Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Tak Pernah Belajar Sains Ke?" Emma Maembong Diselar Kongsi Iklan Kembalikan Dara

2-12-2019 09:25 AM|Myeonir| Komen: 59

Walaupun drama 'Cemburu Seorang Perempuan' sudah menamatkan tayangannya pada minggu lepas, sudah ramai yang sudah mula merindui naskhah itu.

Tambahan lagi, kebanyakan penonton begitu terpukau dengan lakonan Emma Maembong yang membawa watak perempuan 'psiko' dengan baik sangat sehingga ramai yang naik gila sekali dengannya!

Kredit foto: IG
Meskipun, Emma dikenali sebagai seorang pelakon yang sering diselubungi dengan kontroversi tetapi dengan kejayaan drama 'Cemburu Seorang Perempuan', semakin ramai yang mula membuka mata kerana bakatnya.

Tetapi, baru sahaja dipuji oleh rakyat Malaysia, Emma sekali lagi terpalit dengan satu kontroversi. Ini diakibatkan oleh satu iklan yang dimuat naik olehnya di laman Instagram.

Kredit foto: Twitter
Netizen bengang apabila Emma berkongsi iklan produk jamu untuk mengembalikan lapisan dara. Selain itu, dia turut memuat naik tangkapan skrin mengenai artikel tentang seorang isteri diceraikan selepas baru berkahwin kerana sudah tiada dara.

Kredit foto: IG
Kebanyakan netizen mengkritik pelakon wanita itu kerana berkongsi iklan sedemikian, walhal semua tahu bahawa tiada darah yang keluar semasa hubungan kelamin tak semestinya wanita itu tiada dara.

Kredit foto: Twitter
Kata netizen, Emma sepatutnya mengetahui lebih mendalam mengenai sesuatu produk sebelum mengiklankannya. Selain, dia sebagai seorang wanita seharusnya lebih pandai mengenai hal tubuh badannya sendiri.

Kredit foto: Twitter
Kalau nak duit mudah pun, kajilah dulu iklan tu. Kan dah makan makian netizen? -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
4
Bosan
6
Komen: 59
Komen

Previous : Isu Jalil Hamid Dibayar Rendah, "Bila Dah Mati Esok Barulah Sibuk Nak Buat 'Tribute' - Adibah Noor

Next       : Sharifah Sakinah Botakkan Kepala Anak, Netizen Buat Speku Anais Sakit Kronik

Komen Terbaru

Quote LadyCarefree 4-12-2019 10:18 AM
Kegel. Berhasil, mudah dan free serta tiada risiko buruk. Hehehe


A Kegel exercise is like pretending you have to urinate and then holding it. You relax and tighten the muscles that control urine flow. It is important to find the right muscles to tighten. Next time you have to urinate, start to go and then stop.

Tighten your pelvic floor muscles, hold the contraction for three seconds, and then relax for three seconds. Try it a few times in a row. When your muscles get stronger, try doing Kegel exercises while sitting, standing or walking.

Do Kegels work? The answer is yes! If Kegel exercises are performed correctly and practiced regularly, they will make the pelvic floor muscles stronger and tighten your vagina. The other result you may see from doing Kegels is STRONGER ORGASMS.

Lagi satu for stronger and better orgasm, ialah tantric heheheheehe yoni and lingam.

Lain-lain Komen

Quote mixed 2-12-2019 09:28 AM
utk sheol ke tu

#tanyaaje
Quote shania88 2-12-2019 09:32 AM
rilek la korang
dia dah try la tuh
sebb tu dia promote sebb berkesan
Quote de_ikea 2-12-2019 09:33 AM
Emma tak belajar sains???

Eh helo. Dia sekolah pun tidak lahhh
Quote tikusmontok 2-12-2019 09:36 AM
dia sekolah spi form 2 jer, mahapkanlah dia.
Quote LuvAurora 2-12-2019 09:39 AM
Benda agak sensitif utk org islam kut.. Asal duit masuk ehh kalau dah ada ubat lagi galaklah depa buat..
Quote HoneyManjer 2-12-2019 09:42 AM
HAHA...dlu sape tah promote kak lis nih...dah kena bambu jugak tu...ni emma pulak...
Quote misuke 2-12-2019 09:42 AM
tikusmontok replied at 2-12-2019 09:36 AM
dia sekolah spi form 2 jer, mahapkanlah dia.

contoh beauty without brain
Quote HoneyManjer 2-12-2019 09:46 AM
doctor amalina kan cakap buat jek senaman kegel....
mmg bagus untuk kuatkan segala otot kat miss v tu...
rajin dengan tak jek...

cek pun buat senaman kegel....
hehehe
Quote Madel 2-12-2019 09:48 AM
Nko je la yg pakai emma
Nko tu tentu2 dah tak berdara
Pastu jgn lupa amik video bukti 'before' and 'after' yachhh
Quote AbukRokok 2-12-2019 09:58 AM
de_ikea replied at 2-12-2019 09:33 AM
Emma tak belajar sains???

Eh helo. Dia sekolah pun tidak lahhh

iyelah... lupa pla
Quote CinnamonR 2-12-2019 09:59 AM
Asal bolehhh {:nose
Quote Boomibulat 2-12-2019 10:08 AM
Bimbo nye kau dik..
Quote Prickford 2-12-2019 10:30 AM
HoneyManjer replied at 2-12-2019 09:46 AM
doctor amalina kan cakap buat jek senaman kegel....
mmg bagus untuk kuatkan segala otot kat miss v  ...

Tak payah mkn segala ubat or jamu. Mmg kegel adalah yg terbaik.
Sampai laki aku give up la sbb after a while practise kegel, kemut kuat n ketat...haha

So Emma, rajin2 la buat kegel. Dari ko melantak mkn ubat tah pape. Pastu sakit, nnt kat netizen ni jugaklah ko minta tlg, minta derma.


Quote helicornia 2-12-2019 10:39 AM
dia homeschool je.. bab2 ni tak masuk dalam silibus di rumah tu
Quote kopiah 2-12-2019 10:46 AM
ke tuk ko emma
Quote salmon-suki 2-12-2019 10:52 AM
de_ikea: Emma tak belajar sains??? Eh helo. Dia sekolah pun tidak lahhh


kesian sheolzs bila ditanya gitu..kekeke~{:smile
Quote doubleA 2-12-2019 10:58 AM
de_ikea replied at 2-12-2019 09:33 AM
Emma tak belajar sains???

Eh helo. Dia sekolah pun tidak lahhh

Betul juga
Quote Rapz 2-12-2019 11:04 AM
Kelakar seram btol da hilang bole muncul balik
Quote diss69 2-12-2019 11:17 AM
Kenapa laa emma ni.. Mcm saje nk kena kecam...

Lihat semua komen(59)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.079237s Gzip On
To Top