Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Artis Bergelar Dato Buat Hal, Paksa Borak Lucah Dengan Seorang Ejen Insurans

20-11-2019 10:35 AM|intan| Komen: 156

Seorang lelaki di media sosial Facebook yang dikenali sebagai Adzren Adnan telah mendedahkan kisah dua ejen insuran wanita yang telah diganggu oleh seorang selebriti lelaki yang bergelar Dato. Siapakah artis tersebut?

Yang menggemparkan, artis lelaki ini katanya sudah berumah tangga. Kisah bermula apabila dua orang ejen tersebut telah mendapat panggilan temujanji berkenaan hal insurans.

Namun, wanita berkenaan terkejut kerana ketika dibawa berjumpa selebriti ini, Dato tersebut mula bercakap perkara lucah. Tambah wanita tersebut lagi, artis lelaki tersebut sempat menghina para penjual insuran yang katanya hanya tahu menggoda lelaki. Amboi...

Sekadar gambar hiasan

Set appointment konon nak cakap pasal insurans
Alasan tertinggal barang...
Sekadar gambar hiasan

Mula bercakap lucah dan 'double meaning'
Ajak masuk karaoke, siap hina ejen insurans
Sekadar gambar hiasan
Berhati-hatilah..

Wah, panas ni. Siapakah gerangan jejaka artis bergelar dato ni? - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
3
Bosan
2
Komen: 156
Komen

Previous : "Dah Hilang 45 KG Lepas Buang Perut" - Patutlah Slim, Michael Ang Dedah Rahsia Kurus

Next       : Dah Langgar Tapi Tak Minta Maaf, Lisdawati Kesal Dengan Sikap Pemuda OKU

Komen Terbaru

Quote ALDRIN 29-11-2019 03:34 PM
Biasanya jantan tetua suka ckp n kenen2 melucah ni jenis 2 minit jer..tak pon ED...ada hati tu nk ngetaste budak2 muda...patut pompuan2 tu pegi kasi satu kali tendangan padu kat k*** kasik senak setahun.....bodoh punya tua kutuk

Lain-lain Komen

Quote tanak-balik 20-11-2019 11:22 AM
artis dato?? Rosham? Fizz?
Quote Mawar91 20-11-2019 11:23 AM
Siapa agaknya Dato' yg ade rekod cmni sebelum ni?
Quote Lorra2411 20-11-2019 11:25 AM
menunggu spekuan acik acik forum
Quote Lorra2411 20-11-2019 11:26 AM
ramai sgt artis yang ada title dato'. susah nak teka
Quote eyansss 20-11-2019 11:33 AM
Lorra2411 replied at 20-11-2019 11:26 AM
ramai sgt artis yang ada title dato'. susah nak teka

penangan dato beli...  hahaha...

tapi aku terbayang pij perus la pulak...  hampun datok...  ekekeke...  maybe sejarah silam u membuatkan den terbayangkan u...


Quote Suchi 20-11-2019 11:34 AM
tanak-balik replied at 20-11-2019 11:22 AM
artis dato?? Rosham? Fizz?

Tok syam macam tak je sbb xde rekod mende gini tapi tahlah kan
Quote Kurex 20-11-2019 11:35 AM
sekarang nk ramai dato beli
Quote Suchi 20-11-2019 11:36 AM
Sah bukan tok syam sbb kat situ sebut bini artis. Jeng2 siapakan pelakon lelaki bergelar dato dan bini artis?????
Quote palmolive 20-11-2019 11:39 AM
Suchi replied at 20-11-2019 11:34 AM
Tok syam macam tak je sbb xde rekod mende gini tapi tahlah kan

tok syam bz jaga market..
bini dia bukan artis
Quote lazim 20-11-2019 11:42 AM
Tok payid
Tok pishh

Yg ni je yg terlintas. Sekali tgk tok suluk
Quote prizadane 20-11-2019 11:42 AM
Suchi replied at 20-11-2019 11:36 AM
Sah bukan tok syam sbb kat situ sebut bini artis. Jeng2 siapakan pelakon lelaki bergelar dato dan bi ...

Tok yang menang award baru ni ke? Yang takde job 3 bulan
Quote bawangkecik 20-11-2019 11:43 AM
pelakon lelaki bergelar dato dan dah berkahwin

fahidkamilz
pizperuz
Quote prizadane 20-11-2019 11:43 AM
lazim replied at 20-11-2019 11:42 AM
Tok payid
Tok pishh


Tok payid bini bukan main hot..rajin cari duit kot.
Kalau iye tok payid, memang otak letak kat lutut...kekeke
Quote Suchi 20-11-2019 11:44 AM
Edited by Suchi at 20-11-2019 11:46 AM
palmolive replied at 20-11-2019 11:39 AM
tok syam bz jaga market..
bini dia bukan artis


Mmg bukan dia kalau dia nk buat pangai gini rasanya lama dah.
Dia mmg takde gosip skandal bagai ni walopun  sesama retis pompuan sekali pun.

Kes ni dato si kawan artis yg ngaku dato gak  ni cam nak aniaya je ejen2 insurans kata nak tumpangkan balik udahnya bawak kt tempat lain plak.
Quote munchkin 20-11-2019 11:45 AM
Hmmm tunggang langgang cerita ni. Tak paham.
Quote syamzana 20-11-2019 11:51 AM
dato
bini artis
watak dlm movie cemerlang sbb perangai sebenar sama (watak miang?gatal?jahat?)

Quote manehnya 20-11-2019 11:51 AM
Suchi replied at 20-11-2019 11:34 AM
Tok syam macam tak je sbb xde rekod mende gini tapi tahlah kan

datok yg bini nya retis jugak, tok sham bini bukn retis kan
Quote prettyuglybabe 20-11-2019 11:52 AM
dah agak.. mesti nama topaspispus keluar..
ngamuk datin kang tatau
Quote munchkin 20-11-2019 11:52 AM
Artis tu bukan dato tapi mengaku dato. Bini dia pun artis.

Lihat semua komen(156)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.118377s Gzip On
To Top