Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Nafsu Buas, Hakim Wanita Paksa Peguam Lakukan Threesome Di Kamar Mahkamah

12-12-2019 12:15 PM Komen: 33
Seorang hakim wanita didakwa menyalahgunakan kamar mahkamah untuk melakukan hubungan seks dengan peguamnya.

Dawn Gentry, 38, dari Kentucky, Amerika Syarikat didakwa memaksa beberapa peguam untuk melakukan hubungan seks 'tiga serangkai' (threesome) dengan teman lelakinya.


Kredit foto: METRO

Kesemua peguam yang menolak permintaannya itu dikatakan tidak akan diberi keutamaan dalam mana-mana kes diwakili mereka.

Menurut Suruhanjaya Kehakiman Kentucky, hakim itu juga dikatakan menggunakan aplikasi media sosial Snapchat untuk 'bermain cinta' dengan peguamnya, lapor Metro.co.uk.

Selain itu, Dawn juga didakwa melakukan threesome membabitkan setiausahanya dan kekasihnya, Stephen Penrose yang juga bekas paderi.

Malah, dia juga membenarkan stafnya untuk minum hingga mabuk dalam waktu bekerja.


Kredit foto: METRO

Antara tuduhan lain, dia juga dituduh menggunakan kedudukannya untuk mendapatkan Penrose pekerjaan di mahkamah sebagai pakar kes.

Rakan sejawatnya, Katherine Schulz turut mendakwa Dawn pernah menghubunginya menerusi Snapchat dan memintanya menggoda bekas suaminya, Brian Gentry supaya dia boleh menuduh lelaki itu berlaku curang terhadapnya.

Dawn yang kini seorang janda itu bagaimanapun menepis semua dakwaan ke atasnya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
3
Komen: 33
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote merrissa 19-12-2019 07:32 AM
lebar je senyum dia...yeler....dlm penjara boleh threesome..foursome..somesome

Lain-lain Komen

Quote MissLana 12-12-2019 12:28 PM
wow gila babi punya mastermind corrupt yachhh, hakim tp segala keje kotor kau sapu!
Quote JohnnySins 12-12-2019 12:30 PM
brazzers........wakakakakakakakakakakakakaa
Quote boyagombak 12-12-2019 12:34 PM
I sentenced u a jail with u have to please & have three some with me a life time..
The Accused : Yahoooo no need to think about my wife anymore in the jail
Quote Artemesiaa 12-12-2019 12:35 PM
Macam mana boleh naik jadi hakim guna cara tu juga ke mungkin
Quote grouper 12-12-2019 12:36 PM
Kena tangkap pun senyum manis...x sabar nak tgk movie adaptasi kisah hakim ni oleh pelakon gred A hollywood
Quote fliphair8 12-12-2019 12:46 PM
wow wow wow....ingatkan ni hanya berlaku dlm porn movie yach.....
Quote ikanmasin 12-12-2019 12:52 PM
tu dia aihhh..menyalahgunakan kuasa..
Quote Zack8hunter 12-12-2019 12:57 PM
JohnnySins replied at 12-12-2019 12:30 PM
brazzers........wakakakakakakakakakakakakaa

punoh institusi kehakiman..
Quote Victorioussss 12-12-2019 01:13 PM
The court find defendand guilty. I hereby sentence death by snu snu
Quote simatakucing 12-12-2019 01:18 PM
Dasyatnya

Quote TravellingBear 12-12-2019 01:20 PM
Muka iras isteri kakbah
Quote Kurex 12-12-2019 01:22 PM
muka ada senyummmmm
Quote minguk 12-12-2019 01:28 PM
paderi juga boleh jadi bekas.
Quote sehirkedi 12-12-2019 01:42 PM
Dahla huduh.. Perangai lagi huduh rakus.
Quote NekNgah 12-12-2019 02:24 PM
Eeee... teruknya perangai.  Nak tau juga macamana tertangkap.
Quote Andyscenes 12-12-2019 02:53 PM
JohnnySins replied at 12-12-2019 12:30 PM
brazzers........wakakakakakakakakakakakakaa

kau xde la berlakon arini
Quote izwan_izi 12-12-2019 02:57 PM
Victorioussss replied at 12-12-2019 01:13 PM
The court find defendand guilty. I hereby sentence death by snu snu

Futurama..amazonian woman..
Quote Simunggu 12-12-2019 03:07 PM
3some mcm mana tu??? MFM atau MFF
Quote nononcrux 12-12-2019 03:45 PM
gelinye yach.. kenapa nak 3some kalau bole 2 je.. salah guna kuasa plak tu

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.287574s Gzip On
To Top