Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Emma Maembong Sakit Kepala, Mental Bila Bawa Watak Isteri Pertama

22-11-2019 04:05 PM|Shimmer Shine| Komen: 81



Gara-gara terlalu menghayati watak isteri yang cemburu, Emma Maembong mengadu terasa letih, sakit kepala dan mental.

Ia dapat dilihat menerusi video pendek yang dimuatnaik di Instagramnya dengan rambut kusut masai, mata lebam dan dirinya yang tidak terurus.


Ianya membabitkan adegan Emi (Emma) mengamuk, menjerit-jerit lalu memberitahu situasinya yang sakit selepas mengetahui Zik (Amar Bahrin) dan Dhia (Amyra Rosli) sudah pun bersama.

Ig

Menerusi ruangan komen, rakan selebriti termasuk peminat turut memuji lakonan Emma yang lari dari mana-mana watak pernah dibawakannya sebelum ini.



Ternyata drama 20 episod ini berjaya menarik minat ramai penonton dengan gandingan pelakon berbakat tanah air. Mesti ramai tak sabar nak menonton adengan ini kan?

Ig
Ig

Emma juga mampu menjadi pelakon pelapis berbakat yang menggantikan pelakon wanita tanah air. Dengan mimik muka, emosi dan penghayatannya, dia antara pelakon baru berbakat.- CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
4
Komen: 81
Komen

Previous : "Dah Hilang 45 KG Lepas Buang Perut" - Patutlah Slim, Michael Ang Dedah Rahsia Kurus

Next       : Aubrey Suwito Akui Terpukau Dengan Persembahan Ernie Sampai Lupa Bagi Markah

Komen Terbaru

Quote buragazz 26-11-2019 12:59 PM
Ada iras Dakota Johnson si Makembong ni...

Lain-lain Komen

Quote mizruncing 22-11-2019 04:45 PM
over la kau emma oiii
Quote Cari-Azza 22-11-2019 05:03 PM
Ada yang tengok cerita ni tak?
Quote bawangkecik 22-11-2019 05:07 PM
lawa dia ni. comel cute ja
Quote sukacactus 22-11-2019 05:09 PM
Dlm citer ni emma mmg lain
Xberapa berkenan dia ni tp lakonan pompuan meroyan dia menjadi
Quote slyfynx 22-11-2019 05:32 PM
So berita mende cenggini.
Kene rase simpati kah?
Quote limau_lemon 22-11-2019 05:36 PM
Cari-Azza replied at 22-11-2019 05:03 PM
Ada yang tengok cerita ni tak?

cerita ni pelakon semua power kecuali boypren janna nick

sangat2 menghayati watak masing2 ,
Quote jijilaaa 22-11-2019 05:51 PM
emma punya skill lakonan dah improve weh

ak terpaksa mengakuinya walaupun ak x suka kembong ni

selalu kalau cerita dia belakon, mesti ak tak tgk. tp disebabkan myra ak tgok cite ni
Quote MenteriWanita 22-11-2019 06:08 PM
Walaupun aku rengsa dengan Janna Nick tapi kalau bab Drama Queen ni, buat masa sekarang dia jela yang pegang baton, bagilah watak apa natural ja, emma masih bawa bontot Janna
Quote Acikgomen 22-11-2019 06:38 PM
jijilaaa replied at 22-11-2019 05:51 PM
emma punya skill lakonan dah improve weh

ak terpaksa mengakuinya walaupun ak x suka kembong ni

Khennnnz walaupun tak suka minah gedik nih, tapi kali ni heshe belakon byk improving dari sebelum ni
Quote teen_angelJB 22-11-2019 07:25 PM
Cari-Azza: Ada yang tengok cerita ni tak?


Ada la wei..
Budak opis aku sngup xmkn tghr layan time rehat..huhu
Quote clarizsa 22-11-2019 07:32 PM
Nanti bila ada masa i pun nak layan lah
Harap tak kemurungan lagi huhu
Quote Labulababibu 22-11-2019 07:33 PM
Bestttt cite ni.. Jalan cite dia mmg byk slack tp pelakon dia mantop2 kecuali boipren janna nick.. Dia sorg je kayu..
Quote applenpuff 22-11-2019 07:35 PM
Emosi tengok cerita ni
Quote kaishi 22-11-2019 07:37 PM
emma memg layak dipuji citer ni.....lain gila, hahaha, agaknye emma da jpe gak ni watak yg leh jd makanan dia, tp jgn kerap sgt plak bawak watak saiko, boring org kang, hahaha

amyra memg makanan dia la watak emosi2 tu
Quote Carcosa 22-11-2019 08:52 PM
Kau ni berlakon, kalau tak menjerit2 mcm tgh jimak boleh tak?? Mak kau org putih kan?? Tanya mak kau, apa makna ENUNCIATE.
Apa bijik butir pun aku tak faham apa kau ckp masa berlakon. Sbb kau menjerit mcm pontianak gila.
Quote besties 22-11-2019 09:28 PM
Sedih betullah episod 18 masa emma tahu ammar dan amyra dah bersama. Kesian betul kat emma. Menjadi dia punya lakonan tu. Kenapalah drpd awal amar tak bawa jumpa doktor. Dah sah2 masa emma tak mahu anak sulung tu dah red alert sgt yg si emma ni meroyan. Patut dirawat awal2. Bukan ikut idea gila isteri.
Quote Kancilkering 22-11-2019 09:43 PM
Cite ni bini amar tu terbawa bawa plak watak nur...tengok baik orang memanjang...
Quote CinnamonR 22-11-2019 09:57 PM
limau_lemon: cerita ni pelakon semua power kecuali boypren janna nick sangat2 menghayati watak masing2 ,


Kannn..aku pon rase pakwe janna nick tu x reti blakon..cakap kedah pun mcm buat2
Quote CinnamonR 22-11-2019 09:59 PM
Kancilkering replied at 22-11-2019 09:43 PM
Cite ni bini amar tu terbawa bawa plak watak nur...tengok baik orang memanjang...

Rumah mak bapak die pon rumah dlm cte nur tu.

Lihat semua komen(81)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.348174s Gzip On
To Top