Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Anak Konon! Nenek Dicekup Bermadu Kasih Dengan Lelaki Muda Di Hotel

21-11-2019 01:11 PM Komen: 41
Seorang wanita warga emas antara 'dicekup' sedang memadu kasih dengan seorang lelaki muda ketika operasi serbuan di Hotel Melati di Tangerang, Jakarta pada malam Rabu.

Memetik Tribun News, Maria (bukan nama sebenarnya) pada mulanya tidak mengaku bahawa Fernando, 21, adalah kekasihnya.


Antara ditahan ketika serbuan
Kredit foto: Tribun News

Sebaliknya, wanita berusia 60 tahun itu mengakui bahawa lelaki terbabit merupakan anaknya yang sedang bekerja di kawasan perindustrian di kota berkenaan.

Bagaimanapun, anggota Satuan Polisi Pamong Praja (Satpol PP) kemudian mula curiga apabila wanita terbabit gagal memberitahu tempat kelahiran Fernando.

Apabila pasangan itu dibawa ke Pejabat Satpol PP Kota Tangerang, wanita itu menegaskan kepada anggota bahawa hubungan mereka tidak salah.

"Ya, ini kekasih saya dan tidak ada yang salah dengan hubungan kami," katanya. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 41
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote duffyduck 24-11-2019 12:31 PM
Bukan maiiinnnn...

Lain-lain Komen

Quote Kurex 21-11-2019 01:25 PM
nenek, fernando tu cuma nak duit utk datang malaysia je nenek oiiii
Quote minguk 21-11-2019 01:27 PM
wow nenek 60 pun laku keras...
Quote Kurex 21-11-2019 01:31 PM
@Themilo tak makan hati ke tengok nenek dapat pucuk muda?
Quote Themilo 21-11-2019 01:36 PM
Kurex replied at 21-11-2019 05:31 AM
@Themilo tak makan hati ke tengok nenek dapat pucuk muda?

kalau pucuk muda tu kaki rempit, busuk, sangkak nak kikis duit kita nak buat apa? lebih rela jadi antertu daripada hidup dengan biawak.
Quote Kurex 21-11-2019 01:40 PM
Themilo replied at 21-11-2019 01:36 PM
kalau pucuk muda tu kaki rempit, busuk, sangkak nak kikis duit kita nak buat apa? lebih rela jadi  ...

ala.. takpe, untuk jadi bahan lepas hajat apa salahnya..
Quote fushimi 21-11-2019 01:43 PM
suar orange tu mesti nenek

yang sorang lagi tu dah kenapa berhemet bagai
Quote Miss.Rara 21-11-2019 01:48 PM
alahaiii nenekkk...

yang mana satu boipren pucuk muda nya... kiri dan kanan dedua tutup muka...
Quote ReginaGeorge 21-11-2019 01:50 PM
Nek ajar lah kami cara kekal kan nafsu kuda sampai ke tua {:laugh
Quote fliphair8 21-11-2019 01:54 PM
hebak mung nek....masih mampu bergetarkah mutiara khorsani mu?
Quote prettyuglybabe 21-11-2019 02:03 PM
nenek ni kategori pedo tak?
Quote yuki812 21-11-2019 02:15 PM
amboi nenek..tak nak kalah...
nak yg muda jew...
Quote palmolive 21-11-2019 02:30 PM
neneknya keliatan ganteng
Quote Boomibulat 21-11-2019 02:35 PM
Kag indon pun ada acara tangkap basah persis di malaysia jgk..?
Quote tokchik 21-11-2019 02:44 PM
Birahnya kau nek..


Tapi bila sebut pasal nafsu nafsi...Agak payah juga

Dah penat guna terung timun lobak

Nk yng real
Baru sdap mengomol
Quote orgsepang 21-11-2019 03:05 PM
Ingatkan di sini, Indonesia tak heranlah.
Quote abangadek 21-11-2019 03:08 PM
pelik2 taste laki yindon
Quote umbut 21-11-2019 03:10 PM
Nenek byk mkn jamu ke.. sentiasa dahaga
Quote sarah82 21-11-2019 03:14 PM
Aku ingat kat indo tak ada penguatkuasaan agama
Quote Bunggah 21-11-2019 03:18 PM
Nenek hot

Lihat semua komen(41)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.315360s Gzip On
To Top