Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Hubungan Terlarang? Gara-Gara Mesra Berpelukan, Sham Visa Dan Naqiu Dituduh G**

10-12-2019 04:54 PM|Shimmer Shine| Komen: 44



"Fitnah ini beri kesan buruk kepada keluarga kami. Mereka langsung tak sensitif." 

Itu luahan kekecewaan peserta program Gegar Vaganza musim keenam (GV6),  Sham Visa terhadap tuduhan netizen  dia dan Naqiu menjalin hubungan terlarang. 

Menyifatkannya sebagai keterlaluan serta tidak masuk akal, Sham menegaskan fitnah itu mungkin disebarkan oleh mereka yang melakukan perkara terkutuk itu atau datang dari keluarga yang kurang kasih sayang.

Ig

MENGAIBKAN! 

Tuduhan itu sangat berat kerana masing-masing sudah berkeluarga. 

Sham turut mempersoalkan adakah satu kesalahan sekiranya dia menunjukkan kasih sayang seorang abang kepada adik. Tambahan pula mereka sudah lama kenal sejak Naqiu masih bersama kumpulan Boboy lagi seperti dipetik Harian Metro. 

Ig

Tuduhan itu timbul setelah mereka dilihat sering berpelukan apabila berjaya mara ke minggu seterusnya sepanjang GV6 berlangsung.

Bahkan apabila Sham mencium pipi Naqiu apabila dia diumumkan juara konsert mingguan membuatkan isu itu semakin hangat diperkatakan.

Gambar kemesraan mereka yang tular turut menjadi pencetus fitnah tersebut.

Sementara itu, Naqiu berkata dia tidak boleh bertolak-ansur dengan dakwaan itu apatah lagi sudah mempunyai lima anak.

"Saya hanya mampu ketawa bila mereka buat tuduhan berdasarkan keakraban kami. Saya hormat Sham sebagai abang dan dia banyak memberikan sokongan serta dorongan walaupun kami sama-sama bertanding."


Hubungan akrab lebih 15 tahun itu bermula diawal kemunculannya yang sering berlatih di studio milik Sham.

"Mungkin orang tak tahu sejarah kami boleh kenal rapat. Apa yang mereka nampak hanya situasi sekarang dan sebarkan fitnah." 

Macam-macam ya cerita hiburan sekarang. Kalau di negara barat, ianya dipanggil bromance iaitu keakraban antara dua lelaki tetapi tidaklah sampai hubungan terlarang. Jadi, anda di luar sana, jaga mulut ya. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
1
0
0
Komen: 44
Komen

Previous : Ahli Kumpulan Saujana Dikritik Lelaki Lembut, "Saya Bukan Lembut Tapi Manja.." - Dr Idzu

Next       : Saya Nekad "Unfollow" Zara Zya Di Instagram - Hafreez Adam

Komen Terbaru

Quote electricopop 12-12-2019 01:26 PM
So sweet... tibah!!

Lain-lain Komen

Quote Themilo 10-12-2019 04:56 PM
k, kalau betul pun, dedua hauk.
Quote cikatilia 10-12-2019 05:01 PM
adakah ini igauan peminat fantasi gay?

mcm supernatural pon aku ada termasuk site org berangan dean dgn sam tu gay


gituh

Quote kucingitam 10-12-2019 05:02 PM
kalau perempuan peluk2 cium2 laga pipi manja2 taknak lak tudus lesbo..

asal laki peluk2 sikit kata gay..

bias la korang ni..
Quote Bunggah 10-12-2019 05:06 PM
Hmm...mmg nmpk lain. Netizens ni sibuk lah
Quote Noraniza_Iblis 10-12-2019 05:09 PM
naqiu so haukk yachh to be gayah..
Quote September14 10-12-2019 05:11 PM
Plg geli bila org ckp mcm tony stark n peter... ewww korg dah knpa sial
Quote fliphair8 10-12-2019 05:15 PM
netizen mesia mmg taksub ngan gayah dan semburit....
Quote mixed 10-12-2019 05:22 PM
lps tgk pic deols ala2 nk berkiss
terus ku tgk muka toni setak ni loya
Quote sarah82 10-12-2019 06:17 PM
Dulu.. Kalau mcm ni.. Aku akan jawab.. Gay kejadahnya.. Anak berderet.. Tapi sejak aku tau rupanya ada lelaki gay nikah dan ada anak.. Aku mcm huhuhu sajork la
Quote Rainrein 10-12-2019 06:36 PM
Kemain berpeluk cium pipi bagai, ngan adik beradik sendiri ada ke macam tu?
Quote Nham22 10-12-2019 06:38 PM
Ade erkk lelaki yg tak. Segan nak posing camtu... Posing ala2 gay yachhh... Kalau dgn anak sendiri. Xpa gak...
Quote Orix 10-12-2019 06:42 PM
ummah meleis bodo jah ckp depa ni gay. walhal kalo budaya ereb bukan main sanjung habis semua perkataan smpai ke nama anak nak di-erebkan, bila bab2 gini terus cop gay. like hellloooo laki ereb lagi lah, laga2 pipi hurkeh bila jumpa....
Quote Perawankota 10-12-2019 07:01 PM
X sesuai langsung org nk ckp gay... Adoi
Quote RumiMenari 10-12-2019 07:38 PM
Adoiiiiii... Dh la NQ tu persis iqram chikki boom
Quote Ladybird910 10-12-2019 10:12 PM
Tak nampak pon ciom tu..tp naqiu 5ank..ok wow!
Quote CinnamonR 10-12-2019 10:37 PM
Rse cam naqiu ni jenis adik yg manje
Quote miss_strangers 10-12-2019 11:11 PM
Anak bongsu harusla manja. Iols Rasa kalau shamnaqiu ni ummah lemari, mesti diorang cover...ni xmacam cover Pon. So bukan ummah lemari kot.
Quote ashilalat 10-12-2019 11:57 PM
Kalau gayah pon x selera lah dengan kedua2 nya. Takde yg hensem lagi ke nak menggayah?
Quote chicozinn 11-12-2019 12:09 AM
Hmm..gmbar plak ngan chipsmore..nmpak sgat game haprak asterok nihh

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.158665s Gzip On
To Top