Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Tak Pasal Kena Tidur Lokap 14 Jam" - Ubat Ketiak Disangka Dadah, Wanita Ditahan Polis

27-11-2019 12:52 PM Komen: 58
Siapa sangka dek kerana membawa bedak ketiak ketika melancong ke Singapura, seorang pelancong Indonesia dan tiga rakannya ditahan selama 14 jam.

Kisah pahit itu diceritakan semula oleh Sharonia menerusi Instagram miliknya berkata, dia bersama tiga rakannya menginap di sebuah hotel pada 10 November lalu.

Namun, ketika petugas hotel terlihat bungkusan plastik mengandungi bedak tawas itu, segalanya bermula di situ. 

Foto: IG
Tiba-tiba pada waktu pagi, sembilan anggota polis menyerbu bilik kami dan merampas bedak berkenaan.

Saya memberitahu polis itu adalah bedak untuk ketiak saya tetapi mereka tidak percaya dan terus membawa kami ke balai polis untuk siasatan lanjut.

Sungguh memalukan kerana ramai tetamu hotel yang melihat kami ditangkap, katanya, memetik Harian Metro. 

Bukan itu sahaja, ketika dalam lokap dia mendakwa dibiarkan tidur seperti haiwan di atas lantai dan diberi makan sekali sahaja. 

Dia akhirnya dibebaskan selepas ujian makmal mendapati serbuk putih itu bukan dadah, namun hanya selepas 14 jam dalam lokap! - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 58
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Supersirap 11-12-2019 10:25 PM
Semoga dipermudahkan segala urusan

Lain-lain Komen

Quote Atata 27-11-2019 09:07 AM
Hahahahahahaaha mygoddddd..... Memamg meminta la ko letak ubat ketiak dlm pek mcmtu
Quote KekDurian 27-11-2019 09:25 AM
Yang x letak dlm pek asal dh knapa? Kan mendapat..waduh2 ibuk
Quote missDollie 27-11-2019 09:25 AM
Kekeke.. Kelakar la.. Ketiak punya pasal kena dok lokap
Quote TOPwind 27-11-2019 09:40 AM
ada juga hotel beri serbuk basuh baju

takut juga nak bawa serbuk tu lagi
Quote damsel_fiji 27-11-2019 09:43 AM
waduhh ibuukk..x berkerak ke ketiak pakai obat serbuk kayak gituhh
Quote kasibiman 27-11-2019 09:48 AM
bodoh punya polis. kejadahnya sampai 14 jam. test je la and should take that long
Quote Forfoxache 27-11-2019 09:49 AM
Polis Spore bodoh cam anjing. Rasa la menatang tu dalam mulut sikit. Tak kan takde training? Chas 1st world kepala banang 2inchi dia.

Singapork, first world infra, third world mentality..

And fcking horrendous English aka Singlish...urrgh
Quote pearl.silver 27-11-2019 10:08 AM
Agknya bdk2 hotel tu mmg suspicious dgn diorg kot. Tu yg terus call polis je.
Gi umrah dgn andalusia, diorg bg sorang sebotol kecik bedak hibka tu..
Quote Pink_Purple 27-11-2019 10:25 AM
pprtnya ubat ketiak..     
Quote Themilo 27-11-2019 10:45 AM
bodohnya letak bedak / ubat keti dalam plastik camtu.. cash la untuk ummah yindon  third world country..
Quote Meiizu 27-11-2019 11:10 AM
bedak ketiak HIBKA ???
Quote Misskomet 27-11-2019 11:10 AM
Hahak tapi best bedak tawas ni.. Ketiak x hitam,, baju x jadi kuning
Quote ikanmasin 27-11-2019 11:17 AM
kenapalah tak letak kat bekas kecik jer .ni siap letak mcm tu jer atas
meja mana tak pekerja hotel tu saspek jg..hehehe
Quote any42 27-11-2019 11:30 AM
nk kesian smbil tgelak bolehhh. klau i brang utk travel nk bwk sikit2 i suka bli bekas kecik2 comel2 tu snang nk ssun ats dresser. tp news ni bgus utk pringatan semua.
Quote nononcrux 27-11-2019 11:34 AM
KekDurian replied at 27-11-2019 09:25 AM
Yang x letak dlm pek asal dh knapa? Kan mendapat..waduh2 ibuk

iyalah malu dong ah ada itu apanya picture ketiak
Quote tokenn 27-11-2019 11:35 AM
kesian ada.. nak gelak pon ada
Quote LuvAurora 27-11-2019 01:26 PM
Yang p letak dalam plastik mcm dadah tu sapa suruh.. Lagilah susah nak pakai
Quote clarizsa 27-11-2019 01:29 PM
Geli lak terbayang ketiak berkerak sapu bedak

Spray myk wangi je xleh ke

Quote msbegawan 27-11-2019 01:55 PM
first time dengar bedak tawas

Lihat semua komen(58)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.296332s Gzip On
To Top