Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Sharifah Sakinah Botakkan Kepala Anak, Netizen Buat Speku Anais Sakit Kronik

2-12-2019 10:30 AM|intan| Komen: 66

Jika anda mengikuti perkembangan pelakon Sharifah Sakinah, sudah pasti anda perasan mengenai perubahan anak perempuannya, Anais yang kini sudah botak.

Lantas, ramai yang membuat spekulasi mengenai perubahan terbaru anaknya itu.



Sharifah Sakinah kemudian memuat naik posting terbaru di laman instagram beliau dan mendedahkan bahawa ramai yang mula membuat pelbagai andaian dan spekulasi mengenai tindakannya membotakkan kepala Anais.


Namun, Sharifah tidak memberi sebab mengapa dia bertindak demikian malah ingin membiarkan sahaja netizen terus tertanya-tanya. Malas layan kot?

Ramai juga peminat memberi andaian bahawa rambut Anais dibotakkan supaya rambut baru tumbuh lebih lebat dan cantik di kemudian hari.


Anais botak pun cantik! Ramai yang puji dan berharap lepas rambut tumbuh kelak, sama cantik seperti ibunya. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
4
Komen: 66
Komen

Previous : Isu Jalil Hamid Dibayar Rendah, "Bila Dah Mati Esok Barulah Sibuk Nak Buat 'Tribute' - Adibah Noor

Next       : Lepas Isu Brazilian Waxing Dan 'Kongkek', Daphne Iking Tampil Bertudung Litup

Komen Terbaru

Quote adelea 10-12-2019 10:21 AM
tipuware replied at 2-12-2019 10:45 AM
Dulu aku penah botakkan rambut masa umur 6 tahun psl aku percaya mak aku ckp nnt rambut tumbuh yg br ...

hahahha , ini aku nak gelak
aku pon masa umur 5 tahun pon kena kutu jugak , rambut aku mak aku simpan panjang sbb anak pompuan sorg la katakan  masa tu, pastu p tadika kemas , kan ada nanti session baring masa kul 10 pagi tu , berjangkit kutu.

Nasib la arwah tak bagi potong
so dia la yg tiap2 petang melayan buang kutu .

Lain-lain Komen

Quote tipuware 2-12-2019 10:45 AM
Dulu aku penah botakkan rambut masa umur 6 tahun psl aku percaya mak aku ckp nnt rambut tumbuh yg bru  kerinting cam rambut dia.. Rupanya dia buat cam tu utk buang kutu Kat kepala aku.. Hahahha
Quote CinnamonR 2-12-2019 10:45 AM
Maknye xnak botak pulak kee
Quote kukukatablog 2-12-2019 10:50 AM
aku first time tengok anak dia dalam ig,
aku ingat lelaki sbb botak...
patut muka comel giler, pompuan rupanya....
Quote helicornia 2-12-2019 10:59 AM
tipuware replied at 2-12-2019 10:45 AM
Dulu aku penah botakkan rambut masa umur 6 tahun psl aku percaya mak aku ckp nnt rambut tumbuh yg br ...

anak kinah ni pun ada kutu kot hahaha
Quote rukia2 2-12-2019 11:19 AM
tipuware replied at 2-12-2019 10:45 AM
Dulu aku penah botakkan rambut masa umur 6 tahun psl aku percaya mak aku ckp nnt rambut tumbuh yg br ...

Hahahahaa...jujurnya kamu
Quote Fly_over 2-12-2019 11:20 AM
Edited by Fly_over at 2-12-2019 11:25 AM

kalau ank dia xde sakit kronik dr org speku bukan2 baik bgtau jela. skeri laaa org speku ank sakit kronik.
Quote chicozinn 2-12-2019 11:50 AM
tipuware replied at 2-12-2019 10:45 AM
Dulu aku penah botakkan rambut masa umur 6 tahun psl aku percaya mak aku ckp nnt rambut tumbuh yg br ...

aku dlu takde la extreme sampai kena botakkan kepala..xsilap aku dulu kne basuh rambut pkai syampu khas sbab asal bukak serkup je mesti ade kutu merayap lagi2 serkup skola kaler putih tu..

Quote mamasaffiya 2-12-2019 11:58 AM
Officer iols pernah botakkan kepala dia sbb anak pompuan dia ada kutu. Dia botakkan anak dia sekali dgn dia botak sbb x nk anak dia malu. Kira ada geng lah
Quote ikanmasin 2-12-2019 01:02 PM
chicozinn replied at 2-12-2019 11:50 AM
aku dlu takde la extreme sampai kena botakkan kepala..xsilap aku dulu kne basuh rambut pkai syampu ...

anak buah akk dl teruk betul kene kutu.memacam dah pakai tp tak jalan
jg last2 my mom beli ridsect spray 1 kepala pastu ttp dgn tuala.1jam buka
seram penuh tuala putih kutu segala ibu kutu mati,3x syampu pastu sampai
skrg anak buah takde kutu.mungkin rambut dah bau ridsect kot kutu tak mau
lepak
Quote ikanmasin 2-12-2019 01:03 PM
Fly_over replied at 2-12-2019 11:20 AM
kalau ank dia xde sakit kronik dr org speku bukan2 baik bgtau jela. skeri laaa org speku ank sakit k ...

kan ptt bgt jer lah dr netizen speku yg bukan2 dah jd doa pl..
sempoi2 jg tp beragak lah jg..saja kecoh2 kisahnya..
Quote Bergosip 2-12-2019 01:12 PM
ikanmasin replied at 2-12-2019 01:02 PM
anak buah akk dl teruk betul kene kutu.memacam dah pakai tp tak jalan
jg last2 my mom beli ridsec ...

Mak saya pernah buat macam ni dekat adik saya. Dia ambik helmet sembur ridscet ke setiap ceruk dalam helmet tu, lepastu pakaian dekat kepala. Terus tak ada kutu dah. Mati lemas agaknya kutu2 tu
Quote ikanmasin 2-12-2019 01:14 PM
Bergosip replied at 2-12-2019 01:12 PM
Mak saya pernah buat macam ni dekat adik saya. Dia ambik helmet sembur ridscet ke setiap ceruk dal ...

kira pilihan terakhir lah tu bau ridsect tu busuk gak kan..
menjadi lah kan kiranya
Quote Acikgomen 2-12-2019 01:18 PM
Rengsa pulak acik baca artikel tt tulis anais cantik seperti ibunya
Sejak bila si kinah dungu ni cantik
Rupa dgn perangai sama huduh
Quote MatDeghem 2-12-2019 01:28 PM
sakinah3.jpg

sakinah4.jpg


dah separuh botak .... tak jaga and sikat selalu


Quote chicozinn 2-12-2019 02:13 PM
ikanmasin replied at 2-12-2019 01:02 PM
anak buah akk dl teruk betul kene kutu.memacam dah pakai tp tak jalan
jg last2 my mom beli ridsec ...

jiran aku kena camtu sebab da pakai syampu pun tak jalan..tapi memang patut sebab rambut dia tebal weyhhh..lebat lak tu

Quote selipar_hijau 2-12-2019 02:35 PM
Sebab kutu kot tu
Quote zuri154 2-12-2019 03:18 PM
anak kinah ni gegurl ke? aku ingat laki. anais tu nama pompuan ya
Quote firdAwAni 2-12-2019 03:40 PM
tipuware replied at 2-12-2019 10:45 AM
Dulu aku penah botakkan rambut masa umur 6 tahun psl aku percaya mak aku ckp nnt rambut tumbuh yg br ...

Hahaha.. Bijak mak awak..
Quote firdAwAni 2-12-2019 03:44 PM
ikanmasin replied at 2-12-2019 01:02 PM
anak buah akk dl teruk betul kene kutu.memacam dah pakai tp tak jalan
jg last2 my mom beli ridsec ...

Wow! Tips ni klu x jmpa jgk syampu yg ssuai. Haha

Lihat semua komen(66)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.083540s Gzip On
To Top