Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Keluarga Dah Tahu, Nabil Mahir Dan Ayda Jebat Rancang Nak Kahwin?

29-11-2019 01:00 PM|Oleh: Saiful | Komen: 55

Selepas sekian lama berteka-teki, akhirnya Nabil Mahir membuat pengakuan yang dia kini bercinta dengan Ayda Jebat.

Tak ada yang nak dirahsiakan lagi memandangkan Ayda dah pun buka mulut mengenai hubungan mereka.

Walaupun baru dalam proses kenal hati budi tapi hubungan tersebut dah pun diketahui oleh keluarga masing-masing.


"Bila cinta kami mula berputik, saya kurang pasti tarikhnya. Tetapi, sebagai individu yang sudah dewasa dan matang, kami sangat selesa apabila bersama.

"Dapat dirasakan, perasaan indah yang terbit dalam hati kami berdua semestinya lebih daripada sekadar kawan," katanya kepada Harian Metro.



Dah lama sebenarnya mereka berdua kenal, cuma baru beberapa byulan ini sahaja mula rapat.

"Apa yang pasti, kedua-dua pihak keluarga sama ada saya mahupun Ayda, penerimaannya baik sahaja.

"Bagaimanapun, kami tidak mahu terburu-buru untuk membawa hubungan cinta dijalin ini ke fasa seterusnya.

"Perancangan itu tetap ada dan tipulah kalau kami kata tak pernah bincang langsung mengenainya (ke arah perkahwinan)," tambahnya.

Kredit foto: IG
Okaylah tu, sama cantik sama padan. Tak begitu? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 55
Komen

Previous : Nabil Ahmad Kongsi Rahsia Murah Rezeki, Rupanya Tak Pernah Abai Bayar Zakat

Next       : "Tak Adil Tuduh Keluarga Saya Masuk Campur! " - Neelofa Akui Sokong Kakaknya Nabila

Komen Terbaru

Quote nitezen 4-12-2019 09:35 AM
adoiiii sape la KUJI niiii.. iols idok dpt cam

Lain-lain Komen

Quote LuvAurora 29-11-2019 01:18 PM
Iols lebih suka redzah sbb nmpk lg matang
Quote missycutie 29-11-2019 01:25 PM
Semoga berbahagia
Quote doubleA 29-11-2019 01:26 PM
Sesuai la, bak pinang dibelah2
Quote Rainrein 29-11-2019 01:26 PM
Laki short circuit macam ni pun lalu ke ayda?
Quote Mfzg89 29-11-2019 01:33 PM
Mamat 3 suku ni jgk dia pilih.. dahtu ekram camne?
Quote babyorange 29-11-2019 01:53 PM
LuvAurora replied at 29-11-2019 01:18 PM
Iols lebih suka redzah sbb nmpk lg matang

Ngn redza dlu tu spe reject sape? Nmpk mcm ayda ni yg lebih2 ngn redza. Redza yg reject die eh?
Quote mimi77 29-11-2019 01:57 PM
Mfzg89 replied at 29-11-2019 01:33 PM
Mamat 3 suku ni jgk dia pilih.. dahtu ekram camne?

ekram sapa uols?
Quote AshkieLa 29-11-2019 01:57 PM
dia ni.. dengan MF...
sama je citer pasal lelaki... lepas sorang sorang...
Quote fushimi 29-11-2019 02:10 PM
amboi amboi yeda dapat anak jerung terus umum bercenta
Quote Kurex 29-11-2019 02:14 PM
selamat menghadapi perangai pelahap dia ni
Quote awanysss 29-11-2019 02:14 PM
sesuai la tu.. dua2 jenis terkinja-kinja.. meriah rumah tangga nanti..
Quote Acikgomen 29-11-2019 02:15 PM
LuvAurora replied at 29-11-2019 01:18 PM
Iols lebih suka redzah sbb nmpk lg matang

Elok la redza tak jadi dgn minah rempit neh
Quote lasagna 29-11-2019 02:17 PM
aduhh AJ pun.. iols tak restu lah.. tapi tu lahh..
siapa kita utk menidak kan jodoh.
Quote bondeh 29-11-2019 02:42 PM
awanysss replied at 29-11-2019 02:14 PM
sesuai la tu.. dua2 jenis terkinja-kinja.. meriah rumah tangga nanti..

setuju... tgk posting ig SH ex Nabil nih... ya awloh humble nya g pasar kat kampung dia bawak laki mixednya pakai tudung sarung biasa2 je... adore much yihhhh
Quote elzy 29-11-2019 03:05 PM
Okay la pilihan Aida Jebat yang penting serasi bersama
Quote Pakis 29-11-2019 03:13 PM
Couple paling membosankan
Quote diss69 29-11-2019 03:15 PM
Ok laa sekufu bab perangai gila2...
Quote dua_chzy 29-11-2019 03:16 PM
Mungkin kamulah soulmate sebenar. Tahniah. Mudahan sampai ke jinjang pelamin.



(Wish separa ikhlas).
Quote inspiro92 29-11-2019 03:36 PM
Yucksnabil maher pengotor

Lihat semua komen(55)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.082031s Gzip On
To Top