Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Dakwaan Beristeri Dua, Lucu Dan Tak Logik" - Naqiu Boboy

26-11-2019 10:05 AM|natrahn| Komen: 346

Selepas 12 tahun menyepi dari dunia glamor, Naqiu Boboy membuat  comeback dengan menyertai program hiburan Gegar Vaganza musim yang ke-6.

Menampilkan persembahan terbaik setiap minggu dan sentiasa mendapat komen positif dari barisan juri, Naqiu nampaknya tidak dapat tidak lari dari kontroversi yang melandanya kini.

Kredit foto: Instagram Naqiu

Baru-baru ini, sebuah forum gosip hiburan telah membongkar kehidupan sebenar seorang selebriti yang pernah berpoligami. Lebih mengejutkan apabila isteri kepada penyanyi lelaki yang dimaksudkan itu didakwa memaksa untuk menceraikan isteri pertama yang pernah menjadi kawan rapatnya sebelum ini.

Dakwa pengguna itu lagi, anak pertama dan ketiga penyanyi itu merupakan hasil daripada perkahwinan pertamanya. Biarpun tidak menujukan dakwaan itu terhadap mana-mana selebriti namun ramai yang mengandaikan kenyataan itu dikaitkan dengan Naqiu.



Naqiu walau bagaimanapun menafikan dakwaan bahawa beliau pernah beristeri dua dan menganggap perkara itu lucu dan tidak logik memandangkan faktor usia kelima-lima anaknya berselang setahun setiap seorang. 

"Tengok muka saya ni layak ke nak ada dua isteri? Tak adalah! Saya tak tahu dari mana datangnya cerita itu. 

"Anak-anak saya kan rapat-rapat, bila masa saya nak kahwin lain? Inilah dakwaan paling kelakar dan saya tak sangka. Anak-anak saya berusia tujuh, enam, lima, empat dan yang bongsunya baru setahun. 

"Ruang mana saya nak cari isteri lain?" jelasnya memetik laporan Astro Gempak.

foto: IG

Namun begitu, Naqiu mengganggap dakwaan sebagai perkara yang positif memandangkan semakin ramai yang memberikan perhatian kepadanya.

"Saya terbuka pada apa-apa pun, itu bermaksud orang memberikan perhatian kepada saya.

"Dari sudut positif, orang sentiasa mencari saya. Selepas 12 tahun berdiam, baru sebulan lebih ini orang mengorek kisah saya sedalam-dalamnya. 

"Mungkin ada kemungkinan yang baik dalam karier saya kelak".

Kontroversi ada pro dan kontranya. Namun sesetengah kontroversi boleh merosakkan kerjaya. Apapun, selamat maju jaya Naqiu! - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 346
Komen

Previous : Azhan Rani Semakin Mendunia- Terima Anugerah Khas Juri di Anugerah Telenovela 2019

Next       : "Itu Bajet Zaman Sultan Melaka Ke?" - Tony Eusoff Berangin Dengan Bajet Puaka Drama TV

Komen Terbaru

Quote kiahbosan 7-12-2019 03:10 PM
Nyampah plak bila sam bisa asyik2 cakap pasal bini 2 lepas tu tunjuk2 kat nq murahan sgt donk walau nak cari publisiti pungg

Lain-lain Komen

Quote unguaurora 26-11-2019 10:11 AM
Whatever la chuolssss
Quote mongoose_kidz 26-11-2019 10:14 AM
x kisah la nk kawin brp byk pun...
tp bila menafikan ni aku rase x kena pulak..propa ye ko naqiu
jadi aku nk hady mirza menang
Quote hiswife 26-11-2019 10:22 AM
Be careful nq.. elok2 sekarang ni orang sebut2 bakal juara n ramai fans.. jangan nanti terbongkar semua tak pasal2 orang cerca n stop support.
Quote sayangselasih 26-11-2019 10:23 AM
erk.. tak bole ke support perjalanan seni heols jeh? awatnya netz kepo kepo pasal hal rumahtangga heols ni? duhhhh
Quote awanysss 26-11-2019 10:28 AM
semoga roy menang gv..
Quote beni_nikaido 26-11-2019 10:29 AM
benang dah ada.....

tu kisah silam dia...buat ape dikorek2
lain la kalo dia tgh buat perangai sekarang, harus la dikecam
org tu pun dah aman damai, tah2 ex dia pun dah move on dan dapat lagi baik dari naqiu

Quote boojaat 26-11-2019 10:33 AM
beni_nikaido replied at 26-11-2019 10:29 AM
benang dah ada.....

tu kisah silam dia...buat ape dikorek2

Kan... Byk yg acah2 pejuang isteri2 teraniaya.. entah2 ex wife aman damai jer mengulit laki baru...
Quote kerill 26-11-2019 10:34 AM
mongoose_kidz replied at 26-11-2019 10:14 AM
x kisah la nk kawin brp byk pun...
tp bila menafikan ni aku rase x kena pulak..propa ye ko naqiu
j ...

Hahahaaaaaaaaaaa
Quote Kurex 26-11-2019 10:35 AM
bukan ruang mana..tapi celah belah mana
Quote BicaraHatiku 26-11-2019 10:35 AM
benang dah ada....
Quote kerill 26-11-2019 10:37 AM
beni_nikaido replied at 26-11-2019 10:29 AM
benang dah ada.....

tu kisah silam dia...buat ape dikorek2

Dia buat prangai skg sbb x ngaku..klo ngaku xdak la prangai...x ngaku tu yg org x puas ati...keh3
Quote beni_nikaido 26-11-2019 10:38 AM
boojaat replied at 26-11-2019 10:33 AM
Kan... Byk yg acah2 pejuang isteri2 teraniaya.. entah2 ex wife aman damai jer mengulit laki baru.. ...

tu la....
benda dah lama. dah terkambus lagi mau gali
kalo dia wat perangai skang n akan datang, baru beni join kecam hahaha
Quote beni_nikaido 26-11-2019 10:43 AM
kerill replied at 26-11-2019 10:37 AM
Dia buat prangai skg sbb x ngaku..klo ngaku xdak la prangai...x ngaku tu yg org x puas ati...keh3

ate....dia pun panik agaknye tetiba org dok korek benda lama
kalo ngaku, takut kecoh, org dtg interview dan ganggu ex dia
mungkin takut berkocoh gak ngan bini sekarang
dia amik jalan selamat la kot sbb nk let go benda2 lepas

agaknye la.....
Quote mixed 26-11-2019 10:47 AM
Muka pun cuak bila wartwatan tanya

Klu mengaku xda nya org kisah ni putar belit. Ckp je penah kawen tp dah cerai settel masalah. Lag ko belit makin di korek le


Quote dua_chzy 26-11-2019 10:52 AM
Oooooouuuhhhh kompem takkan juara.
Quote kualibesi 26-11-2019 10:52 AM
beni_nikaido replied at 26-11-2019 10:29 AM
benang dah ada.....

tu kisah silam dia...buat ape dikorek2

mne benang nye? xjumpa plk
Quote kerill 26-11-2019 10:54 AM
Ke yg first tu mmg x kawen? Bini 2, kawen skali, bleh ka gitu?
Quote lasagna 26-11-2019 10:55 AM
kualibesi replied at 26-11-2019 10:52 AM
mne benang nye? xjumpa plk

ni haa chuols https://mforum1.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1181635&extra=page%3D1
Quote natrahn 26-11-2019 10:57 AM
beni_nikaido replied at 26-11-2019 10:29 AM
benang dah ada.....

tu kisah silam dia...buat ape dikorek2

dari benang tu yang timbul penafian naqiu ni awak... huhuhu..dari CARI jugak



Lihat semua komen(346)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.126913s Gzip On
To Top