.... putih je lebih mihihihi
Quote hollahop 12-12-2019 05:41 PM
untung mentua baik. rezeki kau la nina. tapi i rasa xsemua beruntung mcm kau.
buat la baik mcm mana pun, kalau mentua jenis hauk, segala apa yg kita buat semua xkena jugak.
so tips tu xboleh diguna pakai utk semua.

ke statement ni nak sedapkan hati tu.. padahal  meronta2 nak dduk rumah sendiri.

sorry la ye.
Quote brego 12-12-2019 06:00 PM
lawa anak bini. tambah lagi pandai amik hati.
untong la laki dia.

laki dia dan family mertua mesti orang ada2.
tengok jer la dinding rumah nya.
Quote sally03tomato 12-12-2019 06:10 PM
bondeh: meolls je ke rasa anak dia tak comel.... putih je lebih mihihihi



what a comment of a baby.. hitam nya hati
Quote tagas 12-12-2019 06:12 PM
saje bg post nak ngundang kecaman
Quote Romba 12-12-2019 06:21 PM
bondeh replied at 12-12-2019 05:39 PM
meolls je ke rasa anak dia tak comel.... putih je lebih mihihihi

Comel je..
Quote Perawankota 12-12-2019 06:31 PM
Aku x kawen, so mmg x tau lah nk komen apa
Quote azman124 12-12-2019 06:40 PM
tgk kat drama biasa2 je tak lah cantik sgt. Gmbr kat IG bkn main putih melepak. Tp still biasa2 je bg aku. Mira Filzah tak pyh putih melepak dah comel.
Quote violetungu 12-12-2019 06:47 PM
Putih gebu baby macam anak mat saleh plak.
Quote mawardia 12-12-2019 06:49 PM
I ols teringat masa dia belakon jadi doktor yg menggedik nak kan ustaz navy tu, I ols rengsa tgk gigi dia kuning bebenor. Harap skarang dh gi buat treatment ye sis.
Quote ratuiphone 12-12-2019 06:56 PM
Kurex replied at 12-12-2019 05:12 PM
aku sorang je ke tak kenal dia siapa

ni la husna...kalau husna ko tak kenal..mmg tak dpt d bantu inn la...ahahhaha
Quote krustykrab 12-12-2019 07:05 PM
prettyuglybabe replied at 12-12-2019 05:18 PM
acu kalau mertua duduk flat

Masa tu baru la semua serba x kena
Quote Kurex 12-12-2019 07:09 PM
ratuiphone replied at 12-12-2019 06:56 PM
ni la husna...kalau husna ko tak kenal..mmg tak dpt d bantu inn la...ahahhaha

husna pulak... mana satu ni?
Quote acikhan 12-12-2019 07:10 PM
Mertua ORKA n duduk umah banglo mmg selesa Lerr, cer duduk ceruk kg ke? Felda ke? Atau flat pprt? Nangis Kaka ooii
Quote Xim 12-12-2019 07:11 PM
Edited by Xim at 12-12-2019 07:13 PM

Harapnye panas sampai ke ptg la . Jgn tetibe hujan d tgh hari plak
Quote slyfynx 12-12-2019 08:27 PM
Yay, artikel IG lagi.
Cari ni mmg CnP ape yang artis tulis kt IG je kot.
Xde kajian ke, ape ke.

Lihat semua komen(114)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
1.684777s Gzip On
To Top