Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Wanita Cina Bunuh Diri Dalam Kereta Tak Tahan Tekanan Hidup?

27-11-2019 03:12 PM Komen: 42
Wanita ditemui suaminya sudah meninggal dunia di dalam sebuah kereta dipercayai akibat bunuh diri.

Harian Metro melaporkan, kejadian berlaku di tempat letak kereta Hospital Umum Sarawak (HUS), di Kuching pada 9.15 malam Isnin lalu.

Lelaki berusia 45 tahun terbabit dikatakan bertindak memecahkan cermin kereta selepas isterinya, 43, yang sudah terkulai tidak memberi respons apabila dipanggil.


Kredit foto: Harian Metro

Selepas berjaya memecahkan cermin kereta, lelaki terbabit terhidu bau busuk sebelum menghubungi polis.

Wanita itu kemudiannya disahkan meninggal dunia oleh pegawai perubatan HUS yang hadir di tempat kejadian, kata Ketua Polis Daerah Kuching, Asisten Komisioner Awang Din Awang Gani.

"Hasil siasatan awal mendapati mangsa keluar dari rumahnya pada Ahad lalu dan pemeriksaan di lokasi menemui dua keping nota tulisan tangan berbahasa Cina di dalam beg tangan mangsa.

Hasil terjemahan oleh suami dan anaknya, nota itu lebih kepada luahan perasaan berkenaan masalah yang dihadapi serta tekanan dalam kehidupan, katanya.

Tambahnya, berdasarkan tanda pereputan awal, mangsa dipercayai sudah meninggal lebih 24 jam dan mayat kemudian dihantar ke HUS untuk tindakan lanjut.

Selain itu, pemeriksaan tidak menemui sebarang tanda mencurigakan pada badan mangsa dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.

Difahamkan, pasangan itu sudah berkahwin lebih 20 tahun dan mempunyai dua anak. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
3
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 42
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mata.kail 10-12-2019 10:23 AM
Tinot7 replied at 8-12-2019 11:21 AM
Bomoh memandang ke arah driver. Hatinya sayu melihat tubuh kurus driver. Jauh di sudut hatinya, bomo ...

"lama tidak lama, tapi ada juga lama" kata driver dalam keadaan lemah. " Ini kali terakhir aku nak bagi nasihat kat kamu, perkara yang kamu buat ni khurafat dan melanggar hukum agama kita..., adakah kamu terus ingin membela hantu itu tetapi kamu sakit dan memakan diri kamu sendiri? Ya... kamu tetap kaya dan terus kaya tetapi kamu semakin jauh tersesat.." kata bomoh itu lagi. Driver hanya terdiam tak terkata.." Bomoh... aku nak akhiri kisah ini, walaupun indah hanya seketika, tetapi aku nak sihat dan kembali ke jalan selamat semula...bantu aku bomoh...," Driver menyeka air matanya.

Lain-lain Komen

Quote tagas 27-11-2019 03:29 PM
40++ amoi mendek

nyonya dah
Quote Modngengade 27-11-2019 03:42 PM
tagas replied at 27-11-2019 03:29 PM
40++ amoi mendek

nyonya dah

dah tahap ahso....

Quote matchstick 27-11-2019 04:40 PM
Dia parking kereta utk bunuh diri tu kt mana.. Dh mati lebih 24jam baru suami jumpa
Quote supermum 27-11-2019 04:49 PM
matchstick replied at 27-11-2019 04:40 PM
Dia parking kereta utk bunuh diri tu kt mana.. Dh mati lebih 24jam baru suami jumpa

Parking lot hospital. situ penuh kereta 24/7, org tak perasan la kot ada manusia kat dalam kereta tu.
Quote giyomi 27-11-2019 05:05 PM
RIP ...apa2 pon abe polis di atas(plng luar) nampak menyelerakan, dari belakang
Quote LuvAurora 27-11-2019 05:19 PM
Makin menjadi kes bunuh diri ni..
Quote Trunkk_ZZ 27-11-2019 05:32 PM
mesti sheols kemurungan RIP ahso
Quote Noraniza_Iblis 27-11-2019 05:50 PM
lepas tu kereta tu..
tolak kt used car..
owner baruu plak beli....
eeee... nasib la aku bkn peminat kete used car...
Quote white_musk 27-11-2019 05:56 PM
bukankah PH sudah berkuasa, apa yang menjadi tekanan lagi ini bukanlah zaman barisan bijan
Quote gigahertz 27-11-2019 06:40 PM
Noraniza_Iblis replied at 27-11-2019 09:50 AM
lepas tu kereta tu..
tolak kt used car..
owner baruu plak beli....

malam malam nanti ada suara Ⱦ Ⱦ
Quote mata.kail 27-11-2019 09:11 PM
gigahertz replied at 27-11-2019 06:40 PM
malam malam nanti ada suara Ⱦ Ⱦ

sambil tangan melambai2...
Quote Pink_Purple 27-11-2019 10:17 PM
dah jadi trend pula..
Quote thetimes 27-11-2019 11:21 PM
RIP...penyakit zaman sekarang.
Quote clarizsa 28-11-2019 12:03 AM
Mmm takpelah
Dah dia malas dah nak hidup
Biarlah dia ambil keputusan tamatkan hidup je

RIP
Quote bulalof 28-11-2019 09:37 AM
mental illness should be consider as one of the disease especially for urbanites.

Quote gigahertz 28-11-2019 12:15 PM
mata.kail replied at 27-11-2019 01:11 PM
sambil tangan melambai2...

lepas tu driver tgk cermin belakang...radio tiba tiba jamm...kereta mula meragam..
Quote Zaien 28-11-2019 01:56 PM
RIP ahso....
Quote mata.kail 28-11-2019 09:10 PM
gigahertz replied at 28-11-2019 12:15 PM
lepas tu driver tgk cermin belakang...radio tiba tiba jamm...kereta mula meragam..

bila tengok xde pla...berkeringat dahi driver...padahal pasang aircond...wpun kereta meragam...sejuk aircond masih terasa...
Quote gigahertz 29-11-2019 12:39 AM
mata.kail replied at 28-11-2019 01:10 PM
bila tengok xde pla...berkeringat dahi driver...padahal pasang aircond...wpun kereta meragam...sej ...

Tiba tiba radio kembali berfungsi. tapi memainkan lagu cina...driver mula kehairanan. mencari handphone. tertera perkataan out of signal. pemandu keluar dari kereta..cuba menahan kereta yang ada..tapi hampa. semua buat buat tak nampak....

Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.260681s Gzip On
To Top