Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

"Sudah Tukar Nama, Bukan Lagi Iqram Dinzly" Dah Berubah, Ini Tujuan Iqram Tukar Nama..

12-12-2019 01:02 PM|SakuraJo| Komen: 111

Pelakon yang sering terlibat dengan pelbagai kontroversi, Iqram Dinzly mendedahkan dia kini menggunakan terbaharunya iaitu Iqram Al Muhammadi Dinzly.

Memetik laporan Astro Gempak, pertukaran namanya mempunyai maksud atau misi tertentu.

IG
"Saya mahu dikenali sebagai Iqram Al Muhammadi Dinzly kerana saya mahu kongsi ilmu Islam kepada orang ramai terutamanya anak-anak muda.

"Golongan muda masa kini sememangnya bijak dan cepat mendapat informasi, namun saya juga difahamkan, ramai juga antara mereka yang terpesong dan sesat.

"Tidak mengapa jika sesat, tapi jangan sampai sesat barat, jangan sampai begitu," katanya kepada Astro Gempak. 

IG

Katanya lagi, dia juga sudah berubah berbanding dirinya yang dulu. Kini, dia lebih mementingkan kesederhanaan dalam apa jua.

"Iqram Dinzly dahulu sukakan banyak benda baru, pakai barang baru, tapi diri saya sekarang cukuplah ala kadar sahaja," katanya lagi.

Diharapkan perubahan ini membawa kebaikan kepada pelakon ini. Takmo dah tayang-tayang benda tak sepatutnya ya. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
7
Marah
3
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
4
Komen: 111
Komen

Previous : "Semoga Banyak Mata Terbuka" - Ches Al-Maliki Keluar Kenyataan Media Kes Da'i Farhan

Next       : Pakai Kasut Tumit Tinggi Buat Elfira Loy Lebih Yakin Diri

Komen Terbaru

Quote gideoncross 31-12-2019 10:38 AM
makneng replied at 13-12-2019 01:22 PM
Kan... Mak susah nak husnuzon sis.. Tp tulah tengok kan aje jauh mana pegi dia

Iol pling x snggup tngok live Insta dia dlu.

Lain-lain Komen

Quote princessmiang 12-12-2019 01:03 PM
Tuka jd diva princhicky
Quote electricopop 12-12-2019 01:15 PM
Apooooooooo?
Quote minguk 12-12-2019 01:16 PM
semoga istiqomah
Quote Kurex 12-12-2019 01:18 PM
semoga kekal
Quote damian_lee 12-12-2019 01:18 PM
Lepas nonok tersebar be likee
Quote sukacactus 12-12-2019 01:23 PM
Alhamdulillah kalau benar dah terbang hantu mereng dia
Quote makneng 12-12-2019 01:29 PM
Erm... Jgn jd penonggeng ugama sudahlah ye.. All the best
Quote Yeehaw 12-12-2019 01:30 PM
Baikkkkkkk
Quote kucingitam 12-12-2019 01:32 PM
nampak harum wangi pulak gambar tu..kalo bandingkan dgn princechiqy boom boom
Quote jijilaaa 12-12-2019 01:32 PM
dah habis duit kot..terpaksa la buat comeback..esok2 dah berduit jadik la balik prince chiki tu
Quote fushimi 12-12-2019 01:35 PM
harap tak nari nari sampai nampak kotel lagi k
Quote Ailebiu 12-12-2019 01:36 PM
Hari ni keluar video kunyit dia kan?
Quote meow_tompok 12-12-2019 01:39 PM
kemas, wangi mcm ni kan elok

betul2 berubah atau tak... just wait n see, takmo komen apa2

Quote mixed 12-12-2019 01:40 PM
kan dah elok sikit x busuk
lps ni bt pangai elok sikit

all the best
Quote NekNgah 12-12-2019 01:42 PM
Dah sihat ke?
Quote MadameOnion 12-12-2019 01:47 PM
dia ni mmg hensem..berlakon pun best..tetap hensem walaupun masa sewel hari tu..tapi sayangnya dia ni otak tak centre
Quote slyfynx 12-12-2019 01:47 PM
Tgk gmbr 1st teringat cite konon2 ust/pengacara tu kene catfish ngn org Philippines.
Quote mesmerize 12-12-2019 01:49 PM
macam ni kan elok.. takde la merepek2 catwalk sampai nampak telur pelbagai
Quote unguaurora 12-12-2019 01:51 PM
Kembar nqiu

Lihat semua komen(111)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.138481s Gzip On
To Top